Mijn post moet je ook niet al te serieus nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Was een grapje Euc, ivm bovenstaande commenentaar van de heer Pieterbaas Verdriet.
Tuurlijk, 145 euro incl. wijnen en aperetief. Een normaal prijspeil voor dergelijke zaken voor zover ik er iets over kan zeggen. In ons geval is het nog inclusief taxi vanuit Namen maar goed, het is kerst en we bezuinigen al.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mijn post moet je ook niet al te serieus nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel plezier iig.
Mag ik vragen wat bovenstaand menu gaat kosten?
je klinkt een beetje als een pedante taart, toch wens ik je fijne kerstdagen toe.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Tuurlijk, 145 euro incl. wijnen en aperetief. Een normaal prijspeil voor dergelijke zaken voor zover ik er iets over kan zeggen. In ons geval is het nog inclusief taxi vanuit Namen maar goed, het is kerst en we bezuinigen al.
Vorig jaar waren we met kerst een dag of 5 naar Parijs gegaan. Geweldg gegeten overal, ook een keer in exclusief sterren-restaurant geweest. Maar ook heel vaak in fantastische, afgeladen volle brasserieën. Het eten is daar heerlijk maar om te kijken naar de profesionaliteit van het personeel is al een genot op zich.
Dan is het weer wennen in Nederland wanneer je daar weer eens bediend wordt door een student(e).
Ik klink jij bentquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als een pedante taart, toch wens ik je fijne kerstdagen toe.
doe es fijne kerstdagen aan mij wensen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:30 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik klink jij bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Kerstdagen mag je ziek op bed liggen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe es fijne kerstdagen aan mij wensen...
Kerst en pasen dat zijn juist de dagen om in een familie omgeving heerlijk traditioneel te eten. Tante's die ruzie hebben over recepten of niet de juiste ingredienten kopen of kunnen krijgen. Aangetrouwden die iets anders of een andere manier van bereiden voorstellen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef FRaGMaN het volgende:
wat me opvalt is dat sommigen met die 13 in een dozijn, uitgekauwde, superklassieke, ouderwetse kerstrecepten aan komt zetten. Niet dat het niet lekker is maar iets anders als kalkoen, wild of varkenshaas mag ook wel. Nee ik ga geen recepten geven (beroepsgeheimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) maar doe eens gek met sushi, vreemde vissoorten, zelfgemaakte tapas of antipasti.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zit vast in de traditionele Oost-Europsse kerstgerechten verwerkt intussen.quote:Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef krakkemieke het volgende:
Karper, waar ben je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop