abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32342800
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Copycat het volgende:
Oh, er zullen heus een hoop vrouwelijke nitwits in deze branche rondlopen... net als mannelijke (die kom ik hier ook elke dag op de werkvloer tegen ) .
Maar dat is geen 1 op 1 wet van meden en perzen.
Owja absoluut, qua nitwit factor is de m/v verhouding 50/50

vrouwenlijke nitwits met een knap koppie&lichaam schoppen het alleen vaker tot accountmanager dan hun mannelijke tegenpolen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  donderdag 17 november 2005 @ 14:15:31 #277
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342906
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:07 schreef Musketeer het volgende:

[..]

<veel geduld modus>

Het argument dat mooie vrouwen in tegenstelling tot mooie mannen niet door minder geslaagde exemplaren van hun eigen soort gediscrimineerd worden.
Waarop baseer je deze stelling nu weer dan? Dat is wat ik net bedoelde. Je draagt argumenten aan, die geen argumenten zijn.
quote:
En het argument dat mannen hun waardering tegenover mooie vrouwen nogal duidelijk merkbaar (bij voorkeur vocaal op een openbare plaats) uiten, in tegenstelling tot de omgekeerde situatie.
Vrouwen kwijlen gewoon van binnen...
quote:
verder retourneer ik volledig gemeend je
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 14:15:49 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32342915
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef Musketeer het volgende:

vrouwenlijke nitwits met een knap koppie&lichaam schoppen het alleen vaker tot accountmanager dan hun mannelijke tegenpolen.
Dat klopt inderdaad wel.
Ook frustrerend... voor beide seksen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32342960
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:

Dat klopt inderdaad wel.
Ook frustrerend... voor beide seksen.
Ligt eraan aan welke kant je staat, als klant zijnde zie je liever een mooie dame dan de zoveelste lelijke (alle mannen zijn lelijk per definitie voor mij) man.
pi_32343060
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik heb met veel vrouwen die een lager IQ hadden dan ik wat gehad. Dit werkte helaas niet in relationeel opzicht; goede seks wel!
Je gaat nu toch niet beweren dat er ook nog eens een negatieve correlatie is tussen intelligentie en seks?
pi_32343217
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Waarop baseer je deze stelling nu weer dan? Dat is wat ik net bedoelde. Je draagt argumenten aan, die geen argumenten zijn.
[..]
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Musketeer het volgende:

Hadden ze een testje gedaan mbt. aannamebeleid bij een bedrijf bleek dat ze een vrouw niet zover kregen een vrouw aan te nemen die duidelijk mooier was dan zij, onafhankelijk van haar kwalificaties.
Dit is door een hoogopgeleide dame (post eronder) als waarschijnlijk beoordeeld.

Heb jij eigenlijk nog meningen (met argumenten) of wil je puur de linkse oppositie spelen ?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:01:34 #282
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32344255
*zucht*
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32344353
Owh sorry voor het kapen en volposten van dit topic trouwens, ik verveelde me en checkte het fokforum maak weer eens uit nostalgie.

Heb nu weer wat te doen, tot over een maand ofzo met zn allen.
pi_32345400
Men zou zich ook eens kunnen afvragen hoe competent degene is die een vrouw aanneemt vanwege het uiterlijk...
A clean house is a sign of a wasted life.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:55:54 #285
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_32345912
Triest topic vanwege de simpele oplossing en de generalisaties, maar dit laatste is iets waar ik zelf ook schuldig van zal zijn na deze post. Hoogogeleide vrouwen willen hetzelfde als laagopgeleide vrouwen, namelijk een fijn leven. De hoge opleiding is een logisch gevolg van de menselijke drang naar vermaak en ook om te overleven (arbeid). Als een vrouw na de verplichte scholing nog geen stabiel toekomstperspectief ziet of dat juist ziet in de vervolgopleiding dan is zo'n vervolgopleiding een logische keuze. Hiermee komt ook voor vrouwen doorgaans extra aantrekkelijkheid mee voor andere hoogopgeleiden aangezien de gespreksstof dan voorziet in extra vulling. Voor het kleine groepje dat werkelijk voor de carriereopties of voor de mannen verder leert voorzie ik een leven van hoon van andere mannen. Competitief kenau-gedrag is ontzettend onaantrekkelijk bij vrouwen. Belangrijk hierin is de wens van heel veel mannen om een gezin te stichten.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:57:56 #286
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32345976
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef Musketeer het volgende:

[..]

[..]

Dit is door een hoogopgeleide dame (post eronder) als waarschijnlijk beoordeeld.

Heb jij eigenlijk nog meningen (met argumenten) of wil je puur de linkse oppositie spelen ?
Die heb ik al lang gepost, in de veronderstelling dat daarmee alles duidelijk was en er een slotje op dit topic kon, maar toen kwam jij...
quote:
Ik wil dingen leren over verschijnselen die ik interessant vind en die ik wil begrijpen. Ik wil dus eigenlijk gewoon mezelf ontwikkelen in een richting, waarvan ik denk dat die mij ligt, op een niveau waarbij ik het gevoel heb dat het me uitdaagt.
quote:
Maar als je als vrouw hoog opgeleid bent, dan wil dat toch nog niet zeggen dat je ook meteen een carrière vrouw moet zijn? Waarom moet je een opleiding volgen om carrière te maken?

Kun je als mens, niet eens speciaal als vrouw, zijnde, niet gewoon een opleiding volgen omdat je de opleiding wil volgen? Omdat je meer kennis wilt opdoen?
quote:
Dan denk ik dat de vrouwen die een opleiding kiezen die niet gericht is op een topbaan om een gezin van te kunnen onderhouden en een sport-auto van te kunnen kopen, misschien wel een betere uitgangspositie is voor een onvertroebelde blik op je eigen wensen en capaciteiten.
quote:
Ik wil echt geen man die intelligenter is. Ik wil een man die naast me staat. Niet boven me. Ik vind het wel prettig als hij verstand heeft van de zaken, waar ik minder verstand van heb, en andersom. Zo kun je nog wat van elkaar leren en kun je elkaar aanvullen.
Ik zal er nog een paar meningen voor je aan toe voegen:

• Ik denk dat opleiding geen invloed heeft op het uiterlijk, hoogstens op de verzorging daarvan, en dan enkel in positieve zin.
  • Ik denk dat uiterlijk geen, of een verwaarloosbare, invloed heeft op opleiding, simpelweg omdat het twee dingen zijn die niet zo eenvoudig aan elkaar gerelateerd zijn als jij stelde in je logische verhaaltje en er bovendien een hoop meer invloeden zijn, die ervoor kunnen zorgen dat iemand er mooi uitziet, danwel een opleiding gaat volgen.
  • Ik denk dat binnen de werksfeer er heus wel consequenties vastzitten aan het hebben van een goed uiterlijk, maar daar hebben we het in deze topic helemaal niet over.

[ Bericht 11% gewijzigd door sterre1981 op 17-11-2005 16:20:00 ]
  • Ananassen
    Stofzuigerzakken
    Printerinkt
    Wormgaten
      donderdag 17 november 2005 @ 16:19:08 #287
    84957 sterre1981
    ik hou van panda's
    pi_32346612
    -knip- dubbele post
    Ananassen
    Stofzuigerzakken
    Printerinkt
    Wormgaten
      donderdag 17 november 2005 @ 18:51:00 #288
    73888 DIA
    die ja .....
    pi_32350923
    eerst heel lang studeren
    en dan kinderen opvoeden
    pi_32351155
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef DIA het volgende:
    eerst heel lang studeren
    en dan kinderen opvoeden

Whehehe
    underground forever baby
    pi_32388111
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef beestjuh het volgende:
    Een man Iemand die toch op zijn minst hoog opgeleide vrouwen correct weet te spellen.
    [..]

[..]

[..]

[afbeelding]
    quote:
    U hebt gezocht op aardbeienvla:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
    Sanity is (not) statistical
    pi_32413465
    Nog even terugkomend op het intelligentie niveau van vrouwen met het uiterlijk:
    http://www.buurmeisje2006.nl/

Zie bovenstaande site; allemaal lekkere meiden, en wat zijn de meesten? Telefoniste, receptioniste of secretaresse, doktersassistenste, verpleegkundige, stewardesse, kapster, kinderleidster etc etc
    Ik zal niet neerbuigend naar iemand met een laag IQ doen, maar denk niet dat de Einsteins onder bovenstaande beroepen te vinden zijn.
    pi_32413993
    Toch zijn er op de hogescholen en Universiteiten in onze mooie stad ook genoeg mooie vrouwen aanwezig, KonnieKipke!
      zondag 20 november 2005 @ 03:58:35 #293
    84957 sterre1981
    ik hou van panda's
    pi_32418181
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef Roellio het volgende:
    Toch zijn er op de hogescholen en Universiteiten in onze mooie stad ook genoeg mooie vrouwen aanwezig, KonnieKipke!
    inderdaad:
    Ananassen
    Stofzuigerzakken
    Printerinkt
    Wormgaten
      zondag 20 november 2005 @ 11:55:28 #294
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_32420912
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
    Nog even terugkomend op het intelligentie niveau van vrouwen met het uiterlijk:
    http://www.buurmeisje2006.nl/

Zie bovenstaande site; allemaal lekkere meiden, en wat zijn de meesten? Telefoniste, receptioniste of secretaresse, doktersassistenste, verpleegkundige, stewardesse, kapster, kinderleidster etc etc
    Ik zal niet neerbuigend naar iemand met een laag IQ doen, maar denk niet dat de Einsteins onder bovenstaande beroepen te vinden zijn.
    En ik denk niet dat de einsteins onder de vrouwen aan buurmeisje-verkiezingen meedoen.
    Vampire Romance O+
    pi_32483558
    Het verlossende antwoord:
    quote:
    Vrouwen willen liever werken dan seksen

De goed opgeleide en geëmancipeerde vrouw in Nederland geeft bepaald geen voorrang aan seks.
    Liever gaat ze bij oma op bezoek, of leest ze een boek. De tuin is het enige dat voor een vrouw nog vervelender is dan een vrijpartij. Ze geeft zelfs de voorkeur aan haar werk. Dit is gebleken uit een onderzoek van het weekblad Opzij, dat is gehouden onder 775 lezeressen.

De ondervraagden moesten de zin 'Ik kan mij geen leven voorstellen zonder...' afmaken. De Opzij-vrouwen antwoordden: mijn tuin (33 procent), seks (38 procent), mijn hobby's (49 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn werk (66 procent), mijn familie (69 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn partner (75 procent), boeken (80 procent), en mijn vrienden met 82 procent.
      dinsdag 22 november 2005 @ 17:11:03 #296
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_32483592
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
    Het verlossende antwoord:
    [..]

Dit gaat wel over lezeressen van Opzij.
    pi_32483621
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dit gaat wel over lezeressen van Opzij.
    Dat klopt: goed opgeleide en geëmancipeerde vrouwen.

Maar oke, je hebt gelijk.
      dinsdag 22 november 2005 @ 17:12:50 #298
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_32483631
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 17:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat klopt: goed opgeleide en geëmancipeerde vrouwen.

Maar oke, je hebt gelijk.
    Tuinbroekfeministen, ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')