Het is een bestaande productie-auto van een gerenomeerd bedrijf. Geen tune.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Is het zo'n bedrijf voor Mazda als Brabus dat voor MB is?
Dit heeft wat weg van een oude 323 en een mx3
clue 1: één van de grootste Japanse autofabrikanten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef multatuli het volgende:
Dat is er ook zo frustrerend aan. Het is duidelijk een 'gewone' auto en geen exoot, maar ik kan maar geen clue vinden
nopequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Daihatsu.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
koplampen zijn hele erg toyota achtig, dus dat merk dan?
neequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben geen echte toyota kenner, maar als ik zeg dat het een voertuig van zo rond 1995 is, met Corolla technieken er in verwerkt, mag ik dan een nieuw raadsel opgeven?
Nou, dat spel speel ik niet, maar ik ben er al achterquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee![]()
clue 2 : speel Gran Turismo 4
heel goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dat spel speel ik niet, maar ik ben er al achter
http://images.google.nl/images?hl=nl&c2coff=1&q=Toyota%20Sera&btnG=Zoeken&sa=N&tab=wi
Toyota Sera.
De nieuwe opgave:
[afbeelding]
Merk EN type graag.
Nou, dan zit je dus mooi verkeerd te denken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heel goed
die van jou ziet er om te beginnen al erg 65-70's Japans uit
dus hij's Amerikaans en groot? (ben nu aan het gokken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dan zit je dus mooi verkeerd te denken.
Bizzarrini heeft wel meer auto's gemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:18 schreef winnetoeter het volgende:
Gevonden!! Een Bizarini. Volgens een website schijnt dit het enige model te zijn (?)
http://www.fortunecity.com/business/knight/10/bizarinif.htm
Amerikaans: ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dus hij's Amerikaans en groot? (ben nu aan het gokken)
er zijn veel merken die op MC eindigen in de USA, maar CMC heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
dat is de CMC dacht ik.
Zo iets heet die bak toch.
Dat is een AMC Javelinquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
De nieuwe opgave:
[afbeelding]
Merk EN type graag.
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:15 schreef multatuli het volgende:
Tijd voor een spelletje. Simpele regel: wie het eerst het merk / type noemt mag zelf een plaatje plaatsen. Ik trap af:
[afbeelding]
edit: dan maar geen image shack kikker
edit2: toch maar wat regeltjes dan:
- echte auto's, dus geen dinky toys, concept cars, speelgoed etc.
- wie het als eerste goed heeft mag zelf een nieuwe foto neerzetten of zijn beurt doorgeven aan een ander
- een foto per keer
Der is er helaasch maar 1 van .quote:
Deze dan maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geheel correct
Ik ben benieuwd naar je opgave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |