abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32308481
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En ik zou dat als overdreven aandacht beschouwen.
Ja, en daarom blijven activisten niks meer dan activisten.
Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
pi_32308550
quote:
Werkgroep
Seveke richtte de werkgroep Steunpunt Informatiedienst Politie Nijmegen (SIP Nijmegen) op. Deze werkgroep heeft met succes talloze processen gevoerd tegen het onnodig bijhouden van dossiers van politiek actieve mensen door wat toen nog de Binnenlandse Veiligheids Dienst (BVD) heette.
Nou als ie geslaagd is kunnen we hetr dosiertje op de dader wel vergeten

[ Bericht 10% gewijzigd door desiredbard op 16-11-2005 11:05:27 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32308581
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef What het volgende:

[..]

Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
Kijk, dat is nu zo grappig he. Het rechtse kamp kent ook wat rellertjes, zeikerdjes en zeurpietjes en toen dat mis ging mocht er wel worden gejankt.
Dat is meten met 2 maten, Whatje.

Wie brulden het hardste dat vrijheid van meningsuiting het grootste goed is?
pi_32308607
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik niet eens links..........
Was ook niet op jou gericht.

trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
  woensdag 16 november 2005 @ 11:01:42 #55
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32308618
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik het roepen? Ja? Ja?

De kogel kwam van rechts!
Van mij mag je het roepen, het lijkt me echter nog al voorbarig. Gezien de handel en wandel van dit heerschap lijkt het mij net zo waarschijnlijk dat ie door iemand anders omgelegd is dan de rechtse politiek. Vijanden genoeg lijkt me. Denk bijvoorbeeld eens aan de onroerend goed wereld.

En zelfs als de moordenaar "toevallig" van een rechtse signatuur was, lijkt het me overtrokken om te brallen dat de kogel van rechts kwam. Tenzij dat dit louter het motief zou zijn natuurlijk. Anders krijg je een beetje hetzelfde verhaal als het verhaal Horst Wessel - Albrecht Höhler.
pi_32308620
quote:

[..]

Dus als iemand relt of zeikt of zeurt is het terecht, of in elk geval verdient, dat deze een kogel krijgt? Want dan heeft hij of zij er zelf omgevraagd ofzo? Goh, zou leuk zijn als de samenleving zo in elkaar zou zitten,.. Gelukkig is het nog niet zover.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_32308648
quote:
Theo was nou nioet echt een standaardactivist hoor, maar toch is ook hij doodgeschoten omdat hij relde, zeikte en zeurde.

godzijdank wordt dat nog niet als normaal gezien, ondanks wat jij zegt.
pi_32308707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
Nee, want SF is een haatdragende organisatie. De gemiddelde allochtoon is niet haatdragend.
pi_32308988
-edit: onzinnige reactie-

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:39:42 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32308990
Misschien moeten we ff op SF rondsnuffelen. Of op linkse-extremistische splintergroeperingen.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32308991
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, want SF is een haatdragende organisatie. De gemiddelde allochtoon is niet haatdragend.
Als Balkje en Cohen nu op de koffie gingen met de gemiddelde allochtoon was er niets aan de hand, het zou je zelfs zomaar een tweede koekje!!! kunnen opleveren . Of mischien zelfs een koektrommel die open blijft
Er is wel iets aan de hand als Balkje en Cohen op de koffie gaan bij moskeeën en vergelijkbare onfrisse clubhuisjes als leden en geestverwanten van die clubjes aanslagen en moorden plegen.
pi_32309029
Strijdend ten onder gegaan

Ik vermoed een aanslag van de AIVD.

Hijj zal zich wel hebben bezig gehouden met minder koosjer zaken.
pi_32309161
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Er is wel iets aan de hand als Balkje en Cohen op de koffie gaan bij moskeeën en vergelijkbare onfrisse clubhuisjes als leden en geestverwanten van die clubjes aanslagen en moorden plegen.
Godzijdank weten Balkje en Cohen wel beter; di ezien prima in dat de overgrote meerderheid van de moskees wel gewoon normaal is. Of misschien hadden ze gewoon trek in wat Baklava ofzo en kwam het Hollandia Bier hun neus uit.

Maar dit is teveel offtopic gezeur
pi_32309197
Even opschonen
pi_32309993
En weer open.

De volgende die hier komt vertellen hoe geweldig het wel niet is wanneer mensen op straat worden afgeschoten kan direct uit NWS vertrekken. Wat een walgelijke reacties. .
  woensdag 16 november 2005 @ 11:48:16 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32310059
riv (linkse) activist
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32310108
-edit: weg dus-

[ Bericht 87% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:56:30 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 11:57:57 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32310386
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef Abdul-Jabbar van de Ven het volgende:
-edit: weg dus-
Goh, jij hier ook?
pi_32310421
Ik vind het behoorlijk angstaanjagend dit! En het was niet eens zo laat....
Lijkt me sterk dat het een junk is geweest. Dit is gewoon een koelbloedige afrekening.
Ik geloof er niks van dat de politie erachter zit, dit vind ik een typische drugsafrekening, zeker gezien de buurt waar het is gebeurd. Thaleia zei het al zag ik
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 11:59:56 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32310455
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goh, jij hier ook?
grinnek. sorry kon het niet laten...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32310597
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Croupouque het volgende:
De dader was vast weer een albino.
Een SUV-rijder denk ik.
pi_32310666
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het behoorlijk angstaanjagend dit! En het was niet eens zo laat....
Lijkt me sterk dat het een junk is geweest. Dit is gewoon een koelbloedige afrekening.
Ik geloof er niks van dat de politie erachter zit, dit vind ik een typische drugsafrekening, zeker gezien de buurt waar het is gebeurd. Thaleia zei het al zag ik
Haha gezien de buurt waar het is gebeurt? Van welderstraat is gewoon middenin het centrum en toch niet ech een criminele buurt vind ik. Er zit van alles, boekenwinkels, cafe;s, restaurants, een normale straat middenin het centrum. Drugsafrekening lijkt me sterk zeker omdat hij hier in Nijmegen ook niet bekend stond als iemand die veel in de drugsscene deed.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_32310708
Gatsie. En dat in mijn stadje...

Sowieso geen fijne straat trouwens, die van Welderenstraat. Hij zal wel 'bepaalde vijanden' hebben gehad die hem de mond wilden snoeren en tegenwoordig gebeurt dat in Nederland uiteraard door middel van een kogel.

Triest.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32310758
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

Haha gezien de buurt waar het is gebeurt? Van welderstraat is gewoon middenin het centrum en toch niet ech een criminele buurt vind ik. Er zit van alles, boekenwinkels, cafe;s, restaurants, een normale straat middenin het centrum. Drugsafrekening lijkt me sterk zeker omdat hij hier in Nijmegen ook niet bekend stond als iemand die veel in de drugsscene deed.
Er hangt daar 's avonds altijd een boel onguur en bedenkelijk volk rond.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32310822
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

Een straat erachter zitten de coffeeshops, vandaaruit kan iemand hem wel achtervolgd zijn.
Ook bij het postkantoor is het ' s avonds niet prettig vertoeven met die junks daar.
Maar goed, dat is allemaal speculatie, laten we hopen dat de dader wordt gepakt!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')