Ja en ik heb een beetje gezocht. Met de trein in Engeland van Londen naar Manchester is ook niet goedkoop.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
denk dat vliegen het snelts/goedkoops is in vergelijking met boot/trein want met de trein moet je erg lang geloof ik..
eeeeuuuuuuuuuwouuuuuuuuuuuuuuuut schei astebleeeeeef oet te zeuuuuuuuuuuurnquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja en ik heb een beetje gezocht. Met de trein in Engeland van Londen naar Manchester is ook niet goedkoop.
Heb ik inderdaad ook gedaan, uurtje treinen.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Probeer easyJet van Amsterdam naar Liverpool, en dan met de trein naar Manchester. Is misschien ook een goedkope optie.
Die vliegmaatschapij is echt goedkoop zeg 100 euro ben je er.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vliegen kun je heel goedkoop naar Manchester met www.jet2.com . De trein in Engeland is inderdaad duur, kun je beter met de bus www.nationalexpress.com , waar je vaak voor 1 pond het hele land door reist.
Ben er zelf ook geweest, zie: Waar ben je allemaal geweest in Engeland???
Erg leuke en interessante stad
Heb ik ook gedaan, maar zou toch Jet2 kiezen. Direct op Manc voor een paar tientjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Probeer easyJet van Amsterdam naar Liverpool, en dan met de trein naar Manchester. Is misschien ook een goedkope optie.
Hoe hete het. Hotel dan. En hoe ben je aan die kaartjes gekomen gewoon bij de stadions kopen. Of op andere manieren.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar zou toch Jet2 kiezen. Direct op Manc voor een paar tientjes.
Als je echt low-budget wil, weet ik nog wel een hotel. Wij hadden een family room voor 50 pond.
Een hoerenkeet heb je natuurlijk niet nodig, als je de reputatie van Engelse vrouwen kent... voorbeeldje: wij lopen een club binnen, jas nog niet opgehangen of dr hangt meteen al een milf aan mn armen, ik had zo'n lovely accent dat zal tukkers sowieso niet vaak overkomen, dr vriendin had net haar best shag ever gehad van een dutchman en dat wilde ze zelf ook wel ff uitproberen. Of ik dus ff mee ging met de taxi.
Sowieso loopt 2/3 van de vrouwen daar rond in een miniminirokje in beschonken toestand.
Als United thuisspeelt is het wel veel lastiger om een kamer te boeken, aangezien al die gloryhuntende jappen en scandinaviers dan langskomen. Ben zelf naar City-West Ham geweest. Ook veel goedkoper om een kaartje te regelen.
Ik vond het een meer relaxed stad dan bv London. Ook niet zo veel toeristen.
www.lkh.co.ukquote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe hete het. Hotel dan. En hoe ben je aan die kaartjes gekomen gewoon bij de stadions kopen. Of op andere manieren.
Ja ik moet dus niet naar City maar toch bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
www.lkh.co.uk
Het is allemaal een beetje gammel, maar goedkoper dan dat lukt je niet. Oorspronkelijk een christelijk conventioncentrum oid, maar daar heb je geen last van. Ligt net voorbij de curry mile, buiten het centrum. Rijden gewoon nachtbussen.
Kaartjes waren gehaald door een vriend daaro. Met studentenkortingVolgens mij kan je ook gewoon via mcfc.co.uk bestellen.
59 euro met www.jet2.comquote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Net gekeken bij Easy Jet voor 10 maart en dag erop weer terug is maar 57 euro totaal dan vlieg je van Amsterdam Naar Liverpool en kan je dus 1 uur met de trein naar Manchester...
erg goedkoop zo
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 20 november 2005 17:11 schreef Fahrion het volgende:
Je kan ook met de trein maar dat is erg duur tenzij je maanden van te voren boekt bij bijvoorbeeld http://www.virgintrains.co.uk
Maar waarom zou je met de trein gaan? Binnen Engeland bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef Fahrion het volgende:
Omdat die hele goedkope kaartjes hebben en daar moet je vroeg bij zijn anders zijn ze weg.
Een maat van me woont zo'n 100 meter van waar die foto gemaakt is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Wie is er wel eens geweest? Ik zou er binnenkort graag een keer een weekend of een paar dagen heen willen. Vooral om de club uit mijn avater een keer te bekijken
Maar ik ben een beetje aan het kijken hoe ik daar het makkelijkst kom dit is toch gewoon met het vliegtuig volgens mij. Eerst had ik in gedachte om met de trein te gaan en via londen door te reizen naar Manchester maar volgens mij is dit erg duur en kost het me veel extra tijd. Wie kan me helpen!
Twente fan en Manchester fan gaat dat niet samen. Als ze tegen elkaar voetballen zal het moeielijk worden idd. Maar dat zie ik zo nog niet gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik dacht dat jij een Twente fan was.![]()
Blijkbaar al een tijd niet meer geweest? Zeker geen grauwe stad meer. En rechtstreeks op Manchester vliegen is goedkoper zoals hierboven al genoemd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van me woont zo'n 100 meter van waar die foto gemaakt is.
Het is wel een beetje een grauwe stad hoor. Maar op zich wel leuk.
Volgens mij is het snelste trouwens met een el cheapo vlucht naar Liverpool vliegen en dan een trein of bus pakken als je geen directe vlucht kan krijgen(hangt van je vertrek vliegveld af). Maar kan me vergissen.
Ja geen idee, daarom raad ik ook aan om te vliegenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar waarom zou je met de trein gaan? Binnen Engeland bedoel je?
Vorig jaar. Maar ik vind het een grauwe stadquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Blijkbaar al een tijd niet meer geweest? Zeker geen grauwe stad meer. En rechtstreeks op Manchester vliegen is goedkoper zoals hierboven al genoemd.
Dat was ik ook van plan. Vriend van mij zit er nu ook, op een soort campus via de universiteit geregeld. Klein gemeubileerd kutkamertje voor 4/500 pond pm.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef -moi- het volgende:
SCHOPJE
meer ervaring met Manchester? Ik ga er misschien een half jaar studeren!
Een klein kamertje voor 600-750 euro?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Vriend van mij zit er nu ook, op een soort campus via de universiteit geregeld. Klein gemeubileerd kutkamertje voor 4/500 pond pm.
Volgens mij is er ook wel wat voor rond de 300pond te regelen, maar je zit toch vast aan een gemeubileerde kamer.quote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
Een klein kamertje voor 600-750 euro?als dat echt zo is wordt het flink sparen..
ben je nog steeds van plan te gaan?
Heb t nog ff nagevraagd...zat met ponden en euros in de knoopquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
Een klein kamertje voor 600-750 euro?als dat echt zo is wordt het flink sparen..
okay! Ik schrok alquote:Op woensdag 7 december 2005 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb t nog ff nagevraagd...zat met ponden en euros in de knoop![]()
Hij betaalt nu 1150pond voor half september tot eind januari, ong 400e pm dus. Prima te betalen, wel een iets andere prijs-kwaliteit verhouding dan hiero maar ja
Hij zit daar op een soort campus, ook voorbij die curry mile. Owens Park heet het. Genoeg pubs, snackbars en supermarkten in de buurt, maar het is geen centrum.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
okay! Ik schrok al400 euro is wel te doen ja. Zit hij in het centrum? Ik wil extra bacherlorvakken in de richting business / management doen.. ik vind het alleen wel lastig om het uit te zoeken..
maar ik hoorde dat in manchester de kroegen al om half 1 dicht gaan?
Je hebt trams in Manchester.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Dos37 het volgende:
Nog even een vraag hoe is het openbaar vervoer daar.
Heeft Manchester een metro systeem.
of met bussen/taxi
Yep, zie: Engelandquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:35 schreef k_man het volgende:
Hey DT, wat heb jij aan tips voor architectuur, kunst en design in Manchester?
Zo'n 55 pond per kamer. Voor Engelse begrippen niet gek, dacht ik zelf.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef MaxPower het volgende:
Ja, dat is het centrum, voorzover ik me de straatnamen kan herinneren.Verder kan je vanaf Picadilly Station erg makkelijk bij Old Trafford komen, dus dat is een voordeel lijkt me. (koop wel een ticket want de controles zijn pittig, zoals ik heb mogen ervaren...
)
Hoe goedkoop is dat hotel als ik vragen mag?
Ik zou gaan, maar had te veel (!) vakken gehaaldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Lethe het volgende:
Zag hierboven een paar mensen die in september in Manchester gaan studeren, gaan jullie nog steeds?
Ik ga wel in ieder geval, begin september ga ik. Heb er echt onwijze zin in. Zit ook op de campus, gecaterd en al, dus ben benieuwd!
Of zijn er verder nog mensen met ervaringen met (studeren in) Manchester ?
Ik gaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Lethe het volgende:
Zag hierboven een paar mensen die in september in Manchester gaan studeren, gaan jullie nog steeds?
Ik ga wel in ieder geval, begin september ga ik. Heb er echt onwijze zin in. Zit ook op de campus, gecaterd en al, dus ben benieuwd!
Of zijn er verder nog mensen met ervaringen met (studeren in) Manchester ?
Ik ga nu hopelijk naar Birmingham, maar die hebben geen eigen topicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zou gaan, maar had te veel (!) vakken gehaald![]()
Volgens mij valt er vrij weinig te beleven voor toeristen.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:05 schreef MaxPower het volgende:
je hebt een openingspostfobie?
Zou kunnen. Zo heb ik ooit eens een kansloos topic over Marseille geopend hier.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij valt er vrij weinig te beleven voor toeristen.
waar moet je heen?? kan wel even kijken voor je..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ben er maandag is het een beetje makelijk met de treinen daar? Ik moet ongeveer een uur reizen vanaf mijn bestemming naar Manchester. En vooral op de terugweg moet ik gaan haasten (ga naar een show en die is redelijk laat afgelopen denk ik) en de laatste treinen gaan geloof ik dan niet snel terug.
Heb echt helemaal geen ervaring met de treinen daar, iemand?
En ik over Parijs. Dat was net zo'n stormlooptopicquote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zo heb ik ooit eens een kansloos topic over Marseille geopend hier.![]()
Manchester Arena, Victoria railstation moet ik zijn, vanaf Crewe vertrek ik als het goed is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:34 schreef -moi- het volgende:
[..]
waar moet je heen?? kan wel even kijken voor je..
of misschien een goedkoop hostelletje nemen voor een nachtje?
Een treinreis in Engeland hoeft niet veel moeilijker te zijn dan in Nederland, maar het vereist vaak wel enige planning. Even de treintijden opzoeken op www.thetrainline.co.uk of uitzoeken met welke maatschappij je moet reizen. Kaartjes kun je uit de automaat halen, het maakt niet uit van welke maatschappij, want ze moeten allemaal dezelfde prijs geven. Echter kun je weer niet aan het loket van een andere spoorwegmaatschappij altijd kaartjes kopen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt helemaal geen ervaring met de treinen daar, iemand?
Inderdaad. Ik heb nu een paar keer met de trein gereisd door Engeland en je kan maar beter geen strak reisschema hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 05:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... ik zou je bijna aanraden met de bus of het vliegtuig te gaan...
http://www.virgintrains.co.uk/default.aspx hier kan je kijken..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Manchester Arena, Victoria railstation moet ik zijn, vanaf Crewe vertrek ik als het goed is.
Maar ben dus nog nooit met de trein geweest in Engeland dus ik weet de weg daar niet echtben alleen maar 1 keer eerder in Manchester geweest voor een concert dus ik liep alleen maar vanaf de auto naar de zaal en weer terug dus niet veel van gezien.
Hoop echt dat ik de weg terug kan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |