Welke wedstrijd heb jij gekeken? De 2de helft heeft Feyenoord helemaal gedomineerd. Het is dat Kalou alle kanzen omzeep hielp anders was het 6-2 geworden ofzo.quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef DarkShine het volgende:
Dik onverdiende overwinning, en wij wederom bezeikt...
Tot volgende maand!
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar de 2de helft was echt gelijkopgaand! De 1ste helft was een schiettent op de goal van Lodewijks!quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? De 2de helft heeft Feyenoord helemaal gedomineerd. Het is dat Kalou alle kanzen omzeep hielp anders was het 6-2 geworden ofzo.
Als Feyenoord Pelle weet te strikken, doen ze een uitstekende zet. Ik ben benieuwd of dit verhaal ook waar is, maar mocht dit waar zijn dan is Feyenoord spekkoper.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord richt pijlen op WK-held Pelle
Vandaag weet Eurosoccer u opnieuw een exclusief nieuwtje te bieden. Wij hebben opnieuw via een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord te horen gekregen dat de Rotterdammers in onderhandeling zijn met Lecce over het Italiaanse talent Graziano Pelle.
Pelle was op het afgelopen WK onder 20 de grote uitblinker aan de kant van de Italianen en verdiende zo een plaatsje in de hoofdmacht van Lecce. De 19-jarige aanvaller wordt gezien als een mogelijke opvolger van Kuijt of Kalou.
Pelle is een stevige spits van 1.93 en één van zijn sterke punten is dan ook koppen. Verder heeft hij een redelijke techniek en wordt hij alom geprezen om zijn tomeloze inzet. De exacte transfersom is niet bekend maar er worden bedragen genoemd tussen de één en drie miljoen euro.
En nog kunnen ze niet op een voorsprong komen, kun je nagaan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar de 2de helft was echt gelijkopgaand! De 1ste helft was een schiettent op de goal van Lodewijks!
Nee, Lecce had hem uitgeleend aan een team in de Serie B of Serie C, ben de club even kwijt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef Erasmusch het volgende:
Als je die Pelle bezig zag op dat WK, lijkt het me héél sterk dat ie voor de NLse competitie zou kiezen. Was ie ook niet door een grotere club uitgeleend aan Lecce
En dat heb jij zeker nog nergens meegemaakt?quote:Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens echt humor dat de Roda spelers uit moest lopen in een leeg Rodastadion onder begeleiding van een zingend uitvak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |