Dat dacht ik ook. Maar ik was bang afgevikt te worden op mijn onkunde.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:45 schreef jp84 het volgende:
soort lancia denk, aan de achterlichten te zien
Draagt over, kan niet zo gauw iets geschikts vinden.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef multatuli het volgende:
Hallo, Poepjes plaatjes tellen niet. We wachten tot Hajee met een mooie uitdaging komt of zijn beurt overdraagt.
Ok, dan post ik er eenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Draagt over, kan niet zo gauw iets geschikts vinden.
Nee en nee, maar topografisch zit je goed te denken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef Flyingdutchman het volgende:
Lada? UAZ?
Ja duhquote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee en nee, maar topografisch zit je goed te denken.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:03 schreef M5 het volgende:
dat is een ARO 10.4, uit roemenië
die zitten er wel onder ja. denk ik.. maar nee, dat is niet het merk.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Volgens mij is het een goodyear... t staat er op dus![]()
![]()
idd, geen Dauer 962 LM.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef Klonk het volgende:
ligt op het puntje van m'n tong, iets roept die streetlegal race porsche, maar dat is hem niet
ja. is street legal.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:48 schreef Klonk het volgende:
dat zei ik toch al
volgende gok, het is voor mijn gevoel engels, en dan heb ik de neiging om radical te roepen, maar radical maakt geen auto's met een dakkie
dus die is het ook niet
Is ie streetlegal ?
geen Ascari. komt ook niet uit de UK, wel uit Europa.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn tongpunt, wat doe je
gokje dan maar: Ascari (een oudere)
Close.. naam doet redelijk Frans aan, is het echter niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Frankrijk toch?
Neej joh!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Inspiron het volgende:
lijkt erg op de pagani zonda
Het is idd een leblanc Caroline. Ik zet de volgende pic er wel weer bij.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Streetracer het volgende:
Dit is de Leblanc Caroline volgens mij.
ow en als ik gelijk heb dan mag "M5" wel weer een pic neerzetten, of iemand anders.
2.0l Turbo met 500+ pk.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef multatuli het volgende:
Beetje suf om je eigen topic leuk te noemen, maar dat ga ik toch doen. Ik had nooit gehoord van de LeBlanc en het is toch wel leuk om eens een concurrent voor de radical te zien. Een twee liter motor en toch onder de 3 sec naar de 100... Menig Sierra redt dat niet
Oh ja en Streetracer heeft het natuurlijk goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |