Ik heb een nieuwe aangemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:31 schreef whitef0x het volgende:
Hier dan maar verder of word er toch een nieuwe gemaakt?
kwas het nietquote:Op woensdag 16 november 2005 08:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe aangemaakt.
Welke idoot maakt een topic vier uur te vroeg aan.
Ja 4 uur voor de ander dicht was vreemd he dat er dan een nieuwe geopend wordquote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
Laters laat het je smakenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Er valt nog maar weinig te beleven op het forum.
Eerst maar ontbijten en dan onder de douche.... tot later!
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Een topic is een topic inderdaad maar om hem 4 uur te vroeg te openen is niet leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Wat is dat voor onzin? Een slotje hier.
Een nieuw topic is een nieuw topic.
Deze was er eerder en deze was niet gesloten door een mod.
De spanning zal weer gaan toenemen maar het zal morgen wel gaan stormenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:40 schreef Kleintje het volgende:
Dat was Miss Hobje.
Die wilde ook een keer een topic openen.
Wat een takkeweer vandaag
Zal het ook een keer gaan stormen en onweren in het huis?
Heb ik een keer iets te zeuren mag ik niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Ah regenworm... niet zeuren. Die ene keer dat het gebeurt. Is het nou echt zo boeiend om een topic te openen?
Ontbijtje is op. Nu nog douchen...
Niet echtquote:Op woensdag 16 november 2005 09:35 schreef Zhenar het volgende:
Gebeurt er nog wat?
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even naar het paard.
Tot later!
Verrassend.quote:
Ook geodemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Neem ik het van Kleintje over. Goeiemorgen!
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Neem ik het van Kleintje over. Goeiemorgen!
mailtje sturen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 10:03 schreef odie222 het volgende:
Goedemorgen, weet iemand waar ik moet zijn voor vragen over je wachtwoord en je account ?
alvast bedankt
Probeer het nog een keer en anders een mailtje sturen naar het door Gurgeh gegeven emailadres.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:07 schreef odie222 het volgende:
Dankje Isabeau,
ik heb gisteren mijn profiel aangepast, van account odie22, daarna zou er een e-mailtje gestuurd worden met een nieuw wachtwoord , maar ik ontvang maar niks, het e-mail adres is actief wat in me profiel staat, heb ik getest. de passmailer werkt trouwens ook niet.
misschien doen ze het weer zo als bij Nathalie?? ik hoop dat ze alle roddelsessies laten zienquote:Op woensdag 16 november 2005 10:15 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!!
Zal BB nog iets gaan doen met al die "stem afspraken?"
Tenzij je Tanjalies bedoelt horen we het pas morgenavond.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef F4iTH het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zo het is weer erg spannend allemaal zie ik. Naja ik duik weer terug mijn boekjes in.![]()
Vanavond wordt het leuk. Dan horen WIJ als het goed is wie er op de bank zitten
Neem een sterke bakquote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef Anitra het volgende:
Goeiemorgen![]()
* Anitra probeert langzaam wakker te worden.
Is dat niet Ing?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij ligt Lieske er ook nog, Bocaj![]()
Jak!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef whitef0x het volgende:
hmmz ga ook maar een lading automaten koffie halen![]()
Ik ga gauw effe kijken brb....quote:
Helaas heb ik geen andere keuzequote:
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben er weer. Is BBMenno er echt?
WAAR
Erg is dat hè?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren naar mijn ouders geweest en dat heeft ook wel geholpen
Maar voel me nogal nietsnutterig op het moment (moet wachten tot ik weer kan beginnen) en nu na 2 jaar co-schappen lopen blijkt wel dat ik niet veel vriendinnen over heb. Aan de ene kant begrijp ik dat wel, als je elke dag van 6 tot 20:30 weg bent is er niet veel ruimte en in het weekend werd ik of voor familiedingen verwacht (vroeger ging ik door de week naar familie) of ik moest werken. Tsja, dan schieten vriendinnen erbij in. En nu heb ik niets over(nou ja, niets is ook overdreven
maar niemand die ik echt leuk vind).
Ik maak alleen niet zo snel vriendenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Erg is dat hè?
Dat je een toekomst wil opbouwen, maar dat je daardoor zoveel dingen niet meer goed kan oppakken.
Maar ik weet zeker dat jij snel weer vriendjes en vriendinnetjes vindt!
Hier op Fok heb je ze in ieder geval genoeg.
Mocht je nog dipperig zijn, neem dan lekker een stukje van mijn sjokola...
Sorry, ik had mijn duim even niet onder controle.quote:
Proest!!quote:
En ik doe niet eens mee met het spel...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk dat BBMenno even langskomt trouwensDit levert Bocaj punten op
![]()
Niet om lullig te doen of zo, maar maakt het uit dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 05:30 schreef MissHobje het volgende:
En wie nomineert wie en waarom
Morgen zullen wij het weten![]()
Vorige enzo, service van het huis![]()
Ik heb één "harts"vriendin die ik al ken van de middelbare school. We weten praktisch alles van elkaar, ze woont in de buurt, ze is leuk om mee om te gaan, we hebben heel erg veel samen meegemaakt en toch kan ik haar eigenlijk niet meer uitstaan (heel erg lang verhaal). Toch durf ik haar niet 'los te laten' omdat dat betekent dat ik helemaal geen echte close vriendin meer over heb en niemand meer in de buurt waar ik gewoon aan kan kloppen als er iets is. Ik vind mezelf sneu dat ik er zo over denk.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook niet snel vrienden. Tenminste... heb dan wel vrienden, maar ik blijf vriendschappen zo fragiel vinden. Het duurt lang voordat het een echte vriendschap is en je een volgend level in kan gaan. Voordat ik iemand vertrouw...
En ja, internetmaatjes zijn voor een groot deel nep. Het is hier gezellig, maar in het echt zo anders.
Ik baal er zelf ook zo van dat ik in zo'n uithoek woon....
Ik merk het. Mijn vriend die ik via internet heb leren kennen laat net een andere kant van hem zien. (mijn vriend-vriend niet zomaar een vriend)quote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik maak ook niet snel vrienden. Tenminste... heb dan wel vrienden, maar ik blijf vriendschappen zo fragiel vinden. Het duurt lang voordat het een echte vriendschap is en je een volgend level in kan gaan. Voordat ik iemand vertrouw...
En ja, internetmaatjes zijn voor een groot deel nep. Het is hier gezellig, maar in het echt zo anders.
Ik baal er zelf ook zo van dat ik in zo'n uithoek woon....
Erg leuk dat BBMenno er is.
Ik heb de streams nog neit aanstaan. Toch maar doen? Is het gezellig in het huis
Oh...verdorie. Kan ik weer verder op zoek naar mensen die plusjes en minnetjes krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
En ik doe niet eens mee met het spel...![]()
Welnee, deze is pas eng.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Sassefras het volgende:
wat een enge foto van rob zeg!
Echt waar?? Jee, da's best eh...heftig.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Anitra het volgende:
Ik merk het. Mijn vrienbd die ik via internet heb leren kennen laat net een andere kant van hem zien.
Hij had me geblockeerd op msn
Klokkenluider van Notre dame!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welnee, deze is pas eng.
[afbeelding]
Hij heeft moeite met knopjesquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?? Jee, da's best eh...heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |