Okee. Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:45 schreef style het volgende:
Joehoe, wakker worden. Ik ben geen hij maar een zij!![]()
Komt dat door Ian Hunter in mijn ava?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Ik zal het proberen te onthouden.
Klopt. Dat heb ik nu ook door. Ik heb het inmiddels al aangepast in mijn lijst. Maar Isa stemt nu en die zal nog wel de verkeerde punten hebben gequote.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef style het volgende:
[..]
Komt dat door Ian Hunter in mijn ava?
Ik ben trouwens ook niet degene die zei dat Lieske van mij was, dat was iemand anders.
Je hoeft het voor mij niet aan te passen hoor, maar het is maar dat je het even weetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik nu ook door. Ik heb het inmiddels al aangepast in mijn lijst. Maar Isa stemt nu en die zal nog wel de verkeerde punten hebben gequote.
Doka -2 en Style +2quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet er worden aangepast, scanman?
Tnhx, je bent een babe!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Versabommie ++ Ik had versabommie al in gedachten voor mijn stem van vandaag, maar ook een paar anderen. De net geplaatste post van versa trok me over de streep om vooral hem te kiezen
Ik kies altijd op het laatst eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
Als ik wist dat zoiets simpels je over de streep kon trekken zou ik elke dag inhoudelijk gaan posten![]()
En was je wwer blij met je welkoms groetquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ga maar...ik hou mijn plas nog wel even op
Zeker zeker...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
En was je wwer blij met je welkoms groet![]()
Prima duurt niet lang.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ga maar...ik hou mijn plas nog wel even op
Wat lief snaptnixquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
Versabommie. ++ Heb blauw gelegen om zijn dagboek verhaal. Iemand die zo de verhalen uit z'n mouw kan schudden verdiend gewoon een topplaats.
Lovebear ++ De lieverd van het forum is ziek (toch niet van al dat kussen met al die veemden zeker?). Om haar zo snel mogelijk weer op de been te hebben. 2 punten erbij.
PH52 -- Iemand die in staat is om te gaan zwaaien op een dijk, is nodig toe aan een cooling down. FF bijkomen onderin om weer sterker terug te komen dus
Hé wat hoor ik nou... ziek? Griepje? Neem een kopje thee met honing..quote:
En een klein beetje citroensap erbijquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:40 schreef Maurisico het volgende:
Hé wat hoor ik nou... ziek? Griepje? Neem een kopje thee met honing..helpt zeker!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef cuall het volgende:
Doka -- Je doet mee met een spel, maar wilt je niet aan de regels houden, ondanks herhalld verzoek weiger je de pluspuntjes aan je vrienden toe te wijzendat verdient voor mij níet de schoonheidsprijs
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een klein beetje citroensap erbij
Wat lief van julliequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé wat hoor ik nou... ziek? Griepje? Neem een kopje thee met honing..helpt zeker!
Beterschap hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
Wat lief van jullie![]()
![]()
Ben idd al de hele dag aan de thee citroen thee.
En lig lekker onder de wol op de bank
Ja die heeft 10x ++ stemmen gekregen, die jongen gaat véél te hardquote:
Tja... respect.. Versa is niet bepaald op zijn mond gevallen maar als Crocodile Dundee in New York weet hij met zijn onaangepaste gedrag toch veel stemmen te halen!quote:
Crocodile Dundee is een mafkees maar wel stoerquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja... respect.. Versa is niet bepaald op zijn mond gevallen maar als Crocodile Dundee in New York weet hij met zijn onaangepaste gedrag toch veel stemmen te halen!![]()
Een bom moet je eerst omhoog brengen om hem dan op het einddoel te richten en naar beneden te gooienquote:
Die exit tactiek levert me maar een miezerige 2 punten opquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik trek dit niet meer
Vrijwillige exit![]()
hebben ze pilletejs voor hoor eendjequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef PC eend het volgende:
Stemmen....
Te laatquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
hebben ze pilletejs voor hoor eendje![]()
Eendjes zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
hebben ze pilletejs voor hoor eendje![]()
Krijg ik ze ook met terugwerkende kracht? (Zie mijn post eerder vandaag dus)quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
Heb alle tactieken geloof ik nu wel geprobeerd...
Niks werkt![]()
Wanhoopspoging: De eerste de beste die Coos minpunten geeft, zal ik rijkelijk belonen met tenminste 2 hele lekkere pluspunten![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:43 schreef PC eend het volgende:
Cuall --
Sinds zij zich er mee bemoeit is de objectiviteit helemaal ver te zoeken
Loopt keurig strak aan de leiband van de grote baas en laat zich om onduidelijke redenen makkelijk opstoken om heel gegronde motivaties naar het land der fabelen te verwijzen, en als ik een keer met een gegronde klacht kom krijg ik niet eens antwoord![]()
Ik snap er helemaal niks van dat dit allemaal zomaar gepikt wordt
Zou dan ook hierbij op willen roepen tot revolutie
Ik zei toch de eerste de beste...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Krijg ik ze ook met terugwerkende kracht? (Zie mijn post eerder vandaag dus)
Oh nee, ik wil geen punten. Wat doe ik hier eigenlijk?![]()
kan nog hoor Kribbetquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wil op de valreep nog even stemmen vandaag!!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
moet jij eens even luisteren opgefrunnikte computerverenbeest, ik moet zo nu en dan ook wel eens werken voor de kost, dus kan ik niet altijd onmiddelijk van jou dienst zijn. Een beetje geduld zou niet misplaatst zijn. Ik zit verdorie een heleboel tijd te stoppen om de boel hier eerlijk en correct te laten verlopen.
![]()
Ik sta gewoon voor wat ik sta en ik ben helemaal niet bang voor APK hoor![]()
Je moet toch toegeven wat een positeif effect mijn aanpak heeft gehad en hoe goed iedereen nu aan het motiveren is geslagen.
Mij nu een beetje als pispaal gebruikenga jij je eendekak in de vijver deponeren.
Als er niemand hier de lijnen vasthoudt dan was het allang complete anarchie.
altijd stank voor dank
![]()
PFF net op tijdquote:
Flikker toch op, schijtmongool.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
- - gaan naar APK ! Ik heb net als vele aan hem moeten wennen, hij kan kan behoorlijk hard uit de hoek komen en je tot de grond toe afbranden. Daar zit hem nu dus de kneep, net nu ik er aan gewend ben is hij milder geworden en ben bang dat dat komt om geen punten te verliezen en dat is erg zwak. Ik hoop een harde APK terug te zien en de punten krijg je dan vanzelf weer, je hoort in de finale!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
PC Eend, het geklaag van Coos over zijn PC was je misschien al wel opgevallen de afgelopen tijd, en ik heb goed nieuws voor je:
Coos sms'te dat zijn pjoeter nu helemaal stuk is en hij geen geld heeft voor een nieuwe.
Als God bestaat, houdt ie van je.![]()
Neem een voorbeeld aan het charme offensief van Versabommie, heeft hem veel stemmen opgeleverdquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
Heb alle tactieken geloof ik nu wel geprobeerd...
Niks werkt![]()
Wanhoopspoging: De eerste de beste die Coos minpunten geeft, zal ik rijkelijk belonen met tenminste 2 hele lekkere pluspunten![]()
Charmeoffensief??? ik heb je gisteren een doodbedreiging gedaan op het forum van welgeteld meer dan 1200 woorden!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan het charme offensief van Versabommie, heeft hem veel stemmen opgeleverd![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker toch op, schijtmongool.
Als ik dit spel niet was begonnen had jij er niet zoveel plezier aan kunnen beleven.[afbeelding]
Ik zeg toch, ik heb alle tactieken al geprobeerdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan het charme offensief van Versabommie, heeft hem veel stemmen opgeleverd![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker toch op, schijtmongool.
Als ik dit spel niet was begonnen had jij er niet zoveel plezier aan kunnen beleven.[afbeelding]
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes en misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze maar weinig respect tonen voor dat fantastisch initiatief
en mijn rol om het goed te laten verlopen
Stelletje dronkelappen allemaal , die kort van memorie zijn, al dat gezuip tast het korte geheugen aan, is hier we duidelijk te merken![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Charmeoffensief??? ik heb je gisteren een doodbedreiging gedaan op het forum van welgeteld meer dan 1200 woorden!
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
<complete roman>
Ik wil je wel wat minpunten geven. Zou dat helpen?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
ik word weekhartig, help, ik ga ten onder aan invoelend vermogen en emphatie.
Is er hier iemand die mij helpen kan![]()
Apk lieverd tel ff tot tien haal rustig adem.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.
Gelukkig ik leef nog...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
IK GA NU STEMMEN, HET EIND DER TIJDEN IS NABIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Hallootjes APK...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes en misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.
Geweldige motivatiesquote:
Demins, ik weet dat ik je gisteren beloofde je punten te geven, echter ik was van mening dat Scanman maar eens duidelijk gemaakt diende te worden hoe het zit. Ik beloof je plechtig dat ik je de komende dagen niet zal vergeten, niet alleen je loyaliteit en vriendschap stel ik op prijs, maar je bent wat mij betreft een regelrechte concurent wat betreft de meest psychotische uitvallen, je humor is verfrissend en ondergewaardeerd en ik ben blij je aan mijn zijde te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:16 schreef demins het volgende:
Het geval Bommie. Mijn actie "Help Versabommie in de top 12" is niet tevergeefs geweest! Wat kan ik in godsnaam toevoegen aan alle lovende woorden die het gras voor mijn voeten hebben weggemaaid?
Niet eerder had een proefverlof zo een heilzame bijwerking. De man waar alle nederlandse klinieken om vechten zit bij ons!! Onze digitale dorpsgek. Door de Nationale Vereniging van Zielkundigen genomineerd voor de "Lunatic of the Year Award". Maniakale poster. Ongeleid projectiel, en toch altijd raak!
Als je zo post... dan heb ik daar maar één woord voor: TOPSPORT!!! ++
Hallo tegen jou zeggen... Als mod mot ik hier zelfs komenquote:
Ik heb heel veel respect voor dit initiatief en ook voor APK maar was dat milde gelul een beetje zat geworden en je ziet het, 1 speldenprikje en hij is weer de oude!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze maar weinig respect tonen voor dat fantastisch initiatief
en mijn rol om het goed te laten verlopen
Stelletje dronkelappen allemaal , die kort van memorie zijn, al dat gezuip tast het korte geheugen aan, is hier we duidelijk te merken![]()
Ben blij dat dit nu uit de wereld is alleen wel een paar dagen te laatquote:Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
Kribbet, Je bent een goede pik, je bent de eerste die me toendertijd aan het huilen van het lachen kreeg toen we probeerden te uitten wie van ons twee zwaarder de lul zou zijn bij een scheiding. Ik waardeer je als poster voor zover ik je tot nu toe heb leren kennen, en je brengt altijd leven in de brouwerij. Ik hoop dat ik je nog veel mag lezen in de BB en ik hoop je spoedig met positieve punten kan belonen voor je hele ouvre……echter…..
Rijden in een Multipla, sorry maar mij daarmee verslaan in dat scheidingverhaal dat is pas echt triest!
Jij krijgt van mij vandaag de Joost (thnx to jappie voor deze mooie benaming) en gaat met -2 in je baggerbak naar huis!
Dit was overigens de laatste keer dat ik je hierop beoordeel maar je had zelf het lef om mij met -2 te benadelen omdat jij in een idiote auto gaat rijden!!!
Kribbet -2
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberquote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat dit nu uit de wereld is alleen wel een paar dagen te laatDankzij jou is mijn vrouw gaan nadenken (nooit goed) en is de auto ingeruild
![]()
Tegen de tijd dat de andere auto er is laat ik je weten wat voor 1 het er is en zal je weer heerlijk kunnen lachen![]()
Ik bewaar het voor een rustige nacht op het forum dus dat komt wel goed!
Blij en toch wel verrast zag ik je zo hoog staan toen ik net op tijd voor de dinsdagstemming nog mijn bed uit kwam, iemand die de kronkels in zijn herzenpan (APK-spelling) zo uit zijn toetsenbord kan rammen, mag niet ontbreken in de finale![]()
Met angst en beven kijk ik soms naar de kalender en zie de eind datum van BB naderen![]()
Ik zal niet de enige zijn die het hele BB gebeuren kan missen als kiespijn (of een sambuca kater) maar het BB-FOK-forum zal ik erg gaan missen(en jou ook denk ik)
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat minpunten geven. Zou dat helpen?![]()
En Phileine had het weer van een ander forum.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
God, meneer APK heeft ook een spelletje van Phileine afgekeken en wil daar nu credits voor.![]()
Nee dan Cuall, die is -eerlijk gezegd geheel tegen mijn verwachting in- de eerlijkheid zelve en de eigenlijke spelleider wat mij betreft.
We kunnen hier toch eindeloos mee doorgaan? Elkaar nomineren of PC eend-veren in de reet steken is toch niet BB-gebonden?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberWaar moet ik dan weer heen met mijn hersenspinsels? Waar kan ik dan schaamteloos kwijlend met triangle in mijn opoeslip door de menigte lopen rammen zonder dat men mij veroordeelt?
Nee. Ik had scanman -2 gedaan, het had +2 moeten zijn. Dus 53quote:Op woensdag 16 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
Ik heb Scan op 51 gezet, klopt het zo?
Maar Phileine loopt hier ook niet op hoge toon credits te eisen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
En Phileine had het weer van een ander forum.
Zitten die minpuntjes je nog steeds dwars?![]()
ja maar of dezelfde "bewoners" er aan meedoen is natuurlijk maar de vraag ...Hell ik begin me zelfs te hechten aan peter6000 en chantalcquote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
We kunnen hier toch eindeloos mee doorgaan? Elkaar nomineren of PC eend-veren in de reet steken is toch niet BB-gebonden?![]()
Misschien dat we met een aantal naar een ander forum kunnen uitwijken?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberWaar moet ik dan weer heen met mijn hersenspinsels? Waar kan ik dan schaamteloos kwijlend met triangle in mijn opoeslip door de menigte lopen rammen zonder dat men mij veroordeelt?
Donequote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nee. Ik had scanman -2 gedaan, het had +2 moeten zijn. Dus 53
Thnx!
is weer eens wat anders dan eerst over de kling jagen en dan pas pratenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien dat we met een aantal naar een ander forum kunnen uitwijken?
Er zijn genoeg praatclubjes te vinden over een televisie serie en met jouw verbale talent moet het toch niet moeilijk zijn om daar toegelaten te worden alvorens de zooi over de klink te jagen?![]()
Klop dan wel ff met dat messenblok wat je vandeweek in me rug stakquote:Op woensdag 16 november 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Oh jongens ik word er toch een beetje stil van, wat ik hier allemaal bereikt heb.
Van onbenullige stemmers jullie weten op te voeden tot volwaardige proza-schrijvers![]()
Ik sla mezelf maar eens op de borst als niemand anders dat doet
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk lieverd tel ff tot tien haal rustig adem.
Jullie doen beide goed werk, leiden t spel idd in goede banen.
Ookal botsen we wel eens en hebben vaak sicussies mn complimenten.
Cuall en apk.
* allebei een dikke veer in jullie kont
pluim dus
Poe hee, lief hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Gert ++ ==> User waarmee ik regelmatig in de clinch lig, maar toch vind ik het een schatje. En ook omdat ik hem, tot mijn grote verbazing, miste toen hij een paar dagen afwezig was.![]()
Maak me blij mau!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga stemmen!
Dat moe maurisico maar ff doen die is nu aan t stemmen anders gaat t weer foutquote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
lovebear kun je even in je lijst Scanman op 53 zetten dan is de fout van denims ook weer hersteld![]()
Oke, dan zullen we hem dat straks nog maar even melden als hij het zelf nog niet gedaan heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat moe mourisio maar ff doen die is nu aan t stemmen anders gaat t weer fout
Tuurlijk wel! Vooral blijven doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Poe hee, lief hoor![]()
Ik hoop dat ik nu nog wel gewoon flink met je in de clinch durf te gaan.![]()
Omdat ze ook niet zo'n goedlopende topicreeks heeft gecreeerd. Je hebt de intelligentie en de creativiteit van een genie nodig om een monster als dit te scheppen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Maar Phileine loopt hier ook niet op hoge toon credits te eisen.
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet zo'n goedlopende topicreeks heeft gecreeerd. Je het de intelligentie en de creativiteit van een genie nodig om een monster als dit te scheppen.![]()
En die credits kunnen mijn hol in. Mijn punt was dat ik op lafhartige wijze door die kneus van een kutkribbets gepiepeld wordt.
Ik zou veranderd zijn omdat ik aan dit spel meedoe.![]()
Ik heb gewoon minder tijd om mee te baggeren omdat genialiteit gevoedt dient te worden door absolute rust en vertrouwen. Ik heb GVD meer empathie in mijn teennagel dat die zeikstraal in zijn hele familie.
En ik had de afwas ook niet gedaan sinds jij hier een week of vier geleden op bezoek was en mijn koelkast leeggezopen hebt.
En bovendien was dat van die koelkast is echt ónzin!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan eerst over de kling jagen en dan pas praten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
God, meneer APK heeft ook een spelletje van Phileine afgekeken en wil daar nu credits voor.![]()
Nee dan Cuall, die is -eerlijk gezegd geheel tegen mijn verwachting in- de eerlijkheid zelve en de eigenlijke spelleider wat mij betreft.
Die stemmen stijgen naar je hoofd man! What's next? Een blauw kleurtje?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klop dan wel ff met dat messenblok wat je vandeweek in me rug stak![]()
Ah nee, Kribbet!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst een beetje vertrouwen winnen en daarna verbaal afmaken
![]()
(ik heb op een karper forum is de vraag gesteld of iemand een recept wist hoe je een karper het lekkerste kon klaarmaken omdat ik dat weekend zou gaan vissen, het is dat ze niet naast me stonden want ze hadden al hun haken in mijn ogen gestoken)
Waarom viel jij dan de hele tijd om?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
En bovendien was dat van die koelkast is echt ónzin!
Dat pleit dan weer voor je.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
(ik heb op een karper forum is de vraag gesteld of iemand een recept wist hoe je een karper het lekkerste kon klaarmaken omdat ik dat weekend zou gaan vissen, het is dat ze niet naast me stonden want ze hadden al hun haken in mijn ogen gestoken)
Ik krijg een rode kleur van plaatsvervangende schaamte als ik oldbies zoals gullie zo zie bitchfighten!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Die stemmen stijgen naar je hoofd man! What's next? Een blauw kleurtje?![]()
Je hebt ergens toch je rust gevonden zo te lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet zo'n goedlopende topicreeks heeft gecreeerd. Je hebt de intelligentie en de creativiteit van een genie nodig om een monster als dit te scheppen.![]()
En die credits kunnen mijn hol in. Mijn punt was dat ik op lafhartige wijze door die kneus van een kutkribbets gepiepeld wordt.
Ik zou veranderd zijn omdat ik aan dit spel meedoe.![]()
Ik heb gewoon minder tijd om mee te baggeren omdat genialiteit gevoedt dient te worden door absolute rust en vertrouwen. Ik heb GVD meer empathie in mijn teennagel dat die zeikstraal in zijn hele familie.
En ik had de afwas ook niet gedaan sinds jij hier een week of vier geleden op bezoek was en mijn koelkast leeggezopen hebt.
Ik vroeg op een vliegercommunity ( je weet wel van die gasten die kitesurfen enzo) eigenlijk letterlijk: Zo kinderlijke homo's, is het uit een pedofiel oogpunt dat jullie met kinderspeelgoed op het strand met je pik uit je broek gaan uitwaaien of zijn jullie allen maar sufgepikte debielen?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst een beetje vertrouwen winnen en daarna verbaal afmaken
![]()
Zit zij in dezelfde business als mijn moederquote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
(trouwens, je krijgt de groeten van mijn moeder)
Je bent een schat!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef Maurisico het volgende:
++ ChantalC: werd gisteren door mij blij gemaakt met een dooie mus. Dat is deze dagen een zeer beladen onderwerp. Maar ik draag graag een steentje bij aan de verhoging van je puntentotaal![]()
ik durf het bijna niet toe te geven, heb bb opstaan maar zit grotendeels in dit draadje te hangenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
Volgen jullie BB nog? Of zitten jullie net als ik alleen bijna nog maar in dit draadje?
![]()
![]()
'Draadje'quote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet toe te geven, heb bb opstaan maar zit grotendeels in dit draadje te hangen
Ja, sorryquote:Op woensdag 16 november 2005 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah nee, Kribbet!
Zeg me dat dit een geintje is, dat je het niet echt gedaan hebt?![]()
Zeker nare jeugdervaringen mee he?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
'Draadje'
Dat gaat je punten kosten.![]()
Naast Mentalist ben je ook taalpurist?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
'Draadje'
Dat gaat je punten kosten.![]()
(Hier heb ik lang over gedaan, he?)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Demins, ik weet dat ik je gisteren beloofde je punten te geven, echter ik was van mening dat Scanman maar eens duidelijk gemaakt diende te worden hoe het zit. Ik beloof je plechtig dat ik je de komende dagen niet zal vergeten, niet alleen je loyaliteit en vriendschap stel ik op prijs, maar je bent wat mij betreft een regelrechte concurent wat betreft de meest psychotische uitvallen, je humor is verfrissend en ondergewaardeerd en ik ben blij je aan mijn zijde te hebben.
Geloof me, ik vergeet dit niet! Ook je lef om de gevestigde orde aan te pakken is in mijn h=ogen een regelrechte heldendaad, en je weet ...wie goed doet goed ontmoet...namens vele newbies bedank ik je alvast voor je geweldige inzet en strijdbaarheid!
Toevallig wel ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Zeker nare jeugdervaringen mee he?
Ga lekker met Bommie je case modden ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:10 schreef ChantalC het volgende:
Naast Mentalist ben je ook taalpurist?![]()
Kikkerflikker? Was die voor mijn tijd?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pleit dan weer voor je.![]()
Kikkerlikker was ook een karperfan.![]()
10 hechtingen nog wel...hebben ze zeker je anus ook dichtgenaaid, want je komt wat bescheten over sinds de opmerking van Kribbet!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Toen ik 8 was ben ik in Italie van een muur gevallen en kwam met mijn -toen nog kleine- leuter op een steen terecht.
10 hechtingen!
Niet meer zwemmen.
De hele fucking camping die de hechtingen wilde zien!
Ben je sjaggie ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
Ga lekker met Bommie je case modden ofzo.![]()
BB ? wat is datquote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
Volgen jullie BB nog? Of zitten jullie net als ik alleen bijna nog maar in dit draadje?
![]()
![]()
Wat moet je anders met die karpers doenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Een vriend van mij had het later is aan een visser die net een karper had gevangen gevraagd die vriend van mij kon gelukkig aardig rennen(conclusie: vissers zijn agressief
)
Zou best is kunnen maar ik weet gelukkig wel wie mijn vader isquote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zit zij in dezelfde business als mijn moeder
Jij weet niet wat case modden is, geef het maar toe.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
Leuk hoor om over vaders te beginnen, die van mij is overleden.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Zou best is kunnen maar ik weet gelukkig wel wie mijn vader is![]()
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou best is kunnen maar ik weet gelukkig wel wie mijn vader is![]()
Uh nee... ik heb alleen verstand van koken, make-up en kleding...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Jij weet niet wat case modden is, geef het maar toe.![]()
Ik snap het hele vissen niet, heb vroeger is een werphengel gekregen voor mijn verjaardag, 1 keer gooien, hengel in de plomp en niets gevangenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet je anders met die karpers doenIn Thailand trek ik de mooiste tropische vissen uit de zee en die gaan straight op de barbeque.
![]()
Dat slaat ook weer helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zit zij in dezelfde business als mijn moeder
Hmmmmz, make-up.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uh nee... ik heb alleen verstand van koken, make-up en kleding...![]()
Kleine pik en toch nog 10 hechtingen?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Toen ik 8 was ben ik in Italie van een muur gevallen en kwam met mijn -toen nog kleine- leuter op een steen terecht.
10 hechtingen!
Niet meer zwemmen.
De hele fucking camping die de hechtingen wilden zien!
Ik had ook niet gedacht dat zijn moeder een hoer zou zijn.quote:
Vliegers, ze kunnen niets hebben en kunnen al zeker niet tegen de waarheidquote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg op een vliegercommunity ( je weet wel van die gasten die kitesurfen enzo) eigenlijk letterlijk: Zo kinderlijke homo's, is het uit een pedofiel oogpunt dat jullie met kinderspeelgoed op het strand met je pik uit je broek gaan uitwaaien of zijn jullie allen maar sufgepikte debielen?
Dat alleen leverde me een prijs van 500 euro op me kop ..beetje sneu niet ?
Ohwja en ik heb daar ook gelijk geroepen dat iedereen zijn muil moest houden omdat ik vanaf die dag de baas was daar....
sommige mensen kunnen nix hebben en ik was nog jong![]()
Nee, wel een oom.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
FF een vraagje APK, heb jij een broer die Hans heet
Dat laatste zou ik nooit doenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hoor om over vaders te beginnen, die van mij is overleden.
Rakel het allemaal maar lekker op en rub it in.![]()
Heb geleerd dat je dan een heel kleintje moet hebben anders past het echt niet, zielig johquote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"quote:Op woensdag 16 november 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je dan een heel kleintje moet hebben anders past het echt niet, zielig joh![]()
Ik heb vroeger toen ik nog jong en strak in het pak zat eens gerommeld met een Hans K. woonde in Leidenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, wel een oom.
Is hij weer opgenomen?![]()
APK die hulp nodig heeft? je hebt nog zeker een aantal rust uurtjes nodigquote:Op woensdag 16 november 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer helemaal nergens op.![]()
Pak hem aan Bommie!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Wat een geouwebet hier zeg.
Snel naar het SC-topic.![]()
Of Theo?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
FF een vraagje APK, heb jij een broer die Hans heet
Ja ren jij maar snel weg, jij bent de bron van al deze onmin!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Wat een geouwebet hier zeg.
Snel naar het SC-topic.![]()
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik nog jong en strak in het pak zat eens gerommeld met een Hans K. woonde in Leiden
Ach, het was in 1988, dus ik kan er inmiddels mee leven.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
Dat laatste zou ik nooit doen![]()
Ben blij dat ik niet ben begonnen om hele familie's erbij te halen![]()
PS, sterkte![]()
je zal d'r ook wel geen haar op hebben he? op een snelweg groeit immers ook geen gras..pffffffffffquote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
nee daar heb ik het niet mee gedaan
![]()
Is dat wat ze op de Rotary doenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat zijn moeder een hoer zou zijn. [afbeelding]
Dankjewel voor het compliment!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
vér voor jou tijd Demins, was in '73 /'74
Op de bouw wel ja maar daar werken alleen maar ezelsquote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"
Mijn oma zei altijd al: "Beter een koelkastrover dan een papegaaienneuker. En nu buitenspelen jij."quote:Op woensdag 16 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ren jij maar snel weg, jij bent de bron van al deze onmin!
Vieze koelkastrover!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
Is dat wat ze op de Rotary doenDacht sherry drinken, golfen en kaarten
![]()
Ga mijn moeder nu toch heel anders bekijken (en meer zakgeld vragen)![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zal d'r ook wel geen haar op hebben he? op een snelweg groeit immers ook geen gras..pffffffffff
Gooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllll!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Op de bouw wel ja maar daar werken alleen maar ezels![]()
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd al: "Beter een koelkastrover dan een papegaaienneuker. En nu buitenspelen jij."
Maar hij niet meerquote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het was in 1988, dus ik kan er inmiddels mee leven.
Niks mis met rotterdammers hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef versabommie het volgende:
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!
Hell, ik ben er zelfs met 1 getrouwdquote:Op woensdag 16 november 2005 01:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niks mis met rotterdammers hoor...![]()
Hee, de mijne ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt er dus niks van Bommie
![]()
Ik zei MEE gedaan, niet OP gedaan,
bespaar ons de details, bejaardensex is zoooooooo 1920!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent toch wel grappig, jammer van die minpunten die je vanaf nu tot 2012 (dan vergaat de wereld namelijk) van mij krijgt.
Vergeet je bezemsteel niet op slot te zetten!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
Ik wacht nog ff op de stemmen van team en dan ga ik slapies doen...![]()
Sweet dreams!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat ik Nu beter kan gaan slapen, dit gaat ten koste van mijn goede reputatie![]()
Kon het op dit tijdstip makkelijk zeggen, de bouwvakkers slapen als het goed is want het wekkertje gaat al heel vroegquote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllll!![]()
![]()
![]()
Niet goed dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
Vergeet je bezemsteel niet op slot te zetten!
(nog nooit iemand zo rancuneus zien stemmen zeg!)
Dan moet je maar effe in The Truth is in Here... gaan lezen. Heeft iets met mayo's te maken ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
Maar waarom in 2012? Kunnen de grootmachten zich niet meer inhouden of drukt er iemand op het verkeerde knopje![]()
ok ok ik oordeelde misschien te snel, tis ook geen eenvoudige opgavequote:Op woensdag 16 november 2005 01:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet goed dan?![]()
Je lijkt APK wel, complimentjes zijn niet goed... Rancuneus stemmen is nie goed...
kutquote:Op woensdag 16 november 2005 01:45 schreef ChantalC het volgende:
Team je zit te slapen! In jouw stemmen zit mijn stem niet verwerkt... Nu staan al mijn stemmen 2 punten hoger!
![]()
![]()
Is ze eindelijk modje geworden?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
flugeltje ++: Soort van aanmoedigingspunten. Super dat jij de nieuwe mod hier bent
Zwiet driems!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
Ik ga pitten...laters!
HE wat zie ik nou? FOK is meer dan BB alleenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je maar effe in The Truth is in Here... gaan lezen. Heeft iets met mayo's te maken ofzo.![]()
En nu weer ontopic.![]()
Heb ik van Online-Rob geleerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:43 schreef ChantalC het volgende:
Je lijkt APK wel, complimentjes zijn niet goed... Rancuneus stemmen is nie goed...
Duhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
Eerst toenadering zoeken, dan afstandelijk doen en daarna is het kassa! [afbeelding]
Ok ik ga ff wat anders doen... slapen ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als iedereen maar gaat vertellen wanneer hij of zij gaat slapen![]()
(pak nog even een biertje voordat ik met de hond ga lopen)
En morgen gezond weer opquote:Op woensdag 16 november 2005 01:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok ik ga ff wat anders doen... slapen ofzo...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alleen "late" maar ook langzame vogelquote:
pas op jijquote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alleen "late" maar ook langzame vogel![]()
we hebben een weddenschapquote:Op woensdag 16 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Flugeltje++ fijn dat je hier de boel komt aansterken![]()
Peterv ++ Zorgt er vak voor dat ik in een deuk lig als ik in fake topic kijkt![]()
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelen![]()
Ik ben net nieuw hier en zou wel willen weten wat de reden dan is dat je APK de -- punten geeft![]()
Kom maar opquote:
Winnen in de zin van: de finale??quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
we hebben een weddenschap![]()
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in real![]()
eerste 12 dusquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom maar opIk zit in de gevarenzone om bij de eerste 15 (of was het 12) te komen en dat moet ik zien te voorkomen, er zijn users hier die ik daar veel liever in zie (als ik maar wel mag nomineren
) Of gaan de finalisten dat onder elkaar uitmaken
![]()
Ik weet de reden ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelen![]()
Dus je wil eigenlijk niet winnen? Of moest je alleen boven APK eindigen? Is dat de weddenschap?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
eerste 12 dus
ik heb het ook niet verdiend en wil niet bij de eerste 12 horen
maar stemmen zal ik gnagna
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbolquote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Winnen in de zin van: de finale??![]()
Je hebt hoog ingezet hoor of wil je gewoon met een fles champagne een ontbijtje meemaken met APK![]()
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed hebquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in real![]()
Jezus, jij bent echt dom.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd isquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt dom.
In die weddenschap sta ik niet eens in de top 3.
*Zucht*
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet de reden ja.
Die wordt een beetje saai.
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.![]()
ik ben niet dom en zelfs niet blondquote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
We zullen zien dan, ik heb de eerste week niet meegemaakt van dit gebeuren dus heb een hoop gemistquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbol![]()
en APK zei fout
ja dat zal ie weten,doe er bijna alles om hem ff duidelijk te maken dat mijn glazenbol het goed gezien heeft![]()
je durft niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed heb
Gewoon doorgaan zoals de laatste paar uur en je staat binnen een paar dagen op plaats 2quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik vervelend?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen ja![]()
Ineens?? APK is gewoon weer de APK die ik ken van voor mijn afwezigheidquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd is![]()
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen ja![]()
Jezus man, dat meen je niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelLijkt BB wel
![]()
Waar kunnen we een kopie krijgen van de nieuwe regels![]()
rot op geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vervelend?
Rot op met jouw Judas-stemmen. Ik zie je hier nooit en vanwege een zielige weddenschap geef jij mij de hele tijd minpunten terwijl ik niet eens in de top sta?![]()
Neem een keer afstand van BB4, dat heeft jouw grote held Scanman ook gedaan.
Ben je boos?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
hallo ik kom waar ik wil en niet waar apk wil
en scanman heeft hier geen donder mee te maken
afstand neem ik van wie ik wil en waarvan ik wil![]()
en stemmen doe ik op wie ik wel en hoe ik wil of je het daar nu mee ens ben of nie kan me niks boeien![]()
En weet je, het boeit mij ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
en stemmen doe ik op wie ik wel en hoe ik wil of je het daar nu mee ens ben of nie kan me niks boeien![]()
Heb de hele middag elders mogen verschijnen en heb niets meegekregen, het nalezen neemt teveel inbeslag, begin ik niet aanquote:Op woensdag 16 november 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, dat meen je niet.![]()
Er wordt aan gewerkt in cuall's notaris topic.
Wil je een link of denk je dat het zelf kunt vinden?
Paar seconden voor de finale waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een linkzodra de uiteindelijke regels bekend zijn
![]()
Ow jammerquote:Op woensdag 16 november 2005 02:48 schreef latevogel het volgende:
[..]
eg nie moeten meer apk voor komen hoor![]()
Kom op, pak hem aanquote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
Denk het ook en dan nog hangt er vanaf wie er in de finale plaats neemtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Paar seconden voor de finale waarschijnlijk
gelukkig boeit het je niet dan slaap je des te beter,denk jij nu maar dat ik dom ben des te meer plezier heb ik hierquote:Op woensdag 16 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
En weet je, het boeit mij ook niet.
Maar vanwege een reden die jouw domme hersentjes niet kunnen bevatten.
Dat is allang bekend tochquote:Op woensdag 16 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ook en dan nog hangt er vanaf wie er in de finale plaats neemt![]()
quote:
Niet helemaal, heb vandaag ook rare dingen gezienquote:
Het is je eigen spel dus je hoort in de finalequote:Op woensdag 16 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
De hoogste 10, 12, 20 of whatever plaats ik sta op 10 december.
![]()
Ik dacht dat ik alle tactieken al gehad had, maar ik zie opeens in dat ik de meest voor de hand liggende over het hoofd gezien hebquote:Op woensdag 16 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
De hoogste 10, 12, 20 of whatever plaats ik sta op 10 december.
![]()
Jij snapt het!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is je eigen spel dus je hoort in de finale![]()
Stond volgens mij ook in mijn motivatie en het zal je ook echt gaan lukken (ik mag nu weer stemmenquote:
De eerste -- punten heb je bijna binnenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alle tactieken al gehad had, maar ik zie opeens in dat ik de meest voor de hand liggende over het hoofd gezien heb
APK
![]()
![]()
![]()
Denk niet dat het werktmaar ik wil alles proberen
Bijnaquote:Op woensdag 16 november 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De eerste -- punten heb je bijna binnen![]()
Ik zou alweer mogen stemmen (mijn laatste was een paar minuten voor de woensdag) maar wacht nog even de ontwikkellingen af en ga vanavond weer wat uitdelenquote:
Je had me van de week bezig moeten zienquote:Op woensdag 16 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou alweer mogen stemmen (mijn laatste was een paar minuten voor de woensdag) maar wacht nog even de ontwikkellingen af en ga vanavond weer wat uitdelen![]()
Je loopt op het randje van de -- puntjes met het slijmen, kan me ook niet voorstellen dat APK daar intrapt![]()
Je moet je usericon even ergens anders uploaden...quote:
wees niet bang ik lees allesquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Effe rustig nu. Anders kunnen de Late_Vogels die dit topic, of de rest van het forum (of BB) niet volgen het niet meer bijhouden.
Ze hebben geluk, ik heb net mijn Roeltje gedraaid en met een paar minuten wegquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Effe rustig nu. Anders kunnen de Late_Vogels die dit topic, of de rest van het forum (of BB) niet volgen het niet meer bijhouden.
Rustigquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan voor je punten dan??quote:Op woensdag 16 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had me van de week bezig moeten zien![]()
Opbrengst: nul komma nul![]()
Nou je zin klootzak
Flikker op homoquote:Op woensdag 16 november 2005 03:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan voor je punten dan??![]()
Kleintje had het goed in de gatenHeb je ook zo'n mooi fotoboek
![]()
En ja, ik heb altijd zin![]()
Had mijn bericht al aangepast ik kijk bijna nooit in iemands profielquote:
Ik had die naam eerder bedacht dan die idioot van die turbotaalquote:Op woensdag 16 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had mijn bericht al aangepast ik kijk bijna nooit in iemands profiel![]()
Zal ik dus eerder moeten doen maar ging er vanuit dat je vrouwelijk was![]()
Wat klopt er dan nietquote:Op woensdag 16 november 2005 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had die naam eerder bedacht dan die idioot van die turbotaal![]()
Waarin PC eend opeens typmiep betekend![]()
En dat zegt de man die altijd zin heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar het maakt toch weinig uit of er het mannelijk of vrouwelijk is wat hier berichtjes post![]()
Ik wacht nog even met het opsteken van mijn Roeltjequote:
De mijne staat nu in miijn avatorquote:Op woensdag 16 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het opsteken van mijn Roeltje![]()
![]()
(heb vandaag nog even de foto's bekeken van de Cattledog van vrienden van ons)
Maar nu iets minder vanwege een hele fijne avondquote:Op woensdag 16 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat zegt de man die altijd zin heeft![]()
Dan is het nu je kans om even snel op mij te stemmen ipv kleintjequote:Op woensdag 16 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar nu iets minder vanwege een hele fijne avond![]()
Wat een mooie hondquote:Op woensdag 16 november 2005 03:35 schreef style het volgende:
[..]
De mijne staat nu in miijn avator
En dat uitproberen waar jij het over had vind ik nu juist zo mooi. Houd je bezig!
Doen!quote:Op woensdag 16 november 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een mooie hond![]()
![]()
Onze hond gaat elke dag mee met mijn vrouw naar haar werk en dan is een rustige hond wel zo prettig![]()
Zal binnenkort onze hond ook is plaatsen![]()
Kleintje is nog niet aan de beurt, foto's zijn leuk maar zullen bij mij geen punten opleverenquote:Op woensdag 16 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het nu je kans om even snel op mij te stemmen ipv kleintje![]()
6 honden? Dat is mijn droom maar dan als we in een boederijtje wonen ergens in Drenthequote:Op woensdag 16 november 2005 03:41 schreef style het volgende:
[..]
Doen!
Wat super dat jullie hond mee naar het werk mag.
Wij hebben er hier 6 rondlopen, gelukkig zijn twee daarvan van het kleinste ras
quote:Op woensdag 16 november 2005 03:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
6 honden? Dat is mijn droom maar dan als we in een boederijtje wonen ergens in Drenthe![]()
We hebben nog wel 5 katten (en heel veel knaagdieren)
Ikkequote:Op woensdag 16 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kleintje is nog niet aan de beurt, foto's zijn leuk maar zullen bij mij geen punten opleveren![]()
(en je staat veel te dicht bij me in de buurt)
Val die man niet elke keer zo aan, ik wordt daar zo kriegelig van Kut eendquote:Op woensdag 16 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Coos-Willem ik ben nog niet klaar met jou, maar aangezien je problemen hebt met je wapenarsenaal, las ik nu even een eenzijdig staakt-het-vuren in.
Daar heeft APK CUall voor ingehuurdquote:Op woensdag 16 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
@ PC eend je moet wel de lijst even sorteren op de punten
Selectief quoten henk, ik zeg dus juist dat ik hem NIET afval, zoals hij wel bij mij deed.quote:Op woensdag 16 november 2005 05:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Val die man niet elke keer zo aan, ik wordt daar zo kriegelig van Kut eend
Je was altijd zo'n meelevende eend waar ik het mee kon vinden.
Nu iemand afvallen waarvan zijn PC is overleden dat is ook een stuk van jou naam HOOR
Even nadenken wat je schrijft.![]()
Als hij na drie dagen terug komt en het allemaal terugleest dan raakt hij weer in een shock en dan ligt het niet aan zijn computer die hij net nieuw heeft, maar aan jou![]()
![]()
Kusjes Rat Eh Eeendquote:Op woensdag 16 november 2005 05:27 schreef PC eend het volgende:
Selectief quoten henk, ik zeg dus juist dat ik hem NIET afval, zoals hij wel bij mij deed.
Ik kan hem nu sneaky over de rand duwen, maar dat doe ik niet, zo ben ik niet daar sta ik boven.
Ik heb zelfs genade voor matennaaiers![]()
Ja het is niet leuk als het echt waar is, maar hij zei ook dat hij steeds nieuwe onderdelen kocht en dat het steeds weer kapot ging, dus ik was een beetje bang dat het aan z'n computer'skills' zou liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kusjes Rat Eh Eeend![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je ik geloof het nog echt ook dat zijn copmuter kapot is en hij geen andere heeft![]()
Maarja het is en blijft een Hageneescompu
aardige man
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |