M-en-A ++ Ik dacht dat die plusjes al waren vergeven, maar niet dus. Welverdiend en ik hoop nog veel moois van je te kunnen lezen
Scanman ++ Het wordt een beetje een langspeelplaat, maar ik ben het vaak met scanman eens. Zowel wat betreft BBbewoners als dit spel. Ik hoop dat scanman gewoon mee blijft doen en ik hoop ook dat zijn motivatie om zich terug te trekken enige invloed heeft op de manier van stemmen. Ik ben van mening dat je moet stemmen op mensen zoals ze in het forum zijn en niet op grond van positie in de lijst of op grond van ontvangen kusjes cq geslijm.
Dan de minnetjes. Altijd het moeilijkste tenzij iemand iets grofs doet. Vandaag heb ik echter niemand kunnen betrappen op grof gedrag of iets anders wat me een reden gaf om minnetjes uit te delen. Iedereen is dus heel lief
![]()
geweest. Of ik heb niet opgelet. Maar goed, nu moet ik dus iemand kiezen. Het wordt cuall. Waarom? Omdat ze in mijn ogen een idiote nominatie naar mij toe heeft gedaan en omdat ze dus duidelijk niet weet wie wèl de modjes zijn van dit forum. Ik niet
![]()
Ik ben hier net als zij een user, geen mod. Daarbij heb ik nog wel eens het gevoel dat ze de sfeer verpest, maar dat is meer een gevoel. Ik vind haar namelijk best leuk en sympathiek zoals ze in het SC topic aanwezig is. Meid, niets aantrekke van deze stem, maar ik hoop dat je er wat gemotiveerder van gaat stemmen. En dat je onthoudt dat ik hier geen mod ben maar een BBverslaafde idioot die haar tijd hier (met veel plezier) verdoet
![]()
Snaptnix: 49
Scanman: 47M-en-A :47Versabommie: 47
Isabeau: 45
Teamlead: 45
Gert: 45
Flugeltje : 43
PC eend: 41
Kleintje: 41
Day: 39
Sanne: 38
Pinball: 37
Maurisico: 37
Lovebear: 35
CartWOman: 35
Milagro: 33
Demins: 31
Latevogel: 31
Kribbet: 31
Jappie:31
APK: 29
Petitdali: 29
PeterV: 29
Knurft-zork3: 27
Cuall: 27Style: 25
Arcee: 25
Coos: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
BlaBlub: 25
Tamrah: 25
MissHobje: 23
Muizemeis: 23
ChantalC: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 21
Kissa 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Frizti: 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
BorTheWolf : 9
doka: 9
Yolande: 7
PH52: 5
Ferdii: 3
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."