Is een niet geslaagde grap. Dat jij het dan wel grappig vindt, tja. Zegt genoeg over jouw gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
VInd 'm wel grappig eigenlijk
Dat jij 'm niet kan waarderen is wat anders![]()
Ik was hem vergeten.quote:Ono keert terug naar Nederland
18 november 2005, 16:39
Door: Oskar van de Vijver
Feyenoord-middenvelder Shinji Ono zal vandaag terugkomen in Nederland. De Japanner revalideerde in zijn vaderland van een blessure aan zijn voet. Ondanks zijn terugkomst zal Ono nog niet snel in actie komen voor de Rotterdammers.
"Hij zal zeker nog weken buitenspel staan", voorspelde Feyenoord-coach Erwin Koeman op Feyenoord.nl. De 26-jarige Japanner is inmiddels al bijna twee maanden uitgeschakeld.
Ono brak afgelopen zomer al zijn middenvoetsbeentje, maar die breuk genas volledig. De middenvelder kreeg hierna echter in toenemende mate last van de schroef die in zijn voet was geplaatst om de breuk te doen helen. Daardoor werd Ono in zijn revalidatieproces ook geopereerd.
Dallas Burn wil hem wel geloof ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof het wel, ja. Is aan het revalideren in de V.S. Denk niet dat we hem nog terug gaan zien bij Feijenoord...
ik moest minimaal een volle minuut in me kop graven voordat ik doorhad dat 't over Gibbs ging, ben die hele knul gewoon vergeten. En inderdaad, hij mag wel erg fit en scherp terugkomen uit de states voordat hij weer kan spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij zou flink zijn best moeten doen om zijn plek terug te krijgen.
Ga nog maar ff graven dan want het ging over Onoquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik moest minimaal een volle minuut in me kop graven voordat ik doorhad dat 't over Gibbs ging, ben die hele knul gewoon vergeten. En inderdaad, hij mag wel erg fit en scherp terugkomen uit de states voordat hij weer kan spelen.
een versterking is hij nooit gebleken. Ze moeten hem gewoon proberen kwijt te raken, die knul heeft het gewoon niet. En we hebben saidi nu ook al voor de bank en Zuiverloon is ook een optie voor acherin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik moest minimaal een volle minuut in me kop graven voordat ik doorhad dat 't over Gibbs ging, ben die hele knul gewoon vergeten. En inderdaad, hij mag wel erg fit en scherp terugkomen uit de states voordat hij weer kan spelen.
Nou ja, versterking in de breedte dan maar...
roekoe boe duifquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ga nog maar ff graven dan want het ging over Ono![]()
Geloof dat Eurosoccer dezelfde site was die wist te melden dat Kalou voor 18 miljoen + die dribbelaar Quincy naar Arsenal ging.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord richt pijlen op WK-held Pelle
Vandaag weet Eurosoccer u opnieuw een exclusief nieuwtje te bieden. Wij hebben opnieuw via een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord te horen gekregen dat de Rotterdammers in onderhandeling zijn met Lecce over het Italiaanse talent Graziano Pelle.
Pelle was op het afgelopen WK onder 20 de grote uitblinker aan de kant van de Italianen en verdiende zo een plaatsje in de hoofdmacht van Lecce. De 19-jarige aanvaller wordt gezien als een mogelijke opvolger van Kuijt of Kalou.
Pelle is een stevige spits van 1.93 en één van zijn sterke punten is dan ook koppen. Verder heeft hij een redelijke techniek en wordt hij alom geprezen om zijn tomeloze inzet. De exacte transfersom is niet bekend maar er worden bedragen genoemd tussen de één en drie miljoen euro.
Klopt, die site heeft een betrouwbaarheidsgehalte dat ver beneden het vriespunt ligt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef Cart_man het volgende:
Geloof dat Eurosoccer dezelfde site was die wist te melden dat Kalou voor 18 miljoen + die dribbelaar Quincy naar Arsenal ging.![]()
Drenthe. Tsja, zit op zich wel potentie in, alleen te veel verspild salaris, met Magrao, Bandalovski, Basto en helaas Collen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog even over jullie 2e team. Allemaal contractspelers en maar liefst 7(!!!) spelers van buiten de EU(= salaris van minimaal 200.000 ¤). En wat ik ervan gezien heb maar weinig potentie. Eigenlijk alleen die donkere linksback, met lange haren, weet zijn naam niet.
Welke wedstrijd heb jij gekeken? De 2de helft heeft Feyenoord helemaal gedomineerd. Het is dat Kalou alle kanzen omzeep hielp anders was het 6-2 geworden ofzo.quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef DarkShine het volgende:
Dik onverdiende overwinning, en wij wederom bezeikt...
Tot volgende maand!
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar de 2de helft was echt gelijkopgaand! De 1ste helft was een schiettent op de goal van Lodewijks!quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? De 2de helft heeft Feyenoord helemaal gedomineerd. Het is dat Kalou alle kanzen omzeep hielp anders was het 6-2 geworden ofzo.
Als Feyenoord Pelle weet te strikken, doen ze een uitstekende zet. Ik ben benieuwd of dit verhaal ook waar is, maar mocht dit waar zijn dan is Feyenoord spekkoper.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord richt pijlen op WK-held Pelle
Vandaag weet Eurosoccer u opnieuw een exclusief nieuwtje te bieden. Wij hebben opnieuw via een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord te horen gekregen dat de Rotterdammers in onderhandeling zijn met Lecce over het Italiaanse talent Graziano Pelle.
Pelle was op het afgelopen WK onder 20 de grote uitblinker aan de kant van de Italianen en verdiende zo een plaatsje in de hoofdmacht van Lecce. De 19-jarige aanvaller wordt gezien als een mogelijke opvolger van Kuijt of Kalou.
Pelle is een stevige spits van 1.93 en één van zijn sterke punten is dan ook koppen. Verder heeft hij een redelijke techniek en wordt hij alom geprezen om zijn tomeloze inzet. De exacte transfersom is niet bekend maar er worden bedragen genoemd tussen de één en drie miljoen euro.
En nog kunnen ze niet op een voorsprong komen, kun je nagaan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar de 2de helft was echt gelijkopgaand! De 1ste helft was een schiettent op de goal van Lodewijks!
Nee, Lecce had hem uitgeleend aan een team in de Serie B of Serie C, ben de club even kwijt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef Erasmusch het volgende:
Als je die Pelle bezig zag op dat WK, lijkt het me héél sterk dat ie voor de NLse competitie zou kiezen. Was ie ook niet door een grotere club uitgeleend aan Lecce
En dat heb jij zeker nog nergens meegemaakt?quote:Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens echt humor dat de Roda spelers uit moest lopen in een leeg Rodastadion onder begeleiding van een zingend uitvak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |