abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 18:28:44 #151
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32321119
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef Thisbe het volgende:
Statistisch gezien worden de meeste moorden in Nederland in de relationele sfeer gepleegd. Op de tweede plaats staan de moorden in het criminele circuit.
Het is andersom, maar goed. Van de moorden buiten het criminele circuit staat het inderdaad op een.

Ik wacht wel af met uitspraken. RIP in elk geval.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 16 november 2005 @ 18:30:09 #152
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32321142
Zolang er leegstand is en woningnood vind ik de kraakwetten goede wetten.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2005 @ 18:32:39 #153
73911 ultra_ivo
pi_32321209
Een aantal Fok-users heeft in dit topic zijn/haar masker laten vallen.
pi_32321212
Dubbel
  woensdag 16 november 2005 @ 18:32:49 #155
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32321213
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef DionysuZ het volgende:
Zeker weten. Maar dat neemt niet weg dat veel krakers rellend tuig is. Ik ken ook een paar zeer fatsoenlijke mensen die kraken, maar het overgrote gedeelte vind ik vervelend, achterlijk en extreem links.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32321218
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef DionysuZ het volgende:
Totdat jij een leegstaand pand bezit en ze daarin gaan zitten stinken.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:35:12 #157
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32321267
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Totdat jij een leegstaand pand bezit en ze daarin gaan zitten stinken.
Dan moet ik dat pand maar niet langer dan een jaar zonder bestemmingsplan leeg laten staan. Eigen schuld dikke bult.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_32321334
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Waarom zo cryptisch, zo begrijpt niemand je.
pi_32321384
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Dan moet ik dat pand maar niet langer dan een jaar zonder bestemmingsplan leeg laten staan. Eigen schuld dikke bult.
Ik vind dat je die TV bij je thuis niet voldoende gebruikt, ik kan er wel een gebruiken, kom hem straks halen.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:41:34 #160
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32321418
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik vind dat je die TV bij je thuis niet voldoende gebruikt, ik kan er wel een gebruiken, kom hem straks halen.
Dat is geen vergelijking. TV's zat te krijgen hoor, is ook geen primaire levensbehoefte. Er is ook niet echt een TV-nood
  woensdag 16 november 2005 @ 18:41:41 #161
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32321423
Niet voldoende is iets anders dan niet. Al helemaal zonder bestemmingsplan.
pi_32321474
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef DionysuZ het volgende:
Dat is geen vergelijking. TV's zat te krijgen hoor, is ook geen primaire levensbehoefte. Er is ook niet echt een TV-nood
Woningnood ontstaat niet door dat handjevol vastgoedhandelaars dat hun panden leeg laten staan. Woningnood ontstaat door een falend ro-beleid, er zijn gewoon te weinig woningen gebouwd omdat men een woud van regelgeving heeft opgezet.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:44:02 #163
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32321484
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooi hé? Dat transparante zicht.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:44:26 #164
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32321495
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Woningnood ontstaat niet door dat handjevol vastgoedhandelaars dat hun panden leeg laten staan. Woningnood ontstaat door een falend ro-beleid.
kan goed zijn. is er nog steeds woningnood
pi_32321511
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

kan goed zijn. is er nog steeds woningnood
Ja klopt, maar dan is kraken toch maar een schijnoplossing?
  woensdag 16 november 2005 @ 18:45:14 #166
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32321515
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Woningnood ontstaat niet door dat handjevol vastgoedhandelaars dat hun panden leeg laten staan. Woningnood ontstaat door een falend ro-beleid, er zijn gewoon te weinig woningen gebouwd omdat men een woud van regelgeving heeft opgezet.
Daar hadden we het pas nog over, precies
  woensdag 16 november 2005 @ 18:46:51 #167
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32321565
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan is kraken toch maar een schijnoplossing?
Dan is kraken toch een mooie manier om speculatie tegen te gaan waardoor mensen NOG duurder uit zijn voor hun huizen en er NOG minder huizen beschikbaar zijn?
pi_32321627
Allemaal leuk en aardig dat gebabbel over kraken, maar mag ik er even op wijzen dat dit topic gaat over een moord?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 18:54:45 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32321766
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:49 schreef Thisbe het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat gebabbel over kraken, maar mag ik er even op wijzen dat dit topic gaat over een moord?
joh, je zou bijna denken dat dat maar bijzaak is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2005 @ 19:06:35 #170
73911 ultra_ivo
pi_32322152
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mooi hé? Dat transparante zicht.
Kunnen we eindelijk zien dat vrijheid van meningsuiting alleen voor hun van toepassing is.
pi_32323092
En dat nog wel in de buurt van 'mijn' coffeeshop!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32323194
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:39 schreef mrcool het volgende:
En dat nog wel in de buurt van 'mijn' coffeeshop!
En MIJN leatherbar. Verdomme.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32324140
Vervelend voor de man. Maar als je als links extremist in allerlei zaakjes zit te roeren die je niets aangaat moet je natuurlijk niet vreemd opkijken als je een keer tegen de lamp loopt.
Ik het criminele circuit vallen ze ook bij bosjes nadat ze zich met de zaakjes van een paar Joegoslaven hebben bemoeid. Dat hoort niet, maar niemand kijkt er raar van op.
In het links extremistische circuit zijn bedreigingen, geweld en moord ook goed ingeburgerd.
Het criminele circuit en het links extremistische circuit verschillen dan ook vast niet zoveel van elkaar..
  woensdag 16 november 2005 @ 20:20:04 #174
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32324251
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef 1.000.000 het volgende:
Vervelend voor de man. Maar als je als links extremist in allerlei zaakjes zit te roeren die je niets aangaat moet je natuurlijk niet vreemd opkijken als je een keer tegen de lamp loopt.
Hij is geen links extremist en hij roert niet in zaakjes die hem niet aangaan.

Tenzij je het van elke journalist of advocaat logisch zou vinden als ie op straat werd neergeschoten .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 16 november 2005 @ 20:20:47 #175
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_32324282
-edit: Nog maar een keer in de herhaling dan:
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef kLowJow het volgende:
De volgende die hier komt vertellen hoe geweldig het wel niet is wanneer mensen op straat worden afgeschoten kan direct uit NWS vertrekken.
Dus.-

[ Bericht 81% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 20:32:57 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 20:21:30 #176
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32324300
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef 1.000.000 het volgende:
Ik het criminele circuit vallen ze ook bij bosjes nadat ze zich met de zaakjes van een paar Joegoslaven hebben bemoeid. Dat hoort niet, maar niemand kijkt er raar van op.
In het links extremistische circuit zijn bedreigingen, geweld en moord ook goed ingeburgerd.
Het criminele circuit en het links extremistische circuit verschillen dan ook vast niet zoveel van elkaar..
Wederom is nog nergens gebleken dat hij extremistisch was, sinds wanneer is de politie vragen om opheldering 'niet zo slim' of zoals jij het stelt zelfs 'logisch dat je omgelegd' wordt?
Want deze persoon had volgens mij niet zoveel tegen rechtse organisaties.
Ook niet tegen grote bedrijven. Klaar.

Hij is nog steeds vermoord, en dat is nog steeds strafbaar, ongeacht of ie dossiers opvraagde, of dat ie met spanning op de uitzending van domino d-day wachtte.
pi_32324961
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijstje van verdiensten waarmee deze man nu bij Petrus staat.
[Van BVD-dossiers tot veganistische maaltijd

Door MARTIJN VAN BEEK

NIJMEGEN - De dinsdagavond vermoorde activist Louis Sévèke (41) was een bekende naam in Nijmegen en daarbuiten. Met zijn dossierkennis en volhardendheid won hij tal van processen.

Iedere kraker en activist in Nijmegen moet zijn nummer gekoesterd hebben. Louis Sévèke trad namens hen op in tal van processen. En vaak met succes.

Zijn dossierkennis en doorzettingsvermogen maakten dat rechters hem vaak gelijk gaven in zijn links-princiëpele standpunten. Al gingen er soms jaren overheen: zo oordeelde de Raad van State in 2004 dat oud-korpsbeheerder en burgemeester van Nijmegen Ed d’Hondt in 2000 ten onrechte politiedocumenten geheim had gehouden. Het betrof informatie over milieuactivisten die protesteerden tegen de aanleg van de Betuwelijn.

De Nijmegenaar deed ontelbaar veel van dit soort zaken. Zo hielp hij mensen om inzage te krijgen in hun eigen BVD-dossiers, hij kreeg het voor elkaar dat de gemeente Nijmegen de gebiedsverboden-verordening moest aanpassen en de politie zette voortaan slippers en veganistische maaltijden klaar in het cellencomplex als er weer eens een kraakpand ontruimd moest worden.

Sévèke bood steun en juridisch advies vanuit bureautjes met namen als Onderzoeksburo Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten, Werkgroep Klachten Politieoptreden en Steunpunt Inzage PID. Steevast droeg hij een spijkerbroek, zwarte trui, Palestinasjaal en donker jack. De laatste jaren was hij wat kalend en iets gezet geworden.

In 1986 kraakte hij met studievrienden zijn eerste pand. De kraakbeweging was toen al over het hoogtepunt heen, maar beleefde volgens hem eind jaren negentig een kleine opleving. Een tegenreactie op de verrechtsing van de samenleving, vermoedde hij. „De nieuwe krakers zijn andere mensen in een andere tijd, maar met dezelfde idealen”, zei hij in een interview in 2004 met de Gelderlander.

Lange tijd woonde Sévèke in de Grote Broek in de Van Broekhuysenstraat, het oudste en meest bekende kraakpand in Nijmegen. In 1998 publiceerde hij het boek ‘Operatie Homerus’; over de ontmaskering van een BVD-agent die undercoveroperaties deed, ondermeer om te achterhalen wie wie was in het kraakpand. Operatie Homerus leest als een minutieuse ‘tegen-operatie’.

Toen de gemeente in 2002 aankondigde de Grote Broek te willen kopen om het te kunnen legaliseren, stak een storm van protest op. Ondermeer bij de ondernemers in de Van Broekhuysenstraat en omliggende straten.

Sévèke, die zelf al niet meer in de Grote Broek woonde, ontpopte zich toen als een betrokken organisator op de achtergrond. Hij was dé gesprekspartner voor de gemeente, voor de woningcorporatie die het pand zou overnemen. Met verve verdedigde hij de waarde van de Grote Broek als culturele broedplaats. In het pand zijn ondermeer een boekwinkel en restaurant gevestigd. Er zijn regelmatig optredens, filmavonden en discussiebijeenkomsten.

Op het moment dat hij werd vermoord was hij betrokken bij meerdere lopende zaken. De afgelopen weken had hij namens cliënten tweemaal aangifte gedaan tegen politieagenten. De ene beschuligde een agent van meineed, de ander zei dat hij na zijn arrestatie was mishandeld. Ook stond hij krakers bij die hun woning moesten verlaten omdat de gemeente het pand te brandgevaarlijk vond. ]
Een zeer goede vent dus, jammer dat we hem moeten missen juist nu de burgervrijheden meer dan ooit onder druk staan. R.i.v. en sterkte aan de nabestaanden.
pi_32326591
Volgens mij gaat het hier om een rip-deal. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat onze veiligheidsdiensten mensen op straat doodschieten, dan hadden ze hem ook kunnen oppakken en daarna laten 'verdwijnen'.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 16 november 2005 @ 21:40:42 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32326728
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgens mij gaat het hier om een rip-deal. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat onze veiligheidsdiensten mensen op straat doodschieten, dan hadden ze hem ook kunnen oppakken en daarna laten 'verdwijnen'.
Al zou het door de overheid gebeurt zijn, is dit wel dé manier om een voorbeeld te stellen in het wereldje.
Maar ik ga er inderdaad niet van uit dat het iets met de AIVD te maken heeft.
pi_32326975
-edit: troll-

[ Bericht 97% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 22:36:59 ]
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')