Onvoldoende voor ANWquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Departak het volgende:
Ik zit met een groot probleem. Namelijk met mijn World of Warcraft verslaving. Nadat ik op 17 augustus 2005 om half 4 's nachts mijn laatste minuten heb verspeeld, ben ik gestopt. Accaunt gecancelled en sindsdien zit ik met smart de wachten op de dag dat ik weer verder kan spelen (reactiveren is altijd mogelijk). Echter, principieel en vanwege ouders kan ik pas weer verder met spelen als ik hoogstens twee tekorten op mijn lijst heb staan, en laat ik nu vandaag een 3,8 voor wiskunde hebben gekregen (2 tekorten) en al een 5 voor ANW (vraag maar niets)hebben staan, maar 1 herkansing heb en eco, dat kut ging, nog terug moet krijgen. Ik zit in de stress, vandaar.
Wat doe je dan voor niveau?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
cerror, als je je tot zulk soort uitingen verlaagt, beargumenteer dan tenminste.
Juist, ter voorkoming van slechte cijfers stopte ik met gamen. Maar het is alsnog lastig.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:38 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god wat ben je kansloos.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
cerror, als je je tot zulk soort uitingen verlaagt, beargumenteer dan tenminste.
Juist, ter voorkoming van slechte cijfers stopte ik met gamen. Maar het is alsnog lastig.
Niet?!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef Departak het volgende:
Gymnasium![]()
Maar enkel omdat je op onze school niet over kan stappen.
Allereerst beste man, je speelt WoW en maakt je druk dat je het niet kan spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
Ik moet iedere week in de kroeg aanhoren van een paar vrienden wat hun rank is en tactieken e.d.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Departak het volgende:
1. Ik hoor het al, jij hebt nooit WoW gespeeld.![]()
2. Dit was mijn eigen keuze, mijn ouders zijn allang blij dat meer dan 50% van mijn cijfers boven de 5,5 zit.
1.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Departak het volgende:
1. Ik hoor het al, jij hebt nooit WoW gespeeld.![]()
2. Dit was mijn eigen keuze, mijn ouders zijn allang blij dat meer dan 50% van mijn cijfers boven de 5,5 zit.
Je weet nog precies wanneer je bent gestopt, je kan niet wachten om verder te spelen, je bent verslaafd aan een MMORPG, waarschijnlijk de eerste die je gespeeld hebt.quote:Nadat ik op 17 augustus 2005 om half 4 's nachts mijn laatste minuten heb verspeeld, ben ik gestopt. Accaunt gecancelled en sindsdien zit ik met smart de wachten op de dag dat ik weer verder kan spelen (reactiveren is altijd mogelijk).
Duidelijk een newbiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef Departak het volgende:
Je generaliseert. Dat ik enigsinds verslaaft ben aan WoW wil niet zeggen dat ik mijn toekomst daarvoor weg wil gooien. Je laatste alinea is echt allemaal bagger. Heb jij het gespeeld? Bovendien weet ik dat er meer bestaat dan WoW, ik heb vrienden, een vriendin en hobbies, daar gaat het nu totaal niet om.
Ik vraag enkel medelijden om mijn situatie, geen gebash op WoW, omdat zoveel mensen er last van hebben dat er gamers zijn die met plezier hun tijd daaraan verspillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |