quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Eh. Ik kijk net een oude aflevering terug van Beter van niet (van de RVU, met Erik van Muiswinkel)... en wie zit daar in de schoolbanken? John![]()
Hij zat toch ook al in een reclame ??
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef fayle het volgende:
Deze aflevering was veel beter dan de vorige week - toen werd ik echt gallisch van dat gehuil, maar omdat hier meteen Emma en Meredith tegen elkaar opgezet werden op zijn oud-Robinsons, sneaky stoken, was de toon anders.
Ja wel veel familie en dat hoeft voor mij ook helemaal niet, maar aan de andere kant, dat kandidaten dan juist gek worden als ze niet mogen praten, is wel weer een typisch gemeen robinson truukje, waar ik wel van houd.
Omdat Meredith Esther heeft helpen wegpesten, moest ze eruit, dus dat is fair.
Fleur is gewoon stoer. Marnix is veel ontzien omdat hij telkens op dat eiland zat, máár hij heeft wel net als Esther twee weken op dat rotsblok overleefd, en hij is heel fair, dus ok als eindkandidaat. En ik vind dat Emma weinig heeft hoeven socializen; ik vraag me af telkens hoe geniepig zij geweest was als ze met buddies Wim en Meredith op Esther's eiland gezeten had - dat vertrouw ik niet. Daarentegen is ze wel de eerste vrouw in Robinson die haar eigen vuur kan maken en vis kan vangen. De finale proeven zijn altijd een probleem voor de dames omdat ze in dat proevenparcours aan het einde meestal ook vuur moeten maken, en dat kan ze. Is wel Robinsonwaardig daarom.
Ik vind het wel intriguing dat de laatste vijf allemaal zo dol op elkaar waren.
Als ik het vrouweneiland van een aantal jaar geleden herinner, dan doen deze dames het samen meesterlijk soepel
Omdat? Ze als een Tokkie praat? Ze een strak kontje heeft (nu nog, over een paar jaartjes ziet ze er uit als mamma)? Ze misschien wel 1 hele vis gevangen heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef fayle het volgende:
Fleur is gewoon stoer.
Wie nog wel....iedereen verzwakt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Emma mag dan wel lekker zijnecht heel veel meer toegevoegde waarde heeft ze niet
![]()
Precies. Hopelijk heeft Marnix er ook geen moment aan gedacht om het eventueel wel te doen. Laat het spel maar gespeeld worden. Hoop alleen niet dat Marnix als eerste van die balk dondert.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel vaag trouwens dat aan het einde van de aflevering Emma er blind vanuit ging dat Marnix, Meredith wel had gered met zijn stemmen![]()
Zij dacht zeker dat het nog steeds Belgen tegen Nederlanders was; ze had niet begrepen dat de gezamenlijke afkeer voor Carl er één groep van had gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel vaag trouwens dat aan het einde van de aflevering Emma er blind vanuit ging dat Marnix, Meredith wel had gered met zijn stemmen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
Waar slaat die TT op? Alle vier de kandidaten zijn toch gelijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:17 ]
Je hebt gelijk. Ze staan vreemd genoeg ook niet op de Belgische site in het rijtje. Maar heb ze toegevoegd, bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 15:54 schreef Cartman_the_best het volgende:
De foto's van Tom en Margriet zijn vergeten in de openingspost![]()
Een domme hypocriete kut, Mama mama dat is hetquote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben verliefd op Meredith geworden
Toch best een leuk meisje! En dat accent
Dat accent!!!?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben verliefd op Meredith geworden
Toch best een leuk meisje! En dat accent
Volgens mij spreekt Meredith wat ze in Vlaanderen 'tussentaal' noemen: een mengvorm tussen standaardtaal en dialect. Ze noemen het ook wel verkavelingsvlaams of soapvlaams.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat accent!!!?
Als ik me ergens aan heb geergerd, dan was het dat accent... die taal die zei praatte was met 100% zekerheid geen Vlaams maar een of andere vaag middeleeuws accent. Echt als het niet ondertitelt was dacht ik dat Meredith uit een of ander afgelegen nog niet ontdekt land kwam.
Ze was trouwens wel leuk, en heb echt respect dat ze het zo lang heeft volgehouden aangezien ze toch nog maar 18 was.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Ben je nou gewoon zwaar aan het spoileren of mis ik ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:31 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Kijk nu word het me al meteen een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt Meredith wat ze in Vlaanderen 'tussentaal' noemen: een mengvorm tussen standaardtaal en dialect. Ze noemen het ook wel verkavelingsvlaams of soapvlaams.
Mooi interviewquote:Op donderdag 17 november 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
In de Carp van deze week staat een interview met Esther.
Je kunt het hier vinden!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:* geeft ID een rotschop vanwege spoiler....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:40 ]
dank uquote:Op donderdag 17 november 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
In de Carp van deze week staat een interview met Esther.
Je kunt het hier vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |