abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36820287
Cena is ook zo'n nerd he en dan die lelijke riem van hem

Ik neem aan dat als iemand anders kampioen wordt een betere en mooiere riem krijgt ? ( die oude )
Heb niet gezien wat voor 1 Edge had
  maandag 10 april 2006 @ 13:32:48 #252
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_36820405
Edge had ook de spinner
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_36820488
Dat vind ik diep en diep triest

Als Cena zo'n titel heeft dan verneuken ze zo'n riem speciaal voor Cena.
Aan zo'n riem moet je kunnen zien dat het de kampioen is ( zie Smackdown riem ) en dan geen kinderachtige riem geven..

Als ik bij Smackdown ben probeer ik zo'n riem te kopen hoeveel kost zo iets ?
  maandag 10 april 2006 @ 13:39:34 #254
43311 jozef444
pi_36820622
geen id denk wel over de 100e. Maar denk ook dat ze de belt niet hebben zitten veranderen omdat cena m 2 of 3 weken later alweer terug had
pi_36820667
Ah zo, maar toendertijd had Stone Cold ook zijn eigen riem.
Die was wel vet.

Over de 100 piek vind ik duur
Dan maar een Legen Killer t-shirt
  maandag 10 april 2006 @ 13:56:48 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36821134
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_36821233
Die zijn op de kop gevallen
  maandag 10 april 2006 @ 14:06:46 #258
43311 jozef444
pi_36821434
wist dat ze duur waren maar zo duur
pi_36821555
Moet ik het maar doen met Orton shirtje
  maandag 10 april 2006 @ 14:17:51 #260
92908 Version1
Jerichoholic
pi_36821761
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:

Zo ongeloofwaardig dat Rey Mysterio een WHC wint..........

wou je dat ontkennen dan? Mysterio is een veredelde cruiserweight. maar goed, ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, getuige de reactie van het publiek op mania.
Publiek stond eerder achter Angle dan Mysterio, daarom werd ie uitgejoeld. Toen Mysterio en Orton bezig waren werd ie niet uitgejoeld. Ik vind het opzich geen echt goed idee om Mysterio de titel te geven maar hij is wel 1 vd topfaces plus het is volgens mij meer een beloning van zn harde werk in ecw/wcw/wwe. Mysterio zet altijd wel een goede match neer+zorgt voor merchandise inkomsten+heeft normaal altijd het overgrote deel vh publiek achter zich...Ach, ik geef t hem het voordeel vd twijfel...kijk maar naar JBL... Wie had ooit gedacht dat JBL een main-eventer kon zijn.

Zo jammer dat Cena nog steeds de belt draagt, ondanks dat hij me wel aanstaat.
waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?[/quote]

Kutsmarks ook altijd. Boehoe hij heeft een limited moveset, boehoee hij heeft de titel al een jaar. Hogan had nog minder moves maar daar zeikte niemand over en iedereen blijft voor die kerel juichen. Cena is gewoon mega over, heeft altijd veel crowdreaction, is verantwoordelijk voor heel veel merchandise inkomsten, 1 vd beste op de mic. Dan is het opzich niet vreemd dat Vince de titel bij Cena houdt. Natuurlijk is zn character naar de klote geholpen door het feit dat ie nu een super babyface is en niet meer die edgy tweener die zowel met faces als heels vocht waardoor het publiek hem feitelijk face maakte. Let maar op.. wanneer Cena weer een heel wordt zal het merendeel vh kuddevolk weer voor hem juichen. Ach het is nou eenmaal in om Cena te haten.

Oh trouwens, niet alles wat die nieuwssites posten is waar he. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Cena zo'n uitbarsting heeft gehad of het verhaal zal weer enorm opgeblazen zijn. En anders is het wel begrijpelijk voor iemand met een werkagenda als Cena.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 10 april 2006 @ 14:18:19 #261
43311 jozef444
pi_36821776
oef dei zijn ook iets van 25 dollar dure rotzooi allemaal
pi_36822340
Als het te duur is koop ik niks
  maandag 10 april 2006 @ 14:52:43 #263
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36822794
wie denken jullie dat de king of the ring gaat winnen ? Ik denk zelf of angle of benoit.
  maandag 10 april 2006 @ 14:54:43 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36822866
ben nu Raw van vorige week aan het kijken.
Die promo van edge, trips en Cena is echt meesterlijk
  maandag 10 april 2006 @ 14:55:41 #265
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36822899
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:17 schreef Version1 het volgende:

Kutsmarks ook altijd. Boehoe hij heeft een limited moveset, boehoee hij heeft de titel al een jaar. Hogan had nog minder moves maar daar zeikte niemand over en iedereen blijft voor die kerel juichen. Cena is gewoon mega over, heeft altijd veel crowdreaction, is verantwoordelijk voor heel veel merchandise inkomsten, 1 vd beste op de mic. Dan is het opzich niet vreemd dat Vince de titel bij Cena houdt. Natuurlijk is zn character naar de klote geholpen door het feit dat ie nu een super babyface is en niet meer die edgy tweener die zowel met faces als heels vocht waardoor het publiek hem feitelijk face maakte. Let maar op.. wanneer Cena weer een heel wordt zal het merendeel vh kuddevolk weer voor hem juichen. Ach het is nou eenmaal in om Cena te haten.
Edge is net zo goed, zo niet beter met de mic. Het publiek wil verandering en dat weet Vince ook. Cena-lovers kijken in de hoop dat Cena champ blijft en de haters kijken (en bestellen PPVs) in de hoop Cena te zien verliezen. Een win-win dus voor Vince. Je moet het trucje alleen niet te lang gebruiken.

Hogan is overigens een eikel en ik ben nooit echt fan van hem geweest ook niet in zijn glorietijd in de 80s.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_36822954
Hogan is gewoon een klassieker !

Als klein kind was Hogan mijn favoriet samen met Chavo
  maandag 10 april 2006 @ 15:05:19 #267
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36823225
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hogan is gewoon een klassieker !

Als klein kind was Hogan mijn favoriet samen met Chavo
"The million dollar man" Ted DiBiase .

Die promo niet gezien met Eugene tijdens WM?? Dat soort dingen deed hij in zijn gloriedagen altijd met kinderen. Geweldige gozer en ook in-ring erg goed. Undertaker in zijn early days was ook altijd een favoriet van mij en Bret Hart.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_36823348
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:05 schreef PirE het volgende:

[..]

"The million dollar man" Ted DiBiase .

Die promo niet gezien met Eugene tijdens WM?? Dat soort dingen deed hij in zijn gloriedagen altijd met kinderen. Geweldige gozer en ook in-ring erg goed. Undertaker in zijn early days was ook altijd een favoriet van mij en Bret Hart.
The million dollar man" Ted DiBiase met zijn partner dinges ( naam kwijt )

Owen Hart was ik ook fan van bij WWF.
Ultimate warrior vond ik maar n00b want die versloeg Hogan ( heb op oude videoband )
  maandag 10 april 2006 @ 18:03:40 #269
92908 Version1
Jerichoholic
pi_36829347
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef PirE het volgende:

[..]

Edge is net zo goed, zo niet beter met de mic. Het publiek wil verandering en dat weet Vince ook. Cena-lovers kijken in de hoop dat Cena champ blijft en de haters kijken (en bestellen PPVs) in de hoop Cena te zien verliezen. Een win-win dus voor Vince. Je moet het trucje alleen niet te lang gebruiken.

Hogan is overigens een eikel en ik ben nooit echt fan van hem geweest ook niet in zijn glorietijd in de 80s.
Qua worstelen is Edge duidelijk beter. Op de mic weet Cena mij meer te boeien dan Edge [en dan allebei op hun best en niet Cena die gaat praten over poepjes enz. dus Cena van 2003/2004.] Edge vind ik hoe dan ook erg verbeterd. Toen hij nog in zn wining and bitching character zat was hij meer irritant maar de matt hardy-lita-edge triangle heeft hem zeker geholpen. De rated r superstar gimmick is erg goed imo. Maar ze moeten indd zorgen dat Cena geen Xpac heat gaat krijgen, want dat zou een beetje triest zijn om iemand als Cena weg te gooien. Cena is hoe dan ook iemand die veel crowd reaction krijgt = beter voor WWE. Ik denk dat hij iig na ECW ONS II de belt kwijt is.

En om een title contender te zijn in WWE zijn mic skills eigenlijk belangrijker dan wrestlingskills, niet dat je geen wrestlingskills moet hebben ofzo maar kijk naar Shelton Benjamin. Kerel is duidelijk getalenteerd maar kan mij niet boeien als hij een mic in zn hand heeft. Cena wist dmv zn mic skills fans te werven en de fans hebben hem in feite de wwe champ gemaakt. Eigenlijk wel lachen als je naar de Raw show vd 1e draft van 2005 kijkt. Hij werd toen net zo hard toegejuicht als dat hij nu wordt uitgejoeld door de smarks.

Ik wil overigens even duidelijk maken dat ik geen Cena lover noch hater ben Ik vond zn act [toen die nog wekelijks rapte] erg vermakelijk en hij zou mijns inziens ook beter als heel af zijn. Maar al dat gehaat vindt ik maar triest. Wanneer Triple H de belt zou winnen op WM zou de helft weer zeiken van dat het weer Triple H is die de belt moet hebben.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 10 april 2006 @ 18:37:18 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36830284
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:03 schreef Version1 het volgende:

[..]

En om een title contender te zijn in WWE zijn mic skills eigenlijk belangrijker dan wrestlingskills, niet dat je geen wrestlingskills moet hebben ofzo maar kijk naar Shelton Benjamin. Kerel is duidelijk getalenteerd maar kan mij niet boeien als hij een mic in zn hand heeft.
Batista .
quote:
Ik wil overigens even duidelijk maken dat ik geen Cena lover noch hater ben Ik vond zn act [toen die nog wekelijks rapte] erg vermakelijk en hij zou mijns inziens ook beter als heel af zijn. Maar al dat gehaat vindt ik maar triest. Wanneer Triple H de belt zou winnen op WM zou de helft weer zeiken van dat het weer Triple H is die de belt moet hebben.
Ik ben overigens nooit fan van Cena geweest omdat ik een hekel aan wiggers heb. Dus dan ben je snel klaar .

En mensen moeten nu eenmaal wat te zeiken hebben. Zolang mensen zeiken is er discussie en discussie's = ratings / buy rates. Op dit moment willen veel mensen Cena zien verliezen, vorig jaar wilde iedereen dat HHH zijn titel zou kwijtraken op WM. Mr. McMahon just delivers the product.
Hij doet dat op zijn eigen manier en de verhaallijn wordt zolang mogelijk uitgemolken voordat het "stale" gaat worden.
pi_36844825
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:52 schreef Fugie het volgende:
wie denken jullie dat de king of the ring gaat winnen ? Ik denk zelf of angle of benoit.
FINLAY!!!
pi_36845045
quote:

[..]

groot deel van de wwe fans vinden cena en zijn belachelijk lange title-reign en winning spree triest. wwe moet de belts vaker laten wisselen, dat houdt het interessant. de diva matches skipte ik op een gegeven moment ook maar, omdat ik van tevoren toch wel wist dat trish de belt tot aan WM nog zou behouden (en omdat er maar drie diva's kunnen worstelen: victoria, Micki en trish en elke week dezelfe matches werden geworsteld).
title reigns van meer dan een jaar zijn naar mijn mening niet leuk. niemand is super human of onoverwinnelijk. maar goed, merchandise verkoop is voor de mcmahons bljkbaar belangrijker dan wat het publiek wil.

Triple H zou niet geboed worden, want HHH IS worstelen. Die man heeft zoveel voor het worstelen gedaan. ze zouden voor hem een aparte hall of fame moeten maken. het mooie van HHH vind ik ook dat, hoe erg hij ook de heel moet uithangen, hij altijd wel toegejuicht wordt.

maar goed, ik heb gelezen dat RVD zijn money in the bank gaat incashen op de volgende ECW ppv. lijkt me ook wel leuk om te zien hoe cena met stoelen, hamers en knuppels met prikkeldraad onder handen genomen wordt
  dinsdag 11 april 2006 @ 02:33:12 #273
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36845461
HHH een eigen hall of fame? Maak maar lekker groot, kan ie zn ego dr in kwijt

Overigens, nieuwe namen bij zowel Smackdown als RAW. Die lange Indier moet wieberen, maar die OVW-champion (Albright, al versloeg ie Booker onder een andere naam) lijkt me wel wat.

Spirit Squad met de tag titles. Woehoe, de Squad is gaaf Nu nog Spanky en Paul London de champs op SD! en we gaan leuke tag matches zien
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36845466
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 01:42 schreef Big_Poppa het volgende:
maar goed, ik heb gelezen dat RVD zijn money in the bank gaat incashen op de volgende ECW ppv. lijkt me ook wel leuk om te zien hoe cena met stoelen, hamers en knuppels met prikkeldraad onder handen genomen wordt
gelezen?

hij heeft het ook gewoon gezegd op de raw van de maandag na WM, tenminste als je wat verder doordenkt.
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:52:35 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36846709
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 02:33 schreef Evertje het volgende:

[..]

gelezen?

hij heeft het ook gewoon gezegd op de raw van de maandag na WM, tenminste als je wat verder doordenkt.
extreme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')