Ik zag het eerst niet eens, oh een groepje mensen om een man heen, word je daar misselijk van?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef SnakeEater het volgende:
Toen ik dit zag werd ik wel eventjes misselijk.![]()
http://mamaliberty.files.(...)samnes-1167-mid1.jpg
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze waren wel creatief in die tijdquote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef SnakeEater het volgende:
Toen ik dit zag werd ik wel eventjes misselijk.![]()
http://mamaliberty.files.(...)samnes-1167-mid1.jpg
En over dit antwoord heb je bijna 2 jaar na moeten denken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef SnakeEater het volgende:
De zaag is dus echt geen verzinsel hoor
Ik vind het knap dat mensen in de middeleeuwen zo creatief waren in het bedenken van marteltechnieken.
Jammer genoeg konden ze niets op de pest vinden.
Ik ben 2 jaar niet actief geweest hier maar dat komt natuurlijk niet bij je op ofwel?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
En over dit antwoord heb je bijna 2 jaar na moeten denken?
Hmhm, daarom vind ik ze ook geniaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
favoriet is inderdaad wel een verkeerd woord hoor![]()
Maar die lijkt me ook geen pretje. Hoewel het volgens mij niet perse dodelijk was, hing er van af. De ene had wel punten die lang genoeg waren om je te doorboren. De andere die waren juist precies net zo lang, dat je er in kon staan, maar niet bewegen zonder geprikt te worden..
Reken maar dat de pijn gewoon te erg was, ze lieten je soms wel dagen zitten, een snelle dood was gewenst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
favoriet is inderdaad wel een verkeerd woord hoor![]()
Maar die lijkt me ook geen pretje. Hoewel het volgens mij niet perse dodelijk was, hing er van af. De ene had wel punten die lang genoeg waren om je te doorboren. De andere die waren juist precies net zo lang, dat je er in kon staan, maar niet bewegen zonder geprikt te worden..
Ik kan me herinneren dat in Nederland nog een politicus of bestuurder rond de 80-jarige oorlog zo aan zijn einde kwam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm, daarom vind ik ze ook geniaal
Er was zelfs zoiets, die was rond. Als je niet wou praten, werd je van een heuveltje afgeduwd.
De teringquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef bonke het volgende:
in china hadden ze nog een mooie![]()
dan werd je in een kist gedouwt waarvan de onderkant open was. Je werd dan op grond gezet waar net bamboe gezaaid was, en bamboe kan een meter per dag groeien dus je werd onzettent langzaam gespietst
![]()
![]()
![]()
quote:Rechter Sisamnes ligt naakt met een lendendoekje om, vastgebonden op een bank. Beulen zijn bezig hem zijn huid af te stropen. Ook hier is koning Cambyses aanwezig in zijn witte nerts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |