Skjoes me wijl i kisj de skij!quote:
dikke vette lijst
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thx beeb![]()
Doe m'n best, meer kan ik niet doen. Fijn dat iemand het iig leuk vind om te lezen.
Geeft de burger moed zeg maar.
Meestal als ik werk kan ik juist de streams echt goed volgen. Als ik een dagje vrij heb moet ik vaak de SV's lezen!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.
oeps wrong topic, laat het toch maar staan
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Skjoes me wijl i kisj de skij!
En ook bedankt.... zit ik me in ieder geval niet iedere keer voor niks lam te tikkenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen altijd en ben er heel erg blij mee, zeker als je een dag moet werken of wat dan ook, dan ben je snel bij. De echte belangrijke dingen staan er eigenlijk altijd wel vermeld.
oeps wrong topic, laat het toch maar staan
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meestal als ik werk kan ik juist de streams echt goed volgen. Als ik een dagje vrij heb moet ik vaak de SV's lezen!
Keep up the good workquote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En ook bedankt.... zit ik me in ieder geval niet iedere keer voor niks lam te tikken![]()
Edit: waarschijnlijk ook verkeerde topic, maar IK laat het ook ff staan![]()
Wat nâh ahá??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha!![]()
Sorry van je computerellende
Dan wacht ik nog even.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga voor vandaag ook even m'n stem uitbrengen
Snaptnix is nu bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Mag ik nu stemmen, of staat er nog een wachtrij![]()
Jij bent onbetaalbaarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nâh ahá??![]()
a: ben jonger van geest dan Gert
b: voor droogrije moet je idd bij Gert zijn.![]()
c: computerellende![]()
![]()
d: kom je ook een rollator brengen?![]()
Doe maar even lieve kale kuthomoquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Mag ik nu stemmen, of staat er nog een wachtrij![]()
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!quote:
De meeste mannelijke Fokkers denken maar aan één ding... puntenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!![]()
Coosquote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Druk dat dan effe uit in punten jâh!!![]()
Hartelijk bedankt voor de punten, ondanks mijn (met pijn in het hartquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
M-en-A ++ Ik dacht dat die plusjes al waren vergeven, maar niet dus. Welverdiend en ik hoop nog veel moois van je te kunnen lezen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Dan de minnetjes. Altijd het moeilijkste tenzij iemand iets grofs doet. Vandaag heb ik echter niemand kunnen betrappen op grof gedrag of iets anders wat me een reden gaf om minnetjes uit te delen. Iedereen is dus heel liefgeweest. Of ik heb niet opgelet. Maar goed, nu moet ik dus iemand kiezen. Het wordt cuall. Waarom? Omdat ze in mijn ogen een idiote nominatie naar mij toe heeft gedaan en omdat ze dus duidelijk niet weet wie wèl de modjes zijn van dit forum. Ik niet
Ik ben hier net als zij een user, geen mod. Daarbij heb ik nog wel eens het gevoel dat ze de sfeer verpest, maar dat is meer een gevoel. Ik vind haar namelijk best leuk en sympathiek zoals ze in het SC topic aanwezig is. Meid, niets aantrekke van deze stem, maar ik hoop dat je er wat gemotiveerder van gaat stemmen. En dat je onthoudt dat ik hier geen mod ben maar een BBverslaafde idioot die haar tijd hier (met veel plezier) verdoet
Nee, hier schiet ik wat mee op, met zo'n post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |