Onvoldoende voor ANWquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Departak het volgende:
Ik zit met een groot probleem. Namelijk met mijn World of Warcraft verslaving. Nadat ik op 17 augustus 2005 om half 4 's nachts mijn laatste minuten heb verspeeld, ben ik gestopt. Accaunt gecancelled en sindsdien zit ik met smart de wachten op de dag dat ik weer verder kan spelen (reactiveren is altijd mogelijk). Echter, principieel en vanwege ouders kan ik pas weer verder met spelen als ik hoogstens twee tekorten op mijn lijst heb staan, en laat ik nu vandaag een 3,8 voor wiskunde hebben gekregen (2 tekorten) en al een 5 voor ANW (vraag maar niets)hebben staan, maar 1 herkansing heb en eco, dat kut ging, nog terug moet krijgen. Ik zit in de stress, vandaar.
Wat doe je dan voor niveau?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
cerror, als je je tot zulk soort uitingen verlaagt, beargumenteer dan tenminste.
Juist, ter voorkoming van slechte cijfers stopte ik met gamen. Maar het is alsnog lastig.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:38 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god wat ben je kansloos.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
cerror, als je je tot zulk soort uitingen verlaagt, beargumenteer dan tenminste.
Juist, ter voorkoming van slechte cijfers stopte ik met gamen. Maar het is alsnog lastig.
Niet?!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef Departak het volgende:
Gymnasium![]()
Maar enkel omdat je op onze school niet over kan stappen.
Allereerst beste man, je speelt WoW en maakt je druk dat je het niet kan spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Departak het volgende:
Ik moet iedere week in de kroeg aanhoren van een paar vrienden wat hun rank is en tactieken e.d.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Departak het volgende:
1. Ik hoor het al, jij hebt nooit WoW gespeeld.![]()
2. Dit was mijn eigen keuze, mijn ouders zijn allang blij dat meer dan 50% van mijn cijfers boven de 5,5 zit.
1.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Departak het volgende:
1. Ik hoor het al, jij hebt nooit WoW gespeeld.![]()
2. Dit was mijn eigen keuze, mijn ouders zijn allang blij dat meer dan 50% van mijn cijfers boven de 5,5 zit.
Je weet nog precies wanneer je bent gestopt, je kan niet wachten om verder te spelen, je bent verslaafd aan een MMORPG, waarschijnlijk de eerste die je gespeeld hebt.quote:Nadat ik op 17 augustus 2005 om half 4 's nachts mijn laatste minuten heb verspeeld, ben ik gestopt. Accaunt gecancelled en sindsdien zit ik met smart de wachten op de dag dat ik weer verder kan spelen (reactiveren is altijd mogelijk).
Duidelijk een newbiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef Departak het volgende:
Je generaliseert. Dat ik enigsinds verslaaft ben aan WoW wil niet zeggen dat ik mijn toekomst daarvoor weg wil gooien. Je laatste alinea is echt allemaal bagger. Heb jij het gespeeld? Bovendien weet ik dat er meer bestaat dan WoW, ik heb vrienden, een vriendin en hobbies, daar gaat het nu totaal niet om.
Ik vraag enkel medelijden om mijn situatie, geen gebash op WoW, omdat zoveel mensen er last van hebben dat er gamers zijn die met plezier hun tijd daaraan verspillen.
Het maakt niet uit waarover je een topic opent.... de TS zal altijd het slachtoffer zijn van satire en haat, in cominatie met smillies als:quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waarover je een topic opent.... de TS zal altijd het slachtoffer zijn van satire en haat, in cominatie met smillies als:![]()
![]()
![]()
en
![]()
dus open een topic over Wow
gevolg: reacties als
NERD
Ga leren, pauper![]()
etc.
En ook helemaal terecht...quote:
Ah... een ervaringsdeskundige...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waarover je een topic opent.... de TS zal altijd het slachtoffer zijn van satire en haat, in cominatie met smillies als:![]()
![]()
![]()
en
![]()
etc.
Bedankt! hier heb ik tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
![]()
en
![]()
dus open een topic over Wow
gevolg: reacties als
NERD
Ga leren, pauper![]()
etc.
geen. ze hebben allemaal "geen leven"quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef Departak het volgende:
[..]
Bedankt! hier heb ik tenminste wat aan.
Oh, en over dat WoW verspilde tijd is? Ik weet het, en ik geniet ervan. De een gaat Forummen, de ander, hangen op een bankje en ik speel graag met mijn trolletje. Wat maakt het verschil?
Zo'n opmerking kan je vriendin vast niet waarderen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef Departak het volgende:
[..]
Bedankt! hier heb ik tenminste wat aan.
Oh, en over dat WoW verspilde tijd is? Ik weet het, en ik geniet ervan. De een gaat Forummen, de ander, hangen op een bankje en ik speel graag met mijn trolletje. Wat maakt het verschil?
Ik dacht dat je het over je vriendin had...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef Departak het volgende:
Hoezo niet Jordy? Als zei ermee mag spelen mag ik het ook
Bekenden die het alleen maar over WoW hebben zijn inderdaad een grote ergernis... dat is niet gezellig als je totaal niet weet waarover ze het hebben. Ik speel zelf EVE-Online, een soortgelijk spel in een heel andere setting (ruimte), hartstikke leuk allemaal, maar ik zal geen discussies erover gaan voeren als er mensen bij zijn die het spel niet spelen. En ook niet iedere keer, er is tenslotte inderdaad meer dan zo'n spel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet iedere week in de kroeg aanhoren van een paar vrienden wat hun rank is en tactieken e.d.
Therefore my hate.
Zoiets was ook een keer in amerika gebeurt toen de moeder haar zoontjes internetverbinding eruit trok toen hij aan het counterstriken was....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:26 schreef Random_hero het volgende:
Woon je in Gouda? Bij mij op school kun je ook niet switchen en hebben we ook nog eens een aantal zwaar WoW-verslaafde 5e klassers.
Eén van de arme drommels heeft zelfs zijn vader bedreigd met een mes (en op genomen met de webcam!) omdat zijn internet door zn ouders afgesloten was ivm zn verslaving.
Hoi, neuqen?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:40 schreef retteketet het volgende:
WoW! Ik ben mijn bash char peladin vergeten in de european realm. teh r0x0r!!1111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |