Ik denk dit niet dat dit een goed idee is, krijg nu natuurlijk de pygmeeen en vrouwen op comfortabele schoenen ver me heen.quote:DEN HAAG, woensdag
De Koninklijke Landmacht zoekt vooral allochtonen en vrouwen. „Beide groepen zijn nog zwaar ondervertegenwoordigd”, verduidelijkt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het er wel eens over gehad met een marokkaanse jongen in het leger. hij zegt zonder blikken of blozen dat hij weigert als hij wordt ingezet tegen zijn 'broeders'. lijkt me dus niet echt goed om te doen.
nu is het natuurlijk wel zo dat niet elke allochtoon een moslim is. en wat vrouwen betreft, tsja...quote:
1) technisch gezien ben ik ook een allochtoon, vraag me af waarom ik niet thuis hoor in de krijgsmachtquote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef desiredbard het volgende:
[quote]DEN HAAG, woensdag
De Koninklijke Landmacht zoekt vooral allochtonen en vrouwen. „Beide groepen zijn nog zwaar ondervertegenwoordigd”, verduidelijkt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger
[quote]
Ik denk dit niet dat dit een goed idee is, krijg nu natuurlijk de pygmeeen en vrouwen op comfortabele schoenen ver me heen.
1) Nederlands Leger ...dus alleen toegangbaar voor Nederlanders... logisch?
2) Als de AIVD al met Mollen te maken heeft hoe gaan we dat dan in het leger voorkomen, wordt stukken makkelijker voor Samir A dan
3) Vrouwen zeggen welliswaar dat ze een hogere pijngrens hebben, maar hoevaak worden kinderen geboren op het slagveld
4) Prada Rugzakken zijn ueberhaupt uit den boze kost teveel belastinggeld,
5) Vrouwen zijn te fanatiek en emotioneel om met iets langer dan een aardappelschilmesje of gevaarlijker dan een paar naaldhakken te vertrouwen
6) Uithoudingsvermogen van beide groepen is nihil:
a) groep 1 loopt alleen naar het uitkeringsbureau
b) groep 2 alleen om te winkellen
Waarschijnlijk wel(ik neem aan dat je hardcore militair bent), maar zo slecht is mijn uithoudingsvermogen niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef sp3c het volgende:
5) pff, ik heb waarschijnlijk meer uithoudingsvermogen dan jij en Johndope bij elkaar![]()
ik dacht dat er laatst een vrouwelijke generaal was aangenomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:33 schreef sp3c het volgende:
dat met die vrouwen hangt me wel een beetje de keel uit, ik bedoel ze zijn meer dan welkom maar wel in dezelfde opleiding met dezelfde kansen en dezelfde eisen als de heren en dat is nu helaas niet het geval
not the point, meneer beweert dat allochtonen per definitie geen uithoudingsvermogen hebben en ten eerste is dat onzinnig (ik heb het van de ijshockey meegekregenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel(ik neem aan dat je hardcore militair bent), maar zo slecht is mijn uithoudingsvermogen niet.
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat er laatst een vrouwelijke generaal was aangenomen.
misschien binnenkort? maar feit is dan natuurlijk wel dat ze goede kansen krijgen binnen het militaire apparaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!
maar die schijnt wel best goed te zijn overigens die zit zelf ook te klagen dat ze niet wordt uitgezonden
mwah een generaal in charge van een bataljon (want veel groter zijn de Nederlandse uitzendingen niet, kan ook niet want dan is er niemand meer over als de Duitsers komen)?quote:
dat ontken ik ook niet ... ik zeg dat ze niet dezelfde kansen krijgen.quote:maar feit is dan natuurlijk wel dat ze goede kansen krijgen binnen het militaire apparaat.
ok maar ik denk dat hij meer bedoelde dat ze lui zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
not the point, meneer beweert dat allochtonen per definitie geen uithoudingsvermogen hebben en ten eerste is dat onzinnig (ik heb het van de ijshockey meegekregen) en ten tweede wordt dat tijdens de AMO gewoon opgepoetst
0w dus nu ben ik lui?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok maar ik denk dat hij meer bedoelde dat ze lui zijn.
dan lijkt het me verstandig als ze stopt met zeuren. ik ben niet zo op de hoogte van rangen en standen. overigens heeft die vrouw nauwelijks tieten. dat ze goed is zal best, daar weet ik te weinig van af.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah een generaal in charge van een bataljon (want veel groter zijn de Nederlandse uitzendingen niet, kan ook niet want dan is er niemand meer over als de Duitsers komen)?
het lijkt me niet
[..]
dat ontken ik ook niet ... ik zeg dat ze niet dezelfde kansen krijgen.
als ik tieten had dan was ik nu chef staf
weet ik veel ... ik heb weinig behoefte aan 70 km te lopen dat duurt 8 uur of 9 uur, beetje verspilling van mijn tijdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef desiredbard het volgende:
Ik kan makkelijk 7x achter elkaar 10km joggen,
als ik dit in een ander forum plaats word dit begrepen
en jij sp3k,op die platte comfortabele schoenen moet jij ook een end komen, niet?
het lijkt me verstandig als de mensen hetzelfde behandeld worden dan krijg je dit nietquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan lijkt het me verstandig als ze stopt met zeuren. ik ben niet zo op de hoogte van rangen en standen. overigens heeft die vrouw nauwelijks tieten. dat ze goed is zal best, daar weet ik te weinig van af.
tenzij je uitgezonden bent en aan de vijand wil ontsnappen...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel ... ik heb weinig behoefte aan 70 km te lopen dat duurt 8 uur of 9 uur, beetje verspilling van mijn tijd
lolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je uitgezonden bent en aan de vijand wil ontsnappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef desiredbard het volgende:
Ik wist dat ik die opmerking in het verkeerde forum gebruiktegehehehe 10 kilometer joggen... dan neuk jij wel heel erg lang, gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |