Wat heet! Tussen het neerknallen en die bom zou ik ze ook nog even anaal verkracht hebben met mijn karabijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef sp3c het volgende:
ah dat verklaard al die friendly fire incidenten, vrouwen zijn wreed dus die schieten gewoon op alles wat beweegt zodat het doodgaat en daarna gooien ze er een bom op![]()
ofzo?
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder moedig ik het juist toe dat allochtonen willen werken voor de NL krijgsmacht. Dit bewijst temeer dat ze zich goed hebben weten te integreren en iets willen doen voor Nederland, door bv dienst te nemen bij de KM, KLU of KL.
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuigingquote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.
Dat is heel schrijnend en ik vind dit on-acceptabel gedrag.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuiging![]()
ik zou weinig waarde hechten aan dit verhaal eerlijk gezegd, zeker als het joegoslavie betreftquote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.
Hmmm amerikaanse vrouwen idd ..... daar zeg je wat.... hoe bedoel je Butchquote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.
Dat is nu precies mijn punt... de mogenlijkheid voor vrouwen in het leger, op andere grond dan het, moreel hoog houden, bestaat al tijden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar desiredbard, het soort vrouwen dat naar wordt van mades aan haakjes en geilt op Prada neemt sowieso geen dienst...
Krijgsraad en een vuurpeletonnetjequote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.
Gij zult niet Doden????quote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuiging![]()
Je bent me voor Mwanatabu, dat wilde ik ook zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar desiredbard, het soort vrouwen dat naar wordt van mades aan haakjes en geilt op Prada neemt sowieso geen dienst...
Misschien was die persoon wel Servisch Orthodoxquote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef sp3c het volgende:
zoals gezegd, ik geloof er niet in
op de eerste plaats omdat er gewoonweg niet tegen moslims is gevochten op de Balkan, dat waren de 'slachtoffers' dan zou je verwachten dat zo'n figuur staat te springen om mee te doen want hij helpt zijn broeders ermee tijdens individuele incidenten is er wel is op geschoten maar puur uit zelfverdediging ... denk niet dat iemand op zo'n moment het voertuig verlaat omdat het zijn broeders zijn laat staan ermee wegkomt
ik wil meer details, anders is het voor mij een broodje aap
Je onderschrift ziet er trouwens ook nogal allochtoon uit.. bedoel je dat je zelf niet in het leger zou mogen?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef desiredbard het volgende:
Allochtone vrouwen ....die komen in een bodybag.... hoef je alleen nog maar dicht te naaien...... en mischien is dat ook al gedaan
Of katholiek.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef Viajero het volgende:
[..]
Misschien was die persoon wel Servisch Orthodox![]()
Hoe paranoide ben jij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
Inderdaad erg slim om moslims in het Nederlandse leger op te nemen
Hoe naif zijn ze in Den Haag, werkelijkwaar ongelovelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |