abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 10:31:08 #31
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32307713
ik denk dat het toeval is.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 16 november 2005 @ 10:31:52 #32
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32307732
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja.
Jammer dat hier mensen zijn die deze moord, om wat voor reden die ook gepleegd is, goedkeuren omdat die persoon extreem-links was.
Dan hoor je wat mij betrefd in hetzelfde rijtje thuis als degenen die stonden te juichen toen van Gogh en Fortuyn waren vermoord.
extreem-links?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32307773
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

extreem-links?
Ja. Dat was ie toch, of niet?
pi_32307799
-edit: quote verwijderde reactie verwijderd-

Extremen? Die gast is al sinds de jaren '80 actief en voor zover ik uit de berichten kan opmaken nooit op gewelddadige wijze, dus staat bij de AIVD vermoedelijk al 20 jaar bekend als 'irritant, maar ongevaarlijk'

[ Bericht 49% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:30:53 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 10:36:30 #35
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32307862
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Dat was ie toch, of niet?
ik lees links en activist. Ik lees nergens extreem
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_32307921
Wat een vreemde reacties weer zeg. Er wordt gesproken alsof deze man een of andere gevaarlijke extreem linkse kerel was die de verkeerde dingen heeft gedaan/gezegd en daarom is doodgeschoten. En dat het om dezelfde reden ook niet uit zou maken dat hij iets doodgeschoten is toch wel erg bizar.
Ten eerste omdat hij NIET extreem was, hij was links maar zeker niet extreem links. Ten tweede als hij is doodgeschoten om zijn standpunten het alsnog een afschuwelijke moord is? Dat zou betekenen dat er weer een moord is gepleegd om iemand zijn mening. Ik snap niet echt waarom mensen hier bij om kunnen zijn..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_32307976
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef EvilFaith het volgende:
Wat een vreemde reacties weer zeg. Er wordt gesproken alsof deze man een of andere gevaarlijke extreem linkse kerel was die de verkeerde dingen heeft gedaan/gezegd en daarom is doodgeschoten. En dat het om dezelfde reden ook niet uit zou maken dat hij iets doodgeschoten is toch wel erg bizar.
Ten eerste omdat hij NIET extreem was, hij was links maar zeker niet extreem links. Ten tweede als hij is doodgeschoten om zijn standpunten het alsnog een afschuwelijke moord is? Dat zou betekenen dat er weer een moord is gepleegd om iemand zijn mening. Ik snap niet echt waarom mensen hier bij om kunnen zijn..
En diezelfde mensen stonden wel op hun kop toen van Gogh vorig jaar werd vermoord. Bizar gewoon, die haat tegen alles wat een beetje naar links ruikt. Het neemt steeds meer nazi-achtige trekjes aan.
pi_32308023
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef thaleia het volgende:
Extremen?
Mja, Volkert was sinds de middelbare school al activist.
pi_32308135
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:42 schreef What het volgende:
Top-redenering! Mijn complimenten.
pi_32308186
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja.
Jammer dat hier mensen zijn die deze moord, om wat voor reden die ook gepleegd is, goedkeuren omdat die persoon extreem-links was.
Dan hoor je wat mij betrefd in hetzelfde rijtje thuis als degenen die stonden te juichen toen van Gogh en Fortuyn waren vermoord.
Het lijkt er alleen een beetje op dat nogal wat ''linksen'' hopen dat het hier om een ''kogel van rechts'' gaat. Het wereldbeeld van links lijkt na de moorden op Fortuyn en Van Gogh, en de islamitische terreur, enigzins uit het lood gebracht, en een politieke moord door een ''rechtse'' zou naar het lijkt welkom zijn om het gemoed tot rust te brengen, en het gekoesterde wereldbeeld weer in evenwicht te brengen.
pi_32308212
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:42 schreef What het volgende:

[..]

Dan was volgens jou PRins Bernhard ook een extreemlinkse activist, want die heeft zich tientallen jaren ingezet voor het Wereldnatuurfonds. Die smerige bomenknuffelaar! :A
pi_32308250
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Godslasteraar het volgende:
en het gekoesterde wereldbeeld weer in evenwicht te brengen.
en het erge is dat dat waarschijnlijk ook nodig is / was om alles weer in evenwicht te brengen qua stemming...
pi_32308287
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan was volgens jou PRins Bernhard ook een extreemlinkse activist, want die heeft zich tientallen jaren ingezet voor het Wereldnatuurfonds. Die smerige bomenknuffelaar! :A
Hartstikke leuk en zo, maar ik ben er niet op tegen dit soort schuim vanuit de schoolbanken in de gaten te houden.
pi_32308298
De dader was vast weer een albino.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:51:16 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32308303
die kerel die in het bos is geexecuteerd was toch ook een linkse man die vermoord was door links?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 16 november 2005 @ 10:51:30 #46
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32308310
Dit is gewoon een liqiudatie.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:52:57 #47
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32308347
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:50 schreef What het volgende:

[..]

Hartstikke leuk en zo, maar ik ben er niet op tegen dit soort schuim vanuit de schoolbanken in de gaten te houden.
Activisme is slecht?
pi_32308355
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Het lijkt er alleen een beetje op dat nogal wat ''linksen'' hopen dat het hier om een ''kogel van rechts'' gaat. Het wereldbeeld van links lijkt na de moorden op Fortuyn en Van Gogh, en de islamitische terreur, enigzins uit het lood gebracht, en een politieke moord door een ''rechtse'' zou naar het lijkt welkom zijn om het gemoed tot rust te brengen, en het gekoesterde wereldbeeld weer in evenwicht te brengen.
Ten eerste ben ik niet eens links, al vind ik zelf. Veel mensen hier zullen zelf vinden van wel, maar ja.
Het gaat hier gewoon om moord, ik denk zelf dat het misschien in de relationele sfeer ligt en niks met de politiek of iets dergelijks te maken heeft omdat deze meneer helemaal niet zo bekend was, en hopen dat de kogel van rechts komt doe ik al helemaal niet.
Iemand erop betrapt dit te hebben gezegd? Geloof het niet, alleen de 'rechtsen' die het wel cool zouden vinden.
Zo, en nu ben ik dit geouwehoer zat.
pi_32308376
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:50 schreef What het volgende:

[..]

En ik zou dat als overdreven aandacht beschouwen.
pi_32308405
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik ben ook lid van het Wereld Natuur Fonds!

pi_32308481
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En ik zou dat als overdreven aandacht beschouwen.
Ja, en daarom blijven activisten niks meer dan activisten.
Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
pi_32308550
quote:
Werkgroep
Seveke richtte de werkgroep Steunpunt Informatiedienst Politie Nijmegen (SIP Nijmegen) op. Deze werkgroep heeft met succes talloze processen gevoerd tegen het onnodig bijhouden van dossiers van politiek actieve mensen door wat toen nog de Binnenlandse Veiligheids Dienst (BVD) heette.
Nou als ie geslaagd is kunnen we hetr dosiertje op de dader wel vergeten

[ Bericht 10% gewijzigd door desiredbard op 16-11-2005 11:05:27 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32308581
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef What het volgende:

[..]

Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
Kijk, dat is nu zo grappig he. Het rechtse kamp kent ook wat rellertjes, zeikerdjes en zeurpietjes en toen dat mis ging mocht er wel worden gejankt.
Dat is meten met 2 maten, Whatje.

Wie brulden het hardste dat vrijheid van meningsuiting het grootste goed is?
pi_32308607
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik niet eens links..........
Was ook niet op jou gericht.

trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
  woensdag 16 november 2005 @ 11:01:42 #55
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32308618
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik het roepen? Ja? Ja?

De kogel kwam van rechts!
Van mij mag je het roepen, het lijkt me echter nog al voorbarig. Gezien de handel en wandel van dit heerschap lijkt het mij net zo waarschijnlijk dat ie door iemand anders omgelegd is dan de rechtse politiek. Vijanden genoeg lijkt me. Denk bijvoorbeeld eens aan de onroerend goed wereld.

En zelfs als de moordenaar "toevallig" van een rechtse signatuur was, lijkt het me overtrokken om te brallen dat de kogel van rechts kwam. Tenzij dat dit louter het motief zou zijn natuurlijk. Anders krijg je een beetje hetzelfde verhaal als het verhaal Horst Wessel - Albrecht Höhler.
pi_32308620
quote:

[..]

Dus als iemand relt of zeikt of zeurt is het terecht, of in elk geval verdient, dat deze een kogel krijgt? Want dan heeft hij of zij er zelf omgevraagd ofzo? Goh, zou leuk zijn als de samenleving zo in elkaar zou zitten,.. Gelukkig is het nog niet zover.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_32308648
quote:
Theo was nou nioet echt een standaardactivist hoor, maar toch is ook hij doodgeschoten omdat hij relde, zeikte en zeurde.

godzijdank wordt dat nog niet als normaal gezien, ondanks wat jij zegt.
pi_32308707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
Nee, want SF is een haatdragende organisatie. De gemiddelde allochtoon is niet haatdragend.
pi_32308988
-edit: onzinnige reactie-

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:39:42 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32308990
Misschien moeten we ff op SF rondsnuffelen. Of op linkse-extremistische splintergroeperingen.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')