Gewoon even knippen en de plakken he...quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Oblivion het volgende:
Heb nog een lekkere tip, neem wat aardappelen. 5 minuten elke kant van de aardappel (stuk of 5 grote en vastkokende) Dus 10 minuten, totdat ze sissen...In de magnetron dus..
![]()
Dan in plakjes snijden, 1 zo'n plakje in je bakje, beetje (echte) boter erop, uienringetjes, en dan EPIX (slakkenkruiden) persilade heet dat ook wel. En dan een plakje kaas....![]()
Eet smakelijk!! Gourmetten is zoooooooooooooooo lekker...
Spaggetti Guus a la Gourmette :quote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef Ventje83 het volgende:
Klinkt lekker allemaal maar 't mag wel iets moeilijker.. Echt iets lekkers koken op klein formaat!![]()
Dus dan moet je ook nog eens apart je spaghetti gaan koken? Das niet bepaald het gourmetidee...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Spaggetti Guus a la Gourmette :
3 spaggetti stokjes.
1 ring ui
20 gram gehakt
2 ringen prei
wattenstaafje gedoopt sambal
de geur van knoflook
Kook ruim water ( een bierglas ongeveer) en voeg de spaggetti toe. 10 minuten koken.
Bak het gehakt aan, voeg de ui en prei toe. Even door bakken. Haal nu het wattenstaafje met de sambal erdoorheen (goed roeren) en voeg de geur van de knoflook toe.
Opdienen :
Flikker de spaggetti op je bord en drapeer de saus voorzichtig (voordat de knoflookgeur verdwijnt) erover.
Klinkt goed wat voor kaas doe je er dan in?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef butterfly84 het volgende:
Blokjes kaas, met katenspek eromheen....
Ik garandeer je, die zijn in no-time op!!!!!!!
Ik moet er tegenwoordig een stuk of 45 maken om te voldoen aan ieders wensen (met 8 personen)
ZEKER PROBEREN!![]()
Is aanstaande dinsdag pas, maar die kaas met katenspek ga ik in ieder geval zeker proberenquote:Op maandag 19 april 2004 19:59 schreef butterfly84 het volgende:
Vertel je nog ff wat je hebt gedaan en hoe het is bevallen???
Kan ik meteen weten of ik de ideetjes hier volgende keer ook zal gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |