Aha!quote:
Skjoes me wijl i kisj de skij!quote:
dikke vette lijst
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thx beebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe m'n best, meer kan ik niet doen. Fijn dat iemand het iig leuk vind om te lezen.
Geeft de burger moed zeg maar.
Meestal als ik werk kan ik juist de streams echt goed volgen. Als ik een dagje vrij heb moet ik vaak de SV's lezen!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oeps wrong topic, laat het toch maar staanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Skjoes me wijl i kisj de skij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ook bedankt.... zit ik me in ieder geval niet iedere keer voor niks lam te tikkenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oeps wrong topic, laat het toch maar staanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meestal als ik werk kan ik juist de streams echt goed volgen. Als ik een dagje vrij heb moet ik vaak de SV's lezen!
Keep up the good workquote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En ook bedankt.... zit ik me in ieder geval niet iedere keer voor niks lam te tikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: waarschijnlijk ook verkeerde topic, maar IK laat het ook ff staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat nâh ahá??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry van je computerellende
Dan wacht ik nog even.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga voor vandaag ook even m'n stem uitbrengen
Snaptnix is nu bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Mag ik nu stemmen, of staat er nog een wachtrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent onbetaalbaarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nâh ahá??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
a: ben jonger van geest dan Gert
b: voor droogrije moet je idd bij Gert zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
c: computerellendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d: kom je ook een rollator brengen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar even lieve kale kuthomoquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Mag ik nu stemmen, of staat er nog een wachtrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent onbetaalbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De meeste mannelijke Fokkers denken maar aan één ding... puntenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coosquote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hartelijk bedankt voor de punten, ondanks mijn (met pijn in het hartquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
M-en-A ++ Ik dacht dat die plusjes al waren vergeven, maar niet dus. Welverdiend en ik hoop nog veel moois van je te kunnen lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Dan de minnetjes. Altijd het moeilijkste tenzij iemand iets grofs doet. Vandaag heb ik echter niemand kunnen betrappen op grof gedrag of iets anders wat me een reden gaf om minnetjes uit te delen. Iedereen is dus heel liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geweest. Of ik heb niet opgelet. Maar goed, nu moet ik dus iemand kiezen. Het wordt cuall. Waarom? Omdat ze in mijn ogen een idiote nominatie naar mij toe heeft gedaan en omdat ze dus duidelijk niet weet wie wèl de modjes zijn van dit forum. Ik nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben hier net als zij een user, geen mod. Daarbij heb ik nog wel eens het gevoel dat ze de sfeer verpest, maar dat is meer een gevoel. Ik vind haar namelijk best leuk en sympathiek zoals ze in het SC topic aanwezig is. Meid, niets aantrekke van deze stem, maar ik hoop dat je er wat gemotiveerder van gaat stemmen. En dat je onthoudt dat ik hier geen mod ben maar een BBverslaafde idioot die haar tijd hier (met veel plezier) verdoetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, hier schiet ik wat mee op, met zo'n post.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FF tot 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop