Ik heb een nieuwe aangemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:31 schreef whitef0x het volgende:
Hier dan maar verder of word er toch een nieuwe gemaakt?
kwas het nietquote:Op woensdag 16 november 2005 08:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe aangemaakt.
Welke idoot maakt een topic vier uur te vroeg aan.
Ja 4 uur voor de ander dicht was vreemd he dat er dan een nieuwe geopend wordquote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
Laters laat het je smakenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Er valt nog maar weinig te beleven op het forum.
Eerst maar ontbijten en dan onder de douche.... tot later!
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Een topic is een topic inderdaad maar om hem 4 uur te vroeg te openen is niet leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
De spanning zal weer gaan toenemen maar het zal morgen wel gaan stormenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:40 schreef Kleintje het volgende:
Dat was Miss Hobje.
Die wilde ook een keer een topic openen.
Wat een takkeweer vandaag
Zal het ook een keer gaan stormen en onweren in het huis?
Heb ik een keer iets te zeuren mag ik niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Ah regenworm... niet zeuren. Die ene keer dat het gebeurt. Is het nou echt zo boeiend om een topic te openen?
Ontbijtje is op. Nu nog douchen...
Niet echtquote:Op woensdag 16 november 2005 09:35 schreef Zhenar het volgende:
Gebeurt er nog wat?
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even naar het paard.
Tot later!
Verrassend.quote:
Ook geodemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Neem ik het van Kleintje over. Goeiemorgen!
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Neem ik het van Kleintje over. Goeiemorgen!
mailtje sturen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 10:03 schreef odie222 het volgende:
Goedemorgen, weet iemand waar ik moet zijn voor vragen over je wachtwoord en je account ?
alvast bedankt
Probeer het nog een keer en anders een mailtje sturen naar het door Gurgeh gegeven emailadres.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:07 schreef odie222 het volgende:
Dankje Isabeau,
ik heb gisteren mijn profiel aangepast, van account odie22, daarna zou er een e-mailtje gestuurd worden met een nieuw wachtwoord , maar ik ontvang maar niks, het e-mail adres is actief wat in me profiel staat, heb ik getest. de passmailer werkt trouwens ook niet.
misschien doen ze het weer zo als bij Nathalie?? ik hoop dat ze alle roddelsessies laten zienquote:Op woensdag 16 november 2005 10:15 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!!
Zal BB nog iets gaan doen met al die "stem afspraken?"
Tenzij je Tanjalies bedoelt horen we het pas morgenavond.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef F4iTH het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zo het is weer erg spannend allemaal zie ik. Naja ik duik weer terug mijn boekjes in.![]()
Vanavond wordt het leuk. Dan horen WIJ als het goed is wie er op de bank zitten
Neem een sterke bakquote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef Anitra het volgende:
Goeiemorgen![]()
* Anitra probeert langzaam wakker te worden.
Is dat niet Ing?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij ligt Lieske er ook nog, Bocaj![]()
Jak!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef whitef0x het volgende:
hmmz ga ook maar een lading automaten koffie halen![]()
Ik ga gauw effe kijken brb....quote:
Helaas heb ik geen andere keuzequote:
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben er weer. Is BBMenno er echt?
WAAR
Erg is dat hè?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren naar mijn ouders geweest en dat heeft ook wel geholpen
Maar voel me nogal nietsnutterig op het moment (moet wachten tot ik weer kan beginnen) en nu na 2 jaar co-schappen lopen blijkt wel dat ik niet veel vriendinnen over heb. Aan de ene kant begrijp ik dat wel, als je elke dag van 6 tot 20:30 weg bent is er niet veel ruimte en in het weekend werd ik of voor familiedingen verwacht (vroeger ging ik door de week naar familie) of ik moest werken. Tsja, dan schieten vriendinnen erbij in. En nu heb ik niets over(nou ja, niets is ook overdreven
maar niemand die ik echt leuk vind).
Ik maak alleen niet zo snel vriendenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Erg is dat hè?
Dat je een toekomst wil opbouwen, maar dat je daardoor zoveel dingen niet meer goed kan oppakken.
Maar ik weet zeker dat jij snel weer vriendjes en vriendinnetjes vindt!
Hier op Fok heb je ze in ieder geval genoeg.
Mocht je nog dipperig zijn, neem dan lekker een stukje van mijn sjokola...
Sorry, ik had mijn duim even niet onder controle.quote:
Proest!!quote:
En ik doe niet eens mee met het spel...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk dat BBMenno even langskomt trouwensDit levert Bocaj punten op
![]()
Niet om lullig te doen of zo, maar maakt het uit dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 05:30 schreef MissHobje het volgende:
En wie nomineert wie en waarom
Morgen zullen wij het weten![]()
Vorige enzo, service van het huis![]()
Ik heb één "harts"vriendin die ik al ken van de middelbare school. We weten praktisch alles van elkaar, ze woont in de buurt, ze is leuk om mee om te gaan, we hebben heel erg veel samen meegemaakt en toch kan ik haar eigenlijk niet meer uitstaan (heel erg lang verhaal). Toch durf ik haar niet 'los te laten' omdat dat betekent dat ik helemaal geen echte close vriendin meer over heb en niemand meer in de buurt waar ik gewoon aan kan kloppen als er iets is. Ik vind mezelf sneu dat ik er zo over denk.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook niet snel vrienden. Tenminste... heb dan wel vrienden, maar ik blijf vriendschappen zo fragiel vinden. Het duurt lang voordat het een echte vriendschap is en je een volgend level in kan gaan. Voordat ik iemand vertrouw...
En ja, internetmaatjes zijn voor een groot deel nep. Het is hier gezellig, maar in het echt zo anders.
Ik baal er zelf ook zo van dat ik in zo'n uithoek woon....
Ik merk het. Mijn vriend die ik via internet heb leren kennen laat net een andere kant van hem zien. (mijn vriend-vriend niet zomaar een vriend)quote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook niet snel vrienden. Tenminste... heb dan wel vrienden, maar ik blijf vriendschappen zo fragiel vinden. Het duurt lang voordat het een echte vriendschap is en je een volgend level in kan gaan. Voordat ik iemand vertrouw...
En ja, internetmaatjes zijn voor een groot deel nep. Het is hier gezellig, maar in het echt zo anders.
Ik baal er zelf ook zo van dat ik in zo'n uithoek woon....
Erg leuk dat BBMenno er is.
Ik heb de streams nog neit aanstaan. Toch maar doen? Is het gezellig in het huis
Oh...verdorie. Kan ik weer verder op zoek naar mensen die plusjes en minnetjes krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
En ik doe niet eens mee met het spel...![]()
Welnee, deze is pas eng.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Sassefras het volgende:
wat een enge foto van rob zeg!
Echt waar?? Jee, da's best eh...heftig.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Anitra het volgende:
Ik merk het. Mijn vrienbd die ik via internet heb leren kennen laat net een andere kant van hem zien.
Hij had me geblockeerd op msn
Klokkenluider van Notre dame!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welnee, deze is pas eng.
[afbeelding]
Hij heeft moeite met knopjesquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?? Jee, da's best eh...heftig.
hahaha... die had ik al een keer minnetjes willen geven, deed ie niet mee!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh...verdorie. Kan ik weer verder op zoek naar mensen die plusjes en minnetjes krijgen
Ik beslis elke dag opnieuw en ik dacht dat ik in ieder geval jou al binnen had. Laatst wilde ik stereotomy plusjes geven, deed ie ook niet mee![]()
Pfew, dat is niet mis.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik merk het. Mijn vriend die ik via internet heb leren kennen laat net een andere kant van hem zien. (mijn vriend-vriend niet zomaar een vriend)
Hij had me geblockeerd op msn
Hij zat met verkeerde knopjes te spelen. Zeg hij.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfew, dat is niet mis.
Zonder aanwijsbare reden?
Echt waar?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Kleintje het volgende:
Erg leuk trouwens dat Menno zich heeft aangemeld!
Jij woonde ergens bij zo'n heli-haven in de buurt hèquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Ow Isabeau... dat is precies mijn denkwijze. Vasthouden wat je hebt, ook al bevalt het niet zo.
En als je het eenmaal loslaat... dan ben je er ook klaar voor en helemaal klaar mee!
Ik hoop snel weer allerlei vrienden te maken....
Ik heb geen verstand van msn-knopjes dus zoek een vrijwilliger om het hem uit te leggenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij woonde ergens bij zo'n heli-haven in de buurt hè(vroeger kwam ik daar heel erg vaak, mijn vader werkte op booreilanden en dan brachten we hem weg of haalden hem op...lange rit over de afsluitdijk).
En Anitra: dat telt nietIemand moet hem die knopjes maar eens uitleggen
Vannacht had lieske al een leuk gesprek met Roel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Peter6000 het volgende:
Boeiend gesprek tussen Lieske en Joost
Over het leven van Joost, hoe hij woont, waar hij werkte, wat hij allemaal heeft kunnen doen het afgelopen hele leuke jaar
[afbeelding]
Ik ben helemaal vriendloos, heb al menig keer mijn msn (utreg4ever1972@hotmail.com) op dit forum gepleurd, mensen toegevoegd ongevraagd maar niets helpt. is een sociaal internetleven te koop ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je MSN hebt mag je me wel toevoegen, Kleintje. Gezellig![]()
Dat gesprek was idd oprecht interessant.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef regenworm het volgende:
Vannacht had lieske al een leuk gesprek met Roel.
Het wordt nu wel erg interessant wie lieske gaat nomineren
En zijn zoon heeft het van niemand vreemdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij woonde ergens bij zo'n heli-haven in de buurt hè(vroeger kwam ik daar heel erg vaak, mijn vader werkte op booreilanden en dan brachten we hem weg of haalden hem op...lange rit over de afsluitdijk).
En Anitra: dat telt nietIemand moet hem die knopjes maar eens uitleggen
Proest!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
En zijn zoon heeft het van niemand vreemd![]()
Die zette mijn pc dus uit.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Proest!
Zit je nog steeds in Lopik Anitra???
Ik zou het niet weten, bij mij stond hij er ineens bijquote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef Radobe het volgende:
offtopic, vraagje van deze newbie. Zien jullie mijn fotoboekding ook? Of moet ik dan wat aanvinken?:@
maar bij mij dus niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, bij mij stond hij er ineens bij
Echt niet normaal, ik maak een kloon aan "BBMenno" en ik heb inene aandacht te over!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef pullup het volgende:
Lol, lekker stil hier hoor Zitten alle Mennogroupies nu in die thread te posten
Was ook even langsgekomen was hardstikke leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef pullup het volgende:
Lol, lekker stil hier hoor Zitten alle Mennogroupies nu in die thread te posten
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Voor degenen die níet in het Menno-topic rondhingen...
Ook hallo
Wel een aardig gesprek he, tussen Dido en Joostquote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
ik was ff thee en eten pakken. + kroelen met mijn katten...
Ik heb de streams ook aan...
hoi flugeltjequote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
Voor degenen die níet in het Menno-topic rondhingen...
Ook hallo
Ik was en ben bij een klant die stinkt en die de hele tijd over zijn zeikerige hobby's aan het zwammen is...wat een corky!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef Anitra het volgende:
Ik was mijn zoon op bed aan het leggen zodat ik nu kan fokken zonder dat de pc gereset word
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ik maak een kloon aan "BBMenno" en ik heb inene aandacht te over!
Keilache joh!
Jammer ik was net te laat.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was ook even langsgekomen was hardstikke leuk.
Ik zit zo'n 15 minuten bij het huis vandaan en heb hier het licht aan moeten doenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
De eerste (natte) sneeuw hier! (Groningen)
En daar schijnt de zon....
Andere shampooo?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
De eerste (natte) sneeuw hier!
Ik zit hier ook 15 min. van het huis maar hier schijnt de zon..quote:Op woensdag 16 november 2005 12:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit zo'n 15 minuten bij het huis vandaan en heb hier het licht aan moeten doen![]()
De regen komt met bakken naar beneden (en mijn vrouw loopt nu net met de hond)
Het duurde maar 5 minuten, en was een mengeling van regen en sneeuw. En in de verte een flits en gerommel. Heb de lampen maar aangedaan, zo donker.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Heb je daar natte sneeuw??? Zo...het is hier wel koud, maar niet zo koud
Hier schijnt de zon inmddels 'lekker'quote:Op woensdag 16 november 2005 12:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit zo'n 15 minuten bij het huis vandaan en heb hier het licht aan moeten doen![]()
De regen komt met bakken naar beneden (en mijn vrouw loopt nu net met de hond)
http://fotoboek.fok.nl/profile.fok en dan JA selecteren bij " Icon op andere subsites: "quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef Radobe het volgende:
offtopic, vraagje van deze newbie. Zien jullie mijn fotoboekding ook? Of moet ik dan wat aanvinken?:@
Ik ben er nog niet van overtuigd, op mijn vraag over 25 sept. kwam een raar antwoord: even aan haar vragen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ben ik er helemaal zenuwachtig van geworden....![]()
Menno in ons forumpie...![]()
Dan hebben we die bui nu hier (bijna droog) Zit dus aan de andere kant: Haarlem.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ik zit hier ook 15 min. van het huis maar hier schijnt de zon..
Uurtje geleden wel een hoosbui toen ik mijn dochter van school af haalde![]()
Waar woon jij dan precies?
Hier is bij mij Uithoorn.
Ik sta ook klaar met een handdoek voor hem en heb er ook maar 1 voor mijn vrouw gepaktquote:Op woensdag 16 november 2005 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon inmddels 'lekker'![]()
Tis wel steenkoud en heeft vanmorgen volop gehoost.
Wel zielig dat je je hond naar buiten stuurt met dat weer hoor![]()
Dat had ik gedaan, maar ik zie bij mij zelf geen cameraatjequote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef GI het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/profile.fok en dan JA selecteren bij " Icon op andere subsites: "
Het regent ondertussen alweer en ook ik heb de lampen maar aangezet..quote:Op woensdag 16 november 2005 12:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan hebben we die bui nu hier (bijna droog) Zit dus aan de andere kant: Haarlem.
Zal straks is even naar de radarbeelden kijken wat we nog meer kunnen verwachten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
Verveel me, ik ga ff een volstrekt zinloos topic opkicken, om te kijken wie het sneller sluit: cartwoman of flugeltje
De winnaar krijgt morgen 2 punten![]()
![]()
hier (40 km ten westen van de stad Groningen) donkere lucht en regen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
De eerste (natte) sneeuw hier! (Groningen)
En daar schijnt de zon....
Middagquote:
Ik dacht dat je het 'confronterende eigenschappen' topic bedoelde. Dat is m.i. een goed topic. Het andere had ik nog niet gezien...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
heeeeee, nu is ie alsnog gesloten
Morgen 2 punten dus
Heb vanmorgen al gestemd
Ik nu wel iig. Net nietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:58 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar ik zie bij mij zelf geen cameraatje![]()
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:58 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar ik zie bij mij zelf geen cameraatje![]()
Was erg leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ben ik er helemaal zenuwachtig van geworden....![]()
Menno in ons forumpie...![]()
Hij wil toch geen verkering met je, dat homo-gedoe was maar fake heur!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg leuk.
En ik heb nog een hoop vragen![]()
Ik ben Linda, en nee viezert, je mag niet in me broekie!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef MrObjective het volgende:
Wat trappen jullie ook overal gemakkelijk in he?
Menno is voetbalfan. En er was Australië - Uruguay op. Waarin bij Australië een NAC-speler speelde. En dan denken jullie dat Menno op FOK! gaat komen?
Dat is het zelfde dat jullie denken dat er een FOK!ker zich opgegeven zou hebben voor de date met Chantal.
Owja, ik ben Rikkert....
Hier konden ze weer even uitquote:Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef trpetine het volgende:
[..]
Het regent ondertussen alweer en ook ik heb de lampen maar aangezet..
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij wil toch geen verkering met je, dat homo-gedoe was maar fake heur!
Waar zenden ze die wedstrijd uit of is het al afgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef MrObjective het volgende:
Wat trappen jullie ook overal gemakkelijk in he?
Menno is voetbalfan. En er was Australië - Uruguay op. Waarin bij Australië een NAC-speler speelde. En dan denken jullie dat Menno op FOK! gaat komen?
Dat is het zelfde dat jullie denken dat er een FOK!ker zich opgegeven zou hebben voor de date met Chantal.
Owja, ik ben Rikkert....
Of anders ff het atmosfeer topic op fok in de gaten houden...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier konden ze weer even uitmaar zal niet lang duren ben ik bang
![]()
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
Hier kan je goed zien wanneer je wel of niet naar buiten kan![]()
die zijn al klaar hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar zenden ze die wedstrijd uit of is het al afgelopen![]()
yeps, die maffe hiddink speelt het weer klaarquote:
Is net een half uurtje afgelopen. Was een thriller. Uit was het 1-0. Nu ook weer 1-0.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar zenden ze die wedstrijd uit of is het al afgelopen![]()
Vorige keer was het gastland he? Dit keer dus via kwalificatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, die maffe hiddink speelt het weer klaar
Met flikt het weer bedoel ik presteren met een minilandje op voetbalgebied...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Vorige keer was het gastland he? Dit keer dus via kwalificatie.
Op de een of andere manier verwacht ik idd dat Don Leo het ook nog gaat flikken.. zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 13:20 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is net een half uurtje afgelopen. Was een thriller. Uit was het 1-0. Nu ook weer 1-0.
Australië door op penalties. Dus Hiddink flikt het maar ff. Nu al 3 Nederlandse coaches op de WK (Nederland, Korea en Australië), waar Beenhakker nog bij kan komen vanmiddag (wordt niet uitgezonden)
Maar on topic: Houden we er rekening mee dat de reguliere uitzending om 18:55 is vandaag.
Thanks.. Erg handig want ik moet de deur nog uit vandaag..quote:Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of anders ff het atmosfeer topic op fok in de gaten houden...
De atmosfeer staat op ontploffen #125
Gebruiken ze niet de standaardbal?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met flikt het weer bedoel ik presteren met een minilandje op voetbalgebied...
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef Anitra het volgende:
Deze is speciaal voor jou teamlead! Het bewijs dat badeentje mee geweest is in bad
[afbeelding]
Nope, bij mij gaat het (nu nog) prima...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef trpetine het volgende:
BBStream 2005 streams 1+ 3+ 4 lopen niet echt lekker hier.
Iemand nog meer last van?
hey lieverd.. ook weer hierquote:
Ik heb zo mijn buienquote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maak je 1 keer een lullige spelfout...
Kom ik dus nooit meer vanaf
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Even voor de sceptici onder ons...
Het is inmiddels duidelijk dat BBMenno de énige échte Menno uit BB is...
hoe is dat duidelijk geworden?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
ff quotje van mezelf uit het Menno-topic:
[..]
vertel eensquote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
ff quotje van mezelf uit het Menno-topic:
[..]
Schijtirritant zo'n overdosis nominatiegelulquote:Op woensdag 16 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie twee mensen in de jacuzzi. Rob + Ingrid. Ik doe het geluid aan en wat hoor ik? Juist...gesprek over de nominaties. Rob praat met iedereen 1 op 1 over de nominaties.
Uitstekend antwoord Flugel!! That's the stuff Moderators are made of!!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Er is achter de schermen e.e.a. bekeken geloof ik...
vertelvertelquote:
En vnl van Rob. Die wil steeds maar peilen of hij 0 stemmen krijgt.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:51 schreef Falco het volgende:
Schijtirritant zo'n overdosis nominatiegelul
e.e.a.?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Lieverd, kun je ook gewoon aannemen dat ik de waarheid spreek? Ik zou zoiets écht niet zomaar posten hoor... Ik heb er alleen zelf een hekel aan als ik blij wordt om een 'bekende' die dan vervolgens een kloon van een 'grapjas' blijkt te zijn....quote:Op woensdag 16 november 2005 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Uitstekend antwoord Flugel!! That's the stuff Moderators are made of!!![]()
Sanctie voor RoboRobquote:Op woensdag 16 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie twee mensen in de jacuzzi. Rob + Ingrid. Ik doe het geluid aan en wat hoor ik? Juist...gesprek over de nominaties. Rob praat met iedereen 1 op 1 over de nominaties.
Oeps.. heeft mijn tweede persoonlijkheid zichzelf gisteren BBMenno genoemd? :s Sorry allquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Zo vaag hoor je te lullen als je een mod bentquote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
e.e.a.?
Geloof je?
klinkt nog niet echt betrouwbaar
Het zal wel een technisch verhaal zijn, en dat is moeilijk uitleggenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
e.e.a.?
Geloof je?
klinkt nog niet echt betrouwbaar
Yes, dus ik begin al op een échte mod te lijken??quote:Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zo vaag hoor je te lullen als je een mod bent
Isabeau is al zo lang mod dat ze vergeten is dat ze blauw is en ze lult redelijk normaal
You're lips are sealed??? Spannend!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, kun je ook gewoon aannemen dat ik de waarheid spreek? Ik zou zoiets écht niet zomaar posten hoor... Ik heb er alleen zelf een hekel aan als ik blij wordt om een 'bekende' die dan vervolgens een kloon van een 'grapjas' blijkt te zijn....
Vandaar dat ik het met jullie wilde delen. Hóe we het weten doet er niet toe. Het ís gewoon zo....
Flugeltje ik geloof je verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, kun je ook gewoon aannemen dat ik de waarheid spreek? Ik zou zoiets écht niet zomaar posten hoor... Ik heb er alleen zelf een hekel aan als ik blij wordt om een 'bekende' die dan vervolgens een kloon van een 'grapjas' blijkt te zijn....
Vandaar dat ik het met jullie wilde delen. Hóe we het weten doet er niet toe. Het ís gewoon zo....
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1 keer spoofen en zelfs achter de fok! schermen eten ze uit mijn hand....quote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Menno is van bouwjaar '79quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef Kleintje het volgende:
Maar vertel nou... ben ik te oud om met Menno te trouwen?
Bouwjaar '79 of geboortejaar?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Menno is van bouwjaar '79
Geen idee of jij dat te jong vindt
Jaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef Kleintje het volgende:
1 keer wát???quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 keer spoofen en zelfs achter de fok! schermen eten ze uit mijn hand....
van zijn site:quote:
Bouw- en geboortejaar dusquote:Menno is geboren op zondag 21 oktober 1979 in de Steijnlaan in Breda. Hij is de tweede zoon in het gezin. Zijn oudere broer is in 1977 geboren en in 1982 krijgt hij er nog een broertje bij.
Slecht jaar! '68 was een veel beter jaar...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Menno is van bouwjaar '79
Welke plaats was die cursus dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1 keer wát???
Leg eens uit Bommie, flugel is nog steeds lerende wat pjoetertechniek betreft...
(bovendien heb ik een beroepsmatige interesse, die cursus waar ik van de week was ging over internetrechercheren, erg interessant, maar ik zou er graag méér over horen)
damn.. die kan ik dus niet (helemaal ) zien..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef JooB het volgende:
Bahrein - Trinidad -Tobago wordt uitgezonden op Eurosport.... om 17.00 u. Goeie pot trouwens, Aus-Uruguay.
IP-spoofingquote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1 keer wát???
Leg eens uit Bommie, flugel is nog steeds lerende wat pjoetertechniek betreft...
(bovendien heb ik een beroepsmatige interesse, die cursus waar ik van de week was ging over internetrechercheren, erg interessant, maar ik zou er graag méér over horen)
tssk dat mensen daar nog aan twijfelenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yes, dus ik begin al op een échte mod te lijken??![]()
![]()
Ik weet niet of er meer plaatsen zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij wel weet welke cursus ik bedoel...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Welke plaats was die cursus dan?
check je mailquote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
tssk dat mensen daar nog aan twijfelen![]()
zo jammer dat het niet kan Flugel![]()
laat het aub ff horen als je een leuke vervang(st)er hebt gevonden
'75 is een uitermate goed jaar ookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Slecht jaar! '68 was een veel beter jaar...![]()
mwah.....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
'75 is een uitermate goed jaar ook
kweet niet of Menno valt op rolators!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef Kleintje het volgende:
Paar kinderziektes maar voor de rest perfectquote:
57quote:Op woensdag 16 november 2005 14:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
'75 is een uitermate goed jaar ook
quote:
Ik heb zelf op de rechercheschool gewerkt, zodoende die vraagquote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meer plaatsen zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij wel weet welke cursus ik bedoel...
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet niet of Menno valt op rolators!
Checked and doublechecked! Nope!quote:
Jij moet echt uitkijken... VENTJEquote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet niet of Menno valt op rolators!
Nee, het was niet op de rechercheschool (Zutphen bedoel je?)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:13 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb zelf op de rechercheschool gewerkt, zodoende die vraag
En er zijn meerdere cursussen.
Maar het is onmogelijk om met zekerheid te zeggen, dat het de echte Menno was.
Wat moet een reisprogramma over Bahrein en Trinidad-Tobago nou op Eurosport?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef JooB het volgende:
Bahrein - Trinidad -Tobago wordt uitgezonden op Eurosport....
* versabommie highfived Regenworm!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
IP-spoofing
Zich bij het inloggen op een systeem voordoen als een bevriend systeem teneinde de beveiliging (in de vorm van een firewall) van dit systeem te omzeilen.
psst is een voetbalwedstrijd (voor het WK)... geeft niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat moet een reisprogramma over Bahrein en Trinidad-Tobago nou op Eurosport?![]()
Jammer! Het juiste antwoord luidde: "ïk ben geen rolator"quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij moet echt uitkijken... VENTJE
1980 is inderdaad een prima bouwjaarquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Sassefras het volgende:
ik vind '80 wel een mooi geboortejaar!!
heej mijn bouwjaar is gewoon ook '79... hmmm,
nee mijn vriendje is leuker, die durft tenminste van zich af te bijten.
owwwquote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef JooB het volgende:
psst is een voetbalwedstrijd (voor het WK)... geeft niet hoor![]()
Vind je het raar?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn zoveel manieren om te controleren of het Menno echt is. Je zou hem bijvoorbeeld kunnen emailen of zo
Anyway, gebeurt er nog steeds niets in het huis? Ik werd van internet afgegooid omdat mijn kabel er uitlag.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "Ik ben niet zo goed in huichelen"![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
ik ben ff een uurtje wat nuttigs doen
tot laters
Ach kerel maak je niet zo druk, je maakt trouwens toch geen kans, die hele homo-sjit van Menno was fake!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij moet echt uitkijken... VENTJE
Dan moet ze in de dingen waar ze wel goed in is wel de beste ter wereld zijn.quote:
Grmbl....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach kerel maak je niet zo druk, je maakt trouwens toch geen kans, die hele homo-sjit van Menno was fake!
see if i care, je bent gewoon een klein verwend pestjong!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Grmbl....
minpunten voor jou vanaf nu... tot aan de dag dat je exit bent!
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, het was niet op de rechercheschool (Zutphen bedoel je?)
Het was in Delft....
Ik ben deskresearcher m.b.t. verzekeringsfraude. Vandaar de cursus..
nope, maar dit is de hardste BB ooit!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Radobe het volgende:
Mogen die bewoners nou wel niet over nominaties praten? Nee toch?
dagdagquote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga weer aan het werk.. tot later
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Grmbl....
minpunten voor jou vanaf nu... tot aan de dag dat je exit bent!
Maar, maar, maar RoboRob moet sancties!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, maar dit is de hardste BB ooit!
Ze praten amper ergens anders overquote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Radobe het volgende:
Het was zelfs uitgebreid op TV, dus ik denk dat die regel uit het reglement verdwenen is.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Radobe het volgende:
Heeft Roel spijt van z'n overstap van Lieske naar Dido?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, maar dit is de hardste BB ooit!
Ik was er nét mee bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Roel spijt van z'n overstap van Lieske naar Dido?
Ik neem aan Dido en haar schaduw Nathalie.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaat Chantal nomineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |