Ik denk dit niet dat dit een goed idee is, krijg nu natuurlijk de pygmeeen en vrouwen op comfortabele schoenen ver me heen.quote:DEN HAAG, woensdag
De Koninklijke Landmacht zoekt vooral allochtonen en vrouwen. „Beide groepen zijn nog zwaar ondervertegenwoordigd”, verduidelijkt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het er wel eens over gehad met een marokkaanse jongen in het leger. hij zegt zonder blikken of blozen dat hij weigert als hij wordt ingezet tegen zijn 'broeders'. lijkt me dus niet echt goed om te doen.
nu is het natuurlijk wel zo dat niet elke allochtoon een moslim is. en wat vrouwen betreft, tsja...quote:
1) technisch gezien ben ik ook een allochtoon, vraag me af waarom ik niet thuis hoor in de krijgsmachtquote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef desiredbard het volgende:
[quote]DEN HAAG, woensdag
De Koninklijke Landmacht zoekt vooral allochtonen en vrouwen. „Beide groepen zijn nog zwaar ondervertegenwoordigd”, verduidelijkt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger
[quote]
Ik denk dit niet dat dit een goed idee is, krijg nu natuurlijk de pygmeeen en vrouwen op comfortabele schoenen ver me heen.
1) Nederlands Leger ...dus alleen toegangbaar voor Nederlanders... logisch?
2) Als de AIVD al met Mollen te maken heeft hoe gaan we dat dan in het leger voorkomen, wordt stukken makkelijker voor Samir A dan
3) Vrouwen zeggen welliswaar dat ze een hogere pijngrens hebben, maar hoevaak worden kinderen geboren op het slagveld
4) Prada Rugzakken zijn ueberhaupt uit den boze kost teveel belastinggeld,
5) Vrouwen zijn te fanatiek en emotioneel om met iets langer dan een aardappelschilmesje of gevaarlijker dan een paar naaldhakken te vertrouwen
6) Uithoudingsvermogen van beide groepen is nihil:
a) groep 1 loopt alleen naar het uitkeringsbureau
b) groep 2 alleen om te winkellen
Waarschijnlijk wel(ik neem aan dat je hardcore militair bent), maar zo slecht is mijn uithoudingsvermogen niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef sp3c het volgende:
5) pff, ik heb waarschijnlijk meer uithoudingsvermogen dan jij en Johndope bij elkaar![]()
ik dacht dat er laatst een vrouwelijke generaal was aangenomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:33 schreef sp3c het volgende:
dat met die vrouwen hangt me wel een beetje de keel uit, ik bedoel ze zijn meer dan welkom maar wel in dezelfde opleiding met dezelfde kansen en dezelfde eisen als de heren en dat is nu helaas niet het geval
not the point, meneer beweert dat allochtonen per definitie geen uithoudingsvermogen hebben en ten eerste is dat onzinnig (ik heb het van de ijshockey meegekregenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel(ik neem aan dat je hardcore militair bent), maar zo slecht is mijn uithoudingsvermogen niet.
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat er laatst een vrouwelijke generaal was aangenomen.
misschien binnenkort? maar feit is dan natuurlijk wel dat ze goede kansen krijgen binnen het militaire apparaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!
maar die schijnt wel best goed te zijn overigens die zit zelf ook te klagen dat ze niet wordt uitgezonden
mwah een generaal in charge van een bataljon (want veel groter zijn de Nederlandse uitzendingen niet, kan ook niet want dan is er niemand meer over als de Duitsers komen)?quote:
dat ontken ik ook niet ... ik zeg dat ze niet dezelfde kansen krijgen.quote:maar feit is dan natuurlijk wel dat ze goede kansen krijgen binnen het militaire apparaat.
ok maar ik denk dat hij meer bedoelde dat ze lui zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
not the point, meneer beweert dat allochtonen per definitie geen uithoudingsvermogen hebben en ten eerste is dat onzinnig (ik heb het van de ijshockey meegekregen) en ten tweede wordt dat tijdens de AMO gewoon opgepoetst
0w dus nu ben ik lui?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok maar ik denk dat hij meer bedoelde dat ze lui zijn.
dan lijkt het me verstandig als ze stopt met zeuren. ik ben niet zo op de hoogte van rangen en standen. overigens heeft die vrouw nauwelijks tieten. dat ze goed is zal best, daar weet ik te weinig van af.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah een generaal in charge van een bataljon (want veel groter zijn de Nederlandse uitzendingen niet, kan ook niet want dan is er niemand meer over als de Duitsers komen)?
het lijkt me niet
[..]
dat ontken ik ook niet ... ik zeg dat ze niet dezelfde kansen krijgen.
als ik tieten had dan was ik nu chef staf
weet ik veel ... ik heb weinig behoefte aan 70 km te lopen dat duurt 8 uur of 9 uur, beetje verspilling van mijn tijdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef desiredbard het volgende:
Ik kan makkelijk 7x achter elkaar 10km joggen,
als ik dit in een ander forum plaats word dit begrepen
en jij sp3k,op die platte comfortabele schoenen moet jij ook een end komen, niet?
het lijkt me verstandig als de mensen hetzelfde behandeld worden dan krijg je dit nietquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan lijkt het me verstandig als ze stopt met zeuren. ik ben niet zo op de hoogte van rangen en standen. overigens heeft die vrouw nauwelijks tieten. dat ze goed is zal best, daar weet ik te weinig van af.
tenzij je uitgezonden bent en aan de vijand wil ontsnappen...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel ... ik heb weinig behoefte aan 70 km te lopen dat duurt 8 uur of 9 uur, beetje verspilling van mijn tijd
lolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je uitgezonden bent en aan de vijand wil ontsnappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef desiredbard het volgende:
Ik wist dat ik die opmerking in het verkeerde forum gebruiktegehehehe 10 kilometer joggen... dan neuk jij wel heel erg lang, gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
het is niet luchtig het is ronduit beledigendquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef desiredbard het volgende:
Sp3k ik probeerde dit wat luchtig te brengen,
ik heb de zin:
"Vroewen in het leger.....alleen om de moraal hoog te houden....voor een uurtje tijdens het verlof"
al geschrapt.
ze zijn er dan ook al geweest, boven Srebrenica heeft een vrouw bommen afgeworpen bvquote:Natuurlijk is niet iedere allochtoon en iedere vrouw representabel voor een stereotyp maar.
Een deel van de bevolking (vrouwen) heeft al problemen een made aan een vishaakje te doen, kommop zeg hoe moet dat in een leger.
verpleegster is physiek mischien een zwaarder beroep (en dat bedoel ik niet sarcastisch) maar om nu vrouwen naar de oorlog te sturen, het mag duidelijk zijn dat ze dat zelf niet willen, die mogenlijk heid bestaat al jaren.
ik zou ook niet op mijn landgenoten schieten ... tenzij ze al jihad (of Fryslan boppe in mijn geval) roepend en schietend op me af komen rennen.quote:En bovenstaande stukje aangaande allochtoon die zou weigeren op zijn "landgenoten" te schieten
En nog niet zo lang geleden een tot moslim bekeerde nederlander die wapentuig aan het jatten was.
zonder Nederlands paspoort kun je niet in het leger en die dubbele nationaliteit is niet echt duidelijk, de regering wil er uberhaupt vanaf dus het leger zal er ook wel wat bedenkingen over hebben.quote:Ja ik heb een stereotyp beeld bij vrouwen in het leger:Mannengek of butch, sorry
En allochtonen in het leger, mensen die niet volledig 100% nederlands zijn (qua paspoort bedoel ik) niet in het leger...dus geen dubbele nationaliteiten daar
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'quote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gehehehe 10 kilometer joggen... dan neuk jij wel heel erg lang, gemiddeld.
ik vind het niet kunnen dat iemand zonder enige uitzendervaring op zon post terecht komt. Uitzendervaring zou een voorwaarde moeten zijn voor bevorderingen boven de rang van kapitein vind ik..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!
maar die schijnt wel best goed te zijn overigens die zit zelf ook te klagen dat ze niet wordt uitgezonden
lol. ze houdt niet van soldaten. ze houdt meer van mij, de pacifist...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'
!$^@$#%@#$^@#%"e:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ze houdt niet van soldaten. ze houdt meer van mij, de pacifist...
je moet je maar tevreden stellen met de gedachte dat jij je geweer mag insmeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
!$^@$#%@#$^@#%&
dat heb ik weer ... waar zijn al die chix die vrouwen in uniform wel geil vinden ... mijn vader heeft het er al heel mijn leven over (die is anderhalf uur dienstplichtig geweest waarvan een uur dronken oid) ... waar zijn ze gebleven!!!
grdvrr
maar wel lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet luchtig het is ronduit beledigend
Dapper hoor.... zoals ik alzij made en haakjesquote:ze zijn er dan ook al geweest, boven Srebrenica heeft een vrouw bommen afgeworpen bv
Jij hebt dan te doen wat je opgedragen wordt...quote:ik zou ook niet op mijn landgenoten schieten ... tenzij ze al jihad (of Fryslan boppe in mijn geval) roepend en schietend op me af komen rennen.
Ah maar er zijn een aantal nationaliteiten die niet anders kunnen dan dubbel zijn daar land ven herkomst, ouders herkomst grootoudersherkomst hen niet toestaat nationaliteit op te gevenquote:zonder Nederlands paspoort kun je niet in het leger en die dubbele nationaliteit is niet echt duidelijk, de regering wil er uberhaupt vanaf dus het leger zal er ook wel wat bedenkingen over hebben.
Eigenlijk nu ik erover denkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'
Zolang je je kruit maar niet te vlug verschiet danquote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef sp3c het volgende:
ik wil dat iemand anders mijn geweer insmeert!!!!
af SCH!
Als dat jouw goede redenen zijn dan moet ik toch even smakelijk lachen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:55 schreef desiredbard het volgende:
Oh ik heb hele goede redenen
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.quote:Ht feit dat een aantal tuinbroeken met plateauzolen zo graag vrouwen in het leger wil..... die mogenlijk is er al jaren.....ze willen niet!
ja en het amerikaanse leger staat ineens bekend als een goed leger?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.
Blijkbaar wel als een goede werkgever voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
ja en het amerikaanse leger staat ineens bekend als een goed leger?
NG heeft niet meer vrouwen in percentages als mannen, integendeel, het is zelfs lager volgens de US Census, op 1,4 miljoen in de krijgsmacht zijn 212.000 vrouwen, op 1.3 miljoen in de NG zijn er 149.000 vrouwen. Dat zijn overigens cijfers van 2003 maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de verschillen in 2 jaar tijd ernstig gewijzigd zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef sp3c het volgende:
daar zit Nederlad ook op geloof ik hoor (7%?)
percentage in de VS is zo hoog vanwege de reserve (national guard) structuur, iedereen die een beetje geld nodig heeft gaat daardoor in het leger, zitten ook dames bij
dienstplichtige landen zitten tegenwoordig nog hoger (Finland, Israel etc.)
verbaasd me nogalquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NG heeft niet meer vrouwen in percentages als mannen, integendeel, het is zelfs lager volgens de US Census, op 1,4 miljoen in de krijgsmacht zijn 212.000 vrouwen, op 1.3 miljoen in de NG zijn er 149.000 vrouwen. Dat zijn overigens cijfers van 2003 maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de verschillen in 2 jaar tijd ernstig gewijzigd zijn.
Heh, mij ook om eerlijk te zijnquote:
Heh, in desiredbards optiek uiteraard wel jaquote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef sp3c het volgende:
ah dat verklaard al die friendly fire incidenten, vrouwen zijn wreed dus die schieten gewoon op alles wat beweegt zodat het doodgaat en daarna gooien ze er een bom op![]()
ofzo?
Wat heet! Tussen het neerknallen en die bom zou ik ze ook nog even anaal verkracht hebben met mijn karabijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef sp3c het volgende:
ah dat verklaard al die friendly fire incidenten, vrouwen zijn wreed dus die schieten gewoon op alles wat beweegt zodat het doodgaat en daarna gooien ze er een bom op![]()
ofzo?
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder moedig ik het juist toe dat allochtonen willen werken voor de NL krijgsmacht. Dit bewijst temeer dat ze zich goed hebben weten te integreren en iets willen doen voor Nederland, door bv dienst te nemen bij de KM, KLU of KL.
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuigingquote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.
Dat is heel schrijnend en ik vind dit on-acceptabel gedrag.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuiging![]()
ik zou weinig waarde hechten aan dit verhaal eerlijk gezegd, zeker als het joegoslavie betreftquote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan mogen ze ook niet gaan miepen of de boel gaan verstoren als de missie tegen 'broeders' van hen gericht is.
Hmmm amerikaanse vrouwen idd ..... daar zeg je wat.... hoe bedoel je Butchquote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.
Dat is nu precies mijn punt... de mogenlijkheid voor vrouwen in het leger, op andere grond dan het, moreel hoog houden, bestaat al tijden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar desiredbard, het soort vrouwen dat naar wordt van mades aan haakjes en geilt op Prada neemt sowieso geen dienst...
Krijgsraad en een vuurpeletonnetjequote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Weigeren van het uitvoeren van orders met deze redenering betekend oneervol ontslag op staande voet. Maar ik denk dat wel staat beschreven in het militair tucht - en strafrecht.
Gij zult niet Doden????quote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken dus iemand die in joegoslavië er mee weg is gekomen op basis van zijn geloofsovertuiging![]()
Je bent me voor Mwanatabu, dat wilde ik ook zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar desiredbard, het soort vrouwen dat naar wordt van mades aan haakjes en geilt op Prada neemt sowieso geen dienst...
Misschien was die persoon wel Servisch Orthodoxquote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef sp3c het volgende:
zoals gezegd, ik geloof er niet in
op de eerste plaats omdat er gewoonweg niet tegen moslims is gevochten op de Balkan, dat waren de 'slachtoffers' dan zou je verwachten dat zo'n figuur staat te springen om mee te doen want hij helpt zijn broeders ermee tijdens individuele incidenten is er wel is op geschoten maar puur uit zelfverdediging ... denk niet dat iemand op zo'n moment het voertuig verlaat omdat het zijn broeders zijn laat staan ermee wegkomt
ik wil meer details, anders is het voor mij een broodje aap
Je onderschrift ziet er trouwens ook nogal allochtoon uit.. bedoel je dat je zelf niet in het leger zou mogen?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef desiredbard het volgende:
Allochtone vrouwen ....die komen in een bodybag.... hoef je alleen nog maar dicht te naaien...... en mischien is dat ook al gedaan
Of katholiek.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef Viajero het volgende:
[..]
Misschien was die persoon wel Servisch Orthodox![]()
Hoe paranoide ben jij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
Inderdaad erg slim om moslims in het Nederlandse leger op te nemen
Hoe naif zijn ze in Den Haag, werkelijkwaar ongelovelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |