abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43442686
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ben er maandag is het een beetje makelijk met de treinen daar? Ik moet ongeveer een uur reizen vanaf mijn bestemming naar Manchester. En vooral op de terugweg moet ik gaan haasten (ga naar een show en die is redelijk laat afgelopen denk ik) en de laatste treinen gaan geloof ik dan niet snel terug.

Heb echt helemaal geen ervaring met de treinen daar, iemand?
waar moet je heen?? kan wel even kijken voor je..

of misschien een goedkoop hostelletje nemen voor een nachtje?
Strawberry Flavour..
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:36:16 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43442730
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zou kunnen. Zo heb ik ooit eens een kansloos topic over Marseille geopend hier.
En ik over Parijs. Dat was net zo'n stormlooptopic
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_43442918
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:34 schreef -moi- het volgende:

[..]

waar moet je heen?? kan wel even kijken voor je..

of misschien een goedkoop hostelletje nemen voor een nachtje?
Manchester Arena, Victoria railstation moet ik zijn, vanaf Crewe vertrek ik als het goed is.

Maar ben dus nog nooit met de trein geweest in Engeland dus ik weet de weg daar niet echt ben alleen maar 1 keer eerder in Manchester geweest voor een concert dus ik liep alleen maar vanaf de auto naar de zaal en weer terug dus niet veel van gezien.

Hoop echt dat ik de weg terug kan vinden
pi_43447154
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt helemaal geen ervaring met de treinen daar, iemand?
Een treinreis in Engeland hoeft niet veel moeilijker te zijn dan in Nederland, maar het vereist vaak wel enige planning. Even de treintijden opzoeken op www.thetrainline.co.uk of uitzoeken met welke maatschappij je moet reizen. Kaartjes kun je uit de automaat halen, het maakt niet uit van welke maatschappij, want ze moeten allemaal dezelfde prijs geven. Echter kun je weer niet aan het loket van een andere spoorwegmaatschappij altijd kaartjes kopen.

Houdt er ook rekening mee dat je sommige treinen moet reserveren en als je dat niet doet, je de hele reis moet staan of niet meer mee kan omdat de trein volzit.

... ik zou je bijna aanraden met de bus of het vliegtuig te gaan...
pi_43447158
Oh, en er zijn dus ook nog verschillende stations in Manchester, maar daar was je zo te zien zelf al achter.
  zondag 12 november 2006 @ 11:34:10 #96
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43471500
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 05:09 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

... ik zou je bijna aanraden met de bus of het vliegtuig te gaan...
Inderdaad. Ik heb nu een paar keer met de trein gereisd door Engeland en je kan maar beter geen strak reisschema hebben Heel vaak kwam de trein gewoon niet en kon het spoorwegpersoneel ook geen info geven

Vertraging is daar nog veel erger dan in NL. En daarbij is de trein nog eens peperduur

Maar als ik echt weken de tijd had, dan zou ik wel met de trein door Engeland reizen Oh voor o.a. de Virgin treinen moet je reserveren
pi_43482585
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Manchester Arena, Victoria railstation moet ik zijn, vanaf Crewe vertrek ik als het goed is.

Maar ben dus nog nooit met de trein geweest in Engeland dus ik weet de weg daar niet echt ben alleen maar 1 keer eerder in Manchester geweest voor een concert dus ik liep alleen maar vanaf de auto naar de zaal en weer terug dus niet veel van gezien.

Hoop echt dat ik de weg terug kan vinden
http://www.virgintrains.co.uk/default.aspx hier kan je kijken..
Strawberry Flavour..
pi_43503051
Ben ondertussen al (met 2 anderen) met de trein heen en terug geweest, en het is in principe niet veel anders. Groter probleem is meer dat er geen bussen ofzo meer rijden als ik terug naar mijn slaapplaats wil, en waarschijnlijk ook geen taxi's dus moet ik gaan lopen denk ik. Ik zie het vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')