abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 00:02:27 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32302553
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 15 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32302738
Joost weet het ook allemaal niet meer zo goed volgens Dido. Er verandert toch nog best veel zo.
Ik denk dat als ik met Chantal, Ing en Lieske over zou blijven zouden ze niet meer mjn diepere kant zien. Voel me bij julliegewoon beter, meer op m'n gemak. Sommige dingen wil ik helemaal niet met hun delen.
Met jou bespreek ik werkelijk alles dat heb ik zelfs niet bij Roel.
Dido is nu weer 100% Dido. Je moet even denken en analyseren wat je ermee gaat doen. Normaal ga je dan naar huis en bedenk je geleidelijk aan wat je gaat doen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32302909
Even een pikant detail aan het begin van de nacht. Dido en Nathalie liggen dus samen in de slaapkamer. Opeens hoor ik uit de luidsprekers de stem van Nathalie. "OOooohhhh wat sjenant....".
Dus nieuwschierig als ik ben luister ik even wat er daar verder gebeurd.
Het blijkt dus dat Dido Nathalie betrapt heeft dat ze met zichzelf bezig is geweest.
Nathalie weet niet waar ze moet kijken, lacht als een boer die kiespijn heeft. Ze blijft maar doorgiechelen en vraagt hoe Dido dat nou kon weten.
Dido verteld haar dat ze dus niet gek is. Nathalie was ineens stil, en na een korte pauze hoorde ze.. : huuh huhhh Dus toen wist ze hoever het was

[ Bericht 33% gewijzigd door M-en-A op 16-11-2005 00:26:46 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:37:36 #4
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32303399
dido en nathalie bespreken het feit dat ze dik zijn geworden in het huis

dido tegen Nathalie: bij jou is er 5 kilo aan je tieten bij gekomen ja
Born this way
pi_32303478
aanvulling op M-en-A (half uur geleden):

Het gesprek begon met de mededeling van Dido dat ze haar p-o-e-s moest bijwerken.
Naat informeerde daarna of Roel al in die 'area' geweest was.
Dido ontkende stellig.
Ze verklapte dat ze ook niet aan zijn penis gezeten heeft.
Dido verteld dat ze Naat eens heeft horen klaarkomen van zelfbevrediging. Naat lacht ongemakkelijk, maar geeft eerlijk toe. Ze dacht dat iedereen sliep. Dido beschrijft hoe het ging.
Naat vraagt aan Dido of zij ook... Dido bekent. Maar wil niet zeggen hoe vaak. Naat zegt na heeel lang nadenken dat het 1 keer was, maar lacht daar erg ongemakkelijk bij. (meer dus?)
Alle mannen hebben naar mening van de dames meermalen gerukt. De andere dames, Ingrid Linda uitgezonderd, hebben zichzelf niet geholpen, denken Dido en Naat.
Rikkert vinden ze een smeerlap omdat hij naar hun idee zijn zaad aan z'n kussen had gesmeerd.
Dido verteld dat ze echt geen seks met Roel in dit huis gaat hebben. Daarbuiten wellicht ook niet. Roel raakt wel opgewonden als hij naast haar ligt, verteld Dido. Zij wil(de) hem daarbij niet helpen. Hij zei toen dat hij er een slinger aan ging geven op het toilet. Binnen 5 min. was ie terug. Dido lacht, terwijl ze dit vertelt, als een pubermeisje. Naat: "zoooow... neeeeej"
pi_32303545
Groepje in de woonkamer heeft het weer maar eens over nomineren (ach ja voor de verandering)
Lieske slaapt er niet van, van het nomineren. Iedereen kan mijn stem verwachten. Reken er maar op kan ie ook niet onverwacht zijn. Ingrid heeft 't ook nog nooit zo moeilijk gevonden.
Lieske zegt, Ik moet echt pisredenen gaan bedenken nu.
Ik kan bij niemand iets bedenken waarom ik ze zou moeten nomineren.

Ok Roel bij deze. Ik nomineer jou omdat je maag zo vaak knort, zegt Lieske. Dat maakt me niet uit hoor Lies blijf je toch wel lief vinden. Je bent lief, kan scherp uit de hoek komen, is daarop het anwoord van Roel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Snaptnix op 16-11-2005 00:52:59 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 00:48:52 #7
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32303604
ze zegt dat ze moeilijk kan zeggen "roel ik nomineer jou, omdat je maag zo vaak knort!"
Born this way
pi_32308237
Rond 10:15 heeft de haan gekraaid voor weer een nieuwe dag in het BB huis.
Roel lijkt echter vooralsnog niet van plan om zijn warme bed te verlaten
In de huiskamer zit Chantal te vertellen over het 'spelletje' wat ze vannacht nog hebben gespeeld. Jostiflip.
Joost gaat nog maar even demostreren hoe Jostiflip gespeled wordt.

Je moet het wel bij iemand recht in z'n gezicht doen, aldus Joost. Op het moment dat je schiet moet je Jost-flip zeggen. Je kan natuurlijk ook zover mogelijk schieten, maar dat is voor kleuters.
Ingrid: "Alles moet ook met zijn naamte maken hebben"

11:00 Inmiddels heeft ook Roel de stap gewaagd en heeft z'n bed verlaten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Snaptnix op 16-11-2005 11:06:10 ]
pi_32310913
Joost heeft het plan opgevat om vanavond allemaal de schoen te zetten.
Lieske, Nathalie, Ingrid en Rob zijn buiten aan het 'sporten'.

Terwijl Dido binnen zit te vertellen dat het al een ramp vind dat ze 24 is geworden, ze wordt ouder.
Joost is bang om straks weer de echte wereld in te gaan, Dido heeft er juist zin in.
Het feit weer te kunnen bellen en autorijden zien ze wel beiden helemaal zitten.

Ze gaan elkaar nu gezellig even "bellen". Hoi Dido waar ben je, zegt Joost. Ik zit nog in het BB huis, antwoord Dido

[ Bericht 20% gewijzigd door Snaptnix op 16-11-2005 12:27:36 ]
pi_32313313
Rob ligt met al z'n vriendjes buiten in de jacuzi te relaxen.

Binnen zitten Roel, Joost, Lieske en Naat te kletsen. Het gesprek gaat oa over Tanja en haar gedrag. En dat het waarschijnlijk wle heel anders had geweest als ze niet zwanger was geweest.
Het verhaal gaat verder over drank en blowen. Roel weet te vertellen dat schilders veel blowen en Lieske verteld dat haar ouders ook wel geblowd hebben.

Lieske d'r zusheeft een half jaar in wenen gewoond en Lieske vertelt dat prinses Sissi in Wenen woonde. Roel kent Sissi niet. Lieske gaat het hele verhaal van Sissi dus maar vertellen. Maar jij kent haar dus wel zegt Roel. Ja antwoord Lieske, daar heb ik nog jaren mee geknikkerd.
Daar is ook een musical over gemaakt is een heel bekend verhaal hoor, zegt Lieske nog als afluiting
  woensdag 16 november 2005 @ 13:37:52 #11
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32313387
roel en lieske hebben het over SISI, roel weet niet wie dat is!
Lieske legt het uit!
roel vraagt dus jij kent haar...... zegt lieske "ja daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd"
oh ok zegt roel!

Chantal komt er bij terwijl lieske doorgaat met buikspier oefeningen doen!
"kan je er geen genoeg van krijgen meid"zegt chantal
"ik moet die rotbuik nog kwijt" zegt lieske

We gaan de 13e week in zegt roel!
Born this way
  woensdag 16 november 2005 @ 13:39:14 #12
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32313427
Chantal en lieske hebben het over het feit dat ze stemmen vergeten.... die van hun ouders en bekende!
Born this way
  woensdag 16 november 2005 @ 13:41:13 #13
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32313470
nathalie gaat al de stemmen in haar hoofd na "ik heb ze allemaal nog zegt ze!"
Born this way
pi_32313618
Ingrid zit inmiddels bij Rob in de jacuzi. weer maar eens een een op een gesprek over nominaties.
Rob denkt dat Ingrid erg populair is. Ik, reageert Ingrid, neee. Dat durf ik wel te zeggen. Ik denk van wel zegt Rob.
Ingrid was zich wel kapot geschrokken toen Rob er eigenlijk uit moest, nee dacht ik. Rob niet, die mag er niet uit. Was wel lullig, want Menno was tenlotte ook m'n maatje.
Met een been was ik al thuis zei Rob, andere been was nog hier. Het ging erbij mij niet in dat ik toen weg zou gaan. Ja zegt Ingrid heeft echt het lot bepaald. Rob is daardoor weer dichter bij zichzelf gekomenen. Merk je ook echt zegt Ingrid. je laat jezelf veel meer gaan op een leuke manier.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:19:22 #15
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32314441
Lieske en Chantal bespreken de nominaties
Lieske is bang om iemand voor de schenen te schoppen en chatnatl zegt dat ze daar scheit aan moet hebben!
ze moet kijken met wie ze het meeste heeft, en met wie ze graag wil over blijven, dan stoot je niemand echt persoonlijk voor zijn hoofd! het blijft moeilijk!

Je moet het plezier niet laten bederven door de nominatie, maar het siert je wel zegt Chantal
Born this way
pi_32314721
Chantal tegen Lieske.... Je hebt 7 stemmen tegen gehad, nou die heb je allemaal weggespeelt.
Lieske:"Nou ja.... 6 stemmen hoor".
Chantal:"Ojeeeee overdrijf ik weer".

Ondertussen zitten Joost en Dido in de huiskamer ook weer wat te praten over de nominaties die er aan komen. Dido is er in ieder geval van overtuigd dat ze weer op de bank zal belanden.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 16-11-2005 14:34:36 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:29:33 #17
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32314725
Chantal en lieske gaan door op de vorige nominaties!
chantal vind het heel fijn voor lieske dat ze in eerste instantie door 6 mensen weggestemd was
en daarna al een paar nominaties niet meer op de bank heeft gezeten!
Lieske was zich daar eigelijk niet zo van bewust!

Lieske laat een scheet tijdens het gesprek!!!
Chantal had het niet gehoord! maar moet er wel om lachen
Born this way
  woensdag 16 november 2005 @ 14:30:12 #18
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32314738
Lieske zet de kraan van het bad aan?! om de geur te verdrijven???
Born this way
pi_32314839
Ook Joost en Dido bespreken de nominaties, het lijkt wel of iedereen het er alleen nog maar over heeft vandaag. Joost hoopt dat Dido niet verdrietig wordt als hij weer Roel gaat nomineren, want dat is hij wel van plan. Dido vindt dat geen punt. Ze is er van overtuigd dat ze zelf ook weer genomineerd zal staan met 2 of 3 stemmen. Joost hoopt op een "brede bank".
"That rug really tied the room together".
pi_32315046
Joost en Dido denken aan een hele grote bank van een man of 6. Nee, zegt Chantal, gewoon een gezellig klein sofaatje gezamenlijk op de poef.
Ze gaan allemaal maar weer even iets doen.
Dido gaat springtouwen, Lieske is met een ei masker bezig en Joost gaat nog maar eens een frisse neus halen.Chantal gaat bij de mensen in de jacuzi kletsen en Joost duikt er ook nog weer eens in.
De jacuzi is vies volgens sommigen. En moet weer worden schoongemaakt.
Discussie volgt over wanneer deze voor het laatst is schoongemaakt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Snaptnix op 16-11-2005 14:55:35 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 14:48:03 #21
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32315198
joost gaat het bubbelbad in en uit!
Rob reageerd daar weer op als een irritante vader!

Joost doe eens normaal en hou je rustig je hebt vanochtend al genoeg genoeg aandacht gehad!
Nu rustig!!
Born this way
  woensdag 16 november 2005 @ 14:51:04 #22
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32315275
chantal komt er ook bij zitten en ze hebben het over dat de camera in de slaapkamer van de dames over uren draait!
Dat nathalie in haar stingetje loopt dat het net lijkt of ze niks aan heeft!

Het bubbelbad moet weer eens schoon gemaakt worden!!
de discussie wanneer het weer schoon gemaakt worden, en wanneer ze het voor het laatst gebruikt hebben!
water bedreft zegt chantal
nee zegt rob niet als hij aan blijft staan
roel zegt dat het de laatste keer met dido en nathalie echt smerig was...

iedereen verlaat het bubbelbad althans dat zeggen ze....
Joost blijft nog lekker bubbelen "ik zit er nog maar net in"
Born this way
pi_32315430
Joost wil nog steeds dat ze vanavond allemaal hun schoen zetten. Want op woensdag komt ie altijd. Hij zet hem in ieder geval wel en gaat zelfs een liedje zingen voor het slapen gaan.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:01:31 #24
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32315533
Rob gaat eindelijk uit het bad!!!! op een been en een stompje, kleed hij zich aan
Born this way
  woensdag 16 november 2005 @ 15:02:00 #25
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32315542
tering koud!!!! zegt rob en vlucht naar binnen
Born this way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')