abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33360631
hij is al dood, dus bijten doettie niet meer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:15:48 #127
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_33361148
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Was een grapje Euc, ivm bovenstaande commenentaar van de heer Pieterbaas Verdriet.
Mijn post moet je ook niet al te serieus nemen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Veel plezier iig.

Mag ik vragen wat bovenstaand menu gaat kosten?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_33361695
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:15 schreef Euc- het volgende:

[..]

Mijn post moet je ook niet al te serieus nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Veel plezier iig.

Mag ik vragen wat bovenstaand menu gaat kosten?
Tuurlijk, 145 euro incl. wijnen en aperetief. Een normaal prijspeil voor dergelijke zaken voor zover ik er iets over kan zeggen. In ons geval is het nog inclusief taxi vanuit Namen maar goed, het is kerst en we bezuinigen al.
Vorig jaar waren we met kerst een dag of 5 naar Parijs gegaan. Geweldg gegeten overal, ook een keer in exclusief sterren-restaurant geweest. Maar ook heel vaak in fantastische, afgeladen volle brasserieën. Het eten is daar heerlijk maar om te kijken naar de profesionaliteit van het personeel is al een genot op zich.
Dan is het weer wennen in Nederland wanneer je daar weer eens bediend wordt door een student(e).
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 24 december 2005 @ 02:05:48 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33361969
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:47 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Tuurlijk, 145 euro incl. wijnen en aperetief. Een normaal prijspeil voor dergelijke zaken voor zover ik er iets over kan zeggen. In ons geval is het nog inclusief taxi vanuit Namen maar goed, het is kerst en we bezuinigen al.
Vorig jaar waren we met kerst een dag of 5 naar Parijs gegaan. Geweldg gegeten overal, ook een keer in exclusief sterren-restaurant geweest. Maar ook heel vaak in fantastische, afgeladen volle brasserieën. Het eten is daar heerlijk maar om te kijken naar de profesionaliteit van het personeel is al een genot op zich.
Dan is het weer wennen in Nederland wanneer je daar weer eens bediend wordt door een student(e).
je klinkt een beetje als een pedante taart, toch wens ik je fijne kerstdagen toe.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33362388
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je klinkt een beetje als een pedante taart, toch wens ik je fijne kerstdagen toe.
Ik klink jij bent
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 24 december 2005 @ 02:31:48 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33362409
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:30 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Ik klink jij bent
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
doe es fijne kerstdagen aan mij wensen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33362444
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe es fijne kerstdagen aan mij wensen...
Die Kerstdagen mag je ziek op bed liggen!

(prettig 2006)
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 24 december 2005 @ 03:14:12 #133
97745 Thorical
finding a way
pi_33363088
Gisteren vego met vrienden, vandaag karper, morgen gans met andere vrienden en de 2e dag schol met garnalen thuis lekker makkelijk.
  zaterdag 24 december 2005 @ 03:35:40 #134
97745 Thorical
finding a way
pi_33363337
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef FRaGMaN het volgende:
wat me opvalt is dat sommigen met die 13 in een dozijn, uitgekauwde, superklassieke, ouderwetse kerstrecepten aan komt zetten. Niet dat het niet lekker is maar iets anders als kalkoen, wild of varkenshaas mag ook wel. Nee ik ga geen recepten geven (beroepsgeheim
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) maar doe eens gek met sushi, vreemde vissoorten, zelfgemaakte tapas of antipasti.
Kerst en pasen dat zijn juist de dagen om in een familie omgeving heerlijk traditioneel te eten. Tante's die ruzie hebben over recepten of niet de juiste ingredienten kopen of kunnen krijgen. Aangetrouwden die iets anders of een andere manier van bereiden voorstellen.
Ik vind het geweldig die aanloop tot kerstavond en 1e kerst dag.
pi_33366015
Tja ik had ook graag wat spannender gekookt maar m'n zusje is heeel kieskeurig dus ik moet helaas veilig blijven
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33366408
Mijn sinaasappelbavrois is erg mooi opgestijfd, echt meesterlijk gelukt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb 'm in een leuke vorm van Villeroy-Boch gestort, is er erg mooi uitgekomen! Nu eens zien wat ze er van vinden..
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_33387857
Karper, waar ben je?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 25 december 2005 @ 02:08:49 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33387985
quote:
Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef krakkemieke het volgende:
Karper, waar ben je?
Die zit vast in de traditionele Oost-Europsse kerstgerechten verwerkt intussen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33388023
Sorry Golfer, ik heb hem inmiddels gespot.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_33389685
M'n ouders houden het simpel:

-Pasteitje met ragout
-Champignonsoep
-Rundvleessalade uit zo'n bak van Abee, voor de gelegenheid opgeleukt met wat plakjes ham en wat extra uitjes (we noemen het deze dagen 'koude schotel', dan lijkt het wat chiquer)
-Frambozen/witte chocolade-ijs van Hertog (nog nooit geprobeerd, dus ik ben benieuwd. Ik heb die bak zelf uitgekozen omdat ik de cliché kerst-ijsstam van de voorgaande 20 jaar zat was. Voordat er wéér zo'n ding in huis zou komen.)

Of dit het ultieme kerstmenu is, daar kan over getwist worden. Alleen de soep is vers klaargemaakt. De rest is pure prefab. Maar het is eigenlijk helemaal niet vies en het scheelt vooral een hoop stress, net als de pot doperwten met worteltjes van Hak die we andere jaren vaak leeg aten op eerste kerstdag. Daarom eten we dat ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2005 09:11:41 ]
  zondag 25 december 2005 @ 09:29:24 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33389798
Het kerstdiner op kerstavond bestond uit:
- Carpaccio
- Mosterd - Champignon soep
- Kalkoen met salade, aardappelpuree en zo
- Flensjes met ananas carpaccio en ijs geflambeerd met Cointreau
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 25 december 2005 @ 09:35:31 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33389827
Wij aten spare ribs met vers brood en een salade, met vooraf een runderboulion
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33390305
Wij aten gebakken aardappel partjes met allerlei groenten en rundvlees door elkaar gemixt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

heb ook niks met kerstavond verder
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vandaag: vooraf kipcocktailtje
dan een ossestaart soepje
hoofdgerecht: gebakken zeetong en zee duivel.
bijgerechtjes : gebakken aardappeltjes , aardappel kroketjes , witlof,sperciebonen,en een frisse salade.

Nagerecht : Oeblie met slagroom, vanille ijs en warme kersen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 25 december 2005 @ 12:40:00 #144
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_33392113
* Jojogirl hoeft alleen het toetje te maken, de rest wordt door andere familie gedaan.

Gisteren heb ik bakjes gemaakt van chocolade, die heb ik vanochtend gevuld met vanillepudding en die ga ik straks garneren met een beteje aardbeiensaus, aardbeien gedipt in chocolade en een soesje eveneens gedipt in chocolade.
pi_33392282
Ik ga kokkerellen...

Groninger mosterdsoep. Salade van veldsla met walnoten, geitenkaas, honing en azijndressing. In schinken gewikkelde kalfsschnitzel met blauwaderkaas, gecarameldiseerde en gegratineerde witlof met ham. Aardappeltjes met blokjes spek en paddestoelen.

Dan zit men wel vol denk ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_33398038
Wij gaan ook heerlijk eten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Carpaccio
Een of andere soep, zal wel tomaten zijn denk ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hertenbiefstuk met spruitjes
en als toetje Citroenmousse of iets dergelijks.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33398239
Wij zijn ook begonnen met "kerst-koken".
We hebben uurtje geleden kreeftensoepje gegeten, en nu zitten de tongrolletjes met garnalen in witte wijnsaus in de oven...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_33398593
Kerstdiner zit bij ons al in de buik. Het was heerlijk en de keuken is nu een slachtveld.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 25 december 2005 @ 20:06:48 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33399443
Ons maaltijdje zit ook nu weer in onze buikjes, op het toetje na, dat we wat later pas gaan eten, als de rest van het eten een beetje gezakt is.
Tamme eendenborst was gelukkig prima rosé gelukt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 december 2005 @ 21:57:58 #150
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33401288
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:49:23 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop