Ten eerste moet je Nederlands gaan leren en misschien moet je gewoon nog een aantal jaar wachten met anale seks....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef dOessiipOessii het volgende:
16 mijn vriend is 18.. Ja ook met glijmiddel!! Maar zijn der bepaalde standjes waardoor het minder pijn doe? Zou toch kennen (A)
tot hoe oud dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Waarom anale seks? Omdat het me lekker lijkt.. En van verhalen wat ik lees of hoor die zeggen het ook dat het lekker is! En zouden jullie geen dingen doen om het voor je vriend nog lekker te maken.. Ik doe het niet alleen voor hem, want ja als het lekker blijkt te zijn is dat toch mooi ofniet? En als ik nu zeg nee ik wil het niet meer proberen.. dan gebeurt dat ook niet!..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Ik las ooit eens op een forum dat anale sex 10x gevoeliger (= in dit geval: lekkerder) zou zijn dan vaginaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Misschien omdat het een extra dimensie toevoegt aan je seksleven?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Lepeltje-lepeltje schijnt er een goed standje voor te zijn. Ik vind zelf op z'n hondjes wel prettig voor anaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef dOessiipOessii het volgende:
Die voorbereidingen hebben we al gedaan.. !! Met vingers enzo.. Maar wat is bijv nou een beter standje? Op je knieen voorovergebukt zitten? Of op je rug liggen en dat je benen in de lucht?
Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef dOessiipOessii het volgende:
Ja heb ik ook gedaan.. En met vibo hebben we ook gedaan enzo.. En me vriend doet nog regelmatig met ze vinger gewoon ook alleen als die me aan het beffen is...
Klopt ik haakte af na het breezahgebabbelquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef piere het volgende:
Edit: de post hierboven heb je zeker niet gelezen?
Juist wel!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel!!!!!
Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
TS is vrouw, jij bent man, dus jij hebt makkelijk praten.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef sonystar het volgende:
Wanneer het eemaal gelukt is voelt het fantastisch.
Succes.
Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander holletje voor eventuele inwoners maar dat is niet gerelateerd aan de stoelgang-uitgang. Bah wat goor en auw wat pijnlijk en jeeh neuk eens een oor, is ook errug lekker en neuk ook eens een neusgat, doet ut zeer?
Geeft niks gewoon langzaam opbouwen.. De nieuwe trent is gezet bij dezen!!!!!!!! Gaat uw gang!
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
lol, ik vind sex erg goor! Echt vunzig gewoon, behalve als ik verliefd ben op een vent dan vind ik het echt supersssssss, maar mijn 2e holletje blijven ze mooi vanaf!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoor
Nee serieus, of je anaal wil of niet heeft niets met preutsheid te maken, tis maar net waa je zin in hebt.
Het hoort geen pijn te doen, dat moge nu wel duidelijk zijn, net zoals bij vaginale seks geeft pijn aan dat het niet goed gaat en je niet door moet gaan, doet het geen pijn, is het echt lekker, dan kan je doorgaan.
En goor, tja, seks is goor, is nu eenmaal zo, smetvrees past niet in bed.
NEEHHHHquote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef dOessiipOessii het volgende:
Kijk logisch dat een jongen er zin in heeft het is strakker..
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...
Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel!!!!!
Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?
Op zich vind ik het ook geen slecht idee om eerst maar eens met 'gewone' seks te experimenteren. Er zijn genoeg andere spannende dingen die je kunt doen... Maar misschien vind je me dan maar een ouwe zeur. Ik schrik toch echt een beetje als ik hoor dat kinderen van 16 aan anale seks doen...
Maak je m wel goed schoon als je m daarna weer in d'r muts propt? Want anders is dat heel onhygiënisch...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
stoerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Cattara het volgende:
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?
Maar euh nee thnks...![]()
yeah well i didquote:Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef addie84 het volgende:
[..]
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
buk maarquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Erodome , wat een uitgebreide uitleg !
Je zou er zin van krijgen, zeg
Neen het gaat nie..gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
dan ontspant de ontvanger het best idd .quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef KonnieKipke het volgende:
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
Lijkt me dat dat meer het idee is. Ik zou het niet weten, heb het nog nooit zonder condoom gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam).
Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
probeer je jezelf nu op te geilen aan de reacties van anderen of zoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Fiduci het volgende:
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg
Kom op mensen!!!
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ookquote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Fiduci het volgende:
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:44 schreef Fiduci het volgende:
En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)
Dikke x Fiduci
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewendquote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.![]()
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Een gemiddeld maatje is voor mij meer dan genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend![]()
![]()
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het gevenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Nog niet vaak gedaan hoor, al doe ik 't wel 's bij mezelf met een dildo. Ik zou het gewoon vragen aan de betreffende heer. Er moet sowieso eerst met vingers voorbereid worden voordat er geneukt kan worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Homofoob.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Fiduci het volgende:
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het gevenvond ik wel ff belangrijk om te zeggen
![]()
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kan ero het toch mooi beschrijven
Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Dat klinkt erg OKquote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Fiduci het volgende:
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen![]()
Onze profeet heeft weer gesprokenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kan ero het toch mooi beschrijven
Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my Frenchquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |