Jij niet, bal. Een paar miljoen anderen welquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zalm is een prima financier, zo'n beetje de einige minister die ik echt vertrouw. En die eenmalige bonus van 50,00.daar zit ik echt niet op te wachten. Gewoon cancellen, groot gelijk Gerrit
Precies, dit is gewoon de marktwerking. Laten ze dat kwartje van Kok maar eens teruggeven, daar heeft autorijdend nederland tenminste echt recht op!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom zouden prijzen gecompenseerd moeten worden?
50 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef Billy_daKid het volgende:
Jij niet, bal. Een paar miljoen anderen wel![]()
Precies, dat is iets blijvends waar we bovendien recht op hebben, het was immers een tijdelijke maatregel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:05 schreef Developersrus het volgende:
Precies, dit is gewoon de marktwerking. Laten ze dat kwartje van Kok maar eens teruggeven, daar heeft autorijdend nederland tenminste echt recht op!
Op het eerste gezicht lijkt het allemaal stukken duurder te worden, ik heb alle plusjes en minnetjes eens naast elkaar gezet, en zoveel duurder ben ik niet uit misschien zelfs iets voordeliger.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef deedeetee het volgende:
De kosten van het nieuwe zorgstelsel vallen meeDie man is niet goed snik
![]()
Ik verkeer in de vervelende positie dat ik niet eens precies weet wat ik dan verdien en dus ook geen zorg toeslag kan aanvragen. Voor mij betekent dat de volle mep betalen van een inkomen dat daarvoor niet ( dat weet ik nu al wél ) toereikend is de eerste maanden van 2006. Daarna gaat mijn inkomen behoorlijk omhoog als alles goed gaat. Maar daar schiet ik voorlopig niet veel mee op.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het allemaal stukken duurder te worden, ik heb alle plusjes en minnetjes eens naast elkaar gezet, en zoveel duurder ben ik niet uit misschien zelfs iets voordeliger.
Je kan ook zorgtoeslag aanvragen op basis van een geschat inkomen, bijv. wat je verwacht te verdienen in de eerste maanden van 2006. Wanneer je dan fors meer gaat verdienen, geef je die wijziging door aan de belastingdienst en wordt je zorgtoeslag bijgesteld.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik verkeer in de vervelende positie dat ik niet eens precies weet wat ik dan verdien en dus ook geen zorg toeslag kan aanvragen. Voor mij betekent dat de volle mep betalen van een inkomen dat daarvoor niet ( dat weet ik nu al wél ) toereikend is de eerste maanden van 2006. Daarna gaat mijn inkomen behoorlijk omhoog als alles goed gaat. Maar daar schiet ik voorlopig niet veel mee op.
Die hele zorg toestand had voor mij niet op een ongelukkiger moment kunnen komen.....
Zalm met zijn mooie praatjes kan me de boom in![]()
Ik heb vanochtend de belastingtelefoon gebeld om wat meer info en besloten om te doen wat jij nu óók voorsteld.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan ook zorgtoeslag aanvragen op basis van een geschat inkomen, bijv. wat je verwacht te verdienen in de eerste maanden van 2006. Wanneer je dan fors meer gaat verdienen, geef je die wijziging door aan de belastingdienst en wordt je zorgtoeslag bijgesteld.
Inderdaad ja. Echt te triest voor woorden. Ze moeten het huishoudboekje van de regering eens flink op overbodige uitgaves onderzoeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:10 schreef Vhiper het volgende:
Mja, meneertje "We hebben geen geld" kan wel zomaar even 90 miljoen extra vrijmaken voor 3 helikopters, zodat z'n maatje op defensie gewoon zijn kruisrakketjes kan gaan kopen.![]()
Zalm schrapt liever in de noodzakelijke uitgaven en koopt liever luxe, dat blijkt wel weer eens idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Echt te triest voor woorden. Ze moeten het huishoudboekje van de regering eens flink op overbodige uitgaves onderzoeken.
Volgens mij kan er met gemak een paar miljard bespaard worden zodat de belastingen iets lager kunnen.
Een boude bewering. Leg ns uit?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij kan er met gemak een paar miljard bespaard worden zodat de belastingen iets lager kunnen.
Kijk eens aan!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de belastingtelefoon gebeld om wat meer info en besloten om te doen wat jij nu óók voorsteld.![]()
Omdat ik de foon toch al in de hand had heb ik gelijk CZ gebeld want ik zat met meer problemen die nu dus óók van de baan zijn. Ik dacht * je kunt wel blijven siepen maar daar schiet je ook niks mee op ! *![]()
Je vergeet wel dat de overheid dat extra geld wel mooi in zijn zak steekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Compensatie voor hoge enrgieprijzen is onzin, kun je niet aan beginnen als overheid.
- Ten eerste zullen de energiebedrijven al snel deze compensatie in eigen zak steken door de prijzen extra te verhogen
- Ten tweede kun je als overheid niet gaan compenseren op zoiets, dat is een inbreuk in de vrije markt en zal uiteindelijk alleen maar leiden tot onvrede en problemen. Goed voorbeeld is hier Indonesie waar Soeharto in de jaren 60 subsidie op brandstof invoerde en die nu als een loden last wegen op de begroting en tot rellen en onlusten wordt nu men er vanaf wil.
- Ten derde stimuleer je door oge enrgieprijzen te compenseren geen zuinig gedrag, "want de overheid springt toch wel bij" De mensen moet je de schaarste zelf laten voelen, anders krijg je nooit een gedragsverandering.
Ik zal een paar termen noemen:quote:Op donderdag 17 november 2005 12:24 schreef Argento het volgende:
[..]
Een boude bewering. Leg ns uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |