Dat had ik vorig jaar gemaakt, bedenk me net dat onze werkster er toen ook bij was, die zit nu al een tijdje in een gesloten inrichtingquote:Op donderdag 23 december 2004 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf een garnalen salade,
Dan een runderboullion met mergknoedels
gebraden gans, met morieljes, een sherrysaus met honing, rode kool, spruitjes, salade, aardappeltaart en gekookte aardappels
Grand dessert met Herrencreme, creme brulee, en chocolademousse
Oh en alles natuurlijk zelfgemaakt en vers, niets uit een pakje.
Misschien dat ik van de levers van de ganzen (heb er 2 besteld) nog een paté maak voor later op de avond.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb het gevonden
[..]
Dat had ik vorig jaar gemaakt, bedenk me net dat onze werkster er toen ook bij was, die zit nu al een tijdje in een gesloten inrichting
![]()
misschien kan je het lekker afstemmen op hun gerechten?quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef Muck het volgende:
ik maak een voorgerecht (alleen nog geen flauw idee wat)
mijn broer het hoofdgerecht
mijn ouders een nagerecht
Garnalensalade? Is erg makkelijk te maken (basis is noordzeegarnelen, die kleine grijze, en mayonaise) en vreselijk lekker.quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef Muck het volgende:
ik maak een voorgerecht (alleen nog geen flauw idee wat)
dat was ik wel van plan jaquote:Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan je het lekker afstemmen op hun gerechten?
lief dat je wat bedacht hebt voor me, maar ik vind garnalen echt heel erg viesquote:Op maandag 5 december 2005 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Garnalensalade? Is erg makkelijk te maken (basis is noordzeegarnelen, die kleine grijze, en mayonaise) en vreselijk lekker.
ben je nog budget gebonden? en wat voor soort gasten krijg je?quote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef So_Addictive het volgende:
De plannen zijn dat ik op kerstavond voor 10 personen ga koken...help!
Heb nog geen idee wat, wil starten met wat amuses, 2e gang een soepje ofzo maar daarna? geen idee...
Budget is niet zo'n groot probleem, maar het moet niet zo zijn dat ik 10 stukken Entrecôte ga klaar makenquote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je nog budget gebonden? en wat voor soort gasten krijg je?
ik zal vanavond wel ff met je meedenken. en anders zijn er vast genoeg fokkers die wel een gangetje willen bedenken.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Budget is niet zo'n groot probleem, maar het moet niet zo zijn dat ik 10 stukken Entrecôte ga klaar maken![]()
Het is mijn familie en schoonfamilie, het enigste waar ik rekening mee moet houden is dat de vriendin van m'n broer geen champignons lust.
Redelijk vrij spel![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ok dit jaar gaan we kerst vieren bij mijn broer
en het is de bedoeling dat iedereen meehelpt met het eten
iedereen moet een gang maken ( hoofdgerecht, voorgerecht enz)
Nu is mij gevraagt het menu te maken, maar ik kan dat eigenlijk helemaal niet zo goed
dus mijn vraag aan jullie is, hoe zien een goed kerstmenu er uit. (minimaal 3 gangen, plus het recept aub)
Alvast bedankt voor de hulp![]()
misschien handig om ook de link met het topic te geven?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |