abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36727594

Zo ongeloofwaardig dat Rey Mysterio een WHC wint..........

wou je dat ontkennen dan? Mysterio is een veredelde cruiserweight. maar goed, ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, getuige de reactie van het publiek op mania.

Zo jammer dat Cena nog steeds de belt draagt, ondanks dat hij me wel aanstaat.
waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?

Zo triest dat Carlito en Masters verliezen (ook al was het voor de feud) en dat the spirit squad
vervolgens een dag daarna winnen.

de fued tussen carlito en masters begon pas na hun match op mania. en ja, het is vrij loos om the spirit squad de belts te laten winnen, temeer omdat er genoeg talent op RAW rondloopt dat je prima kan samenvoegen tot een goed tag team. ik las dat dupree weer zo goed als hersteld is van zijn rugblessure; dus hij en conway kunnen wat mij betreft weer als la resistance gaan taggen.

Zo triest dat ze een pillow fight match tussen 2 main-events in doen.
mij hoor je niet klagen over de pillow fight hoor (candice )

Zo dom om Randy Orton te schorsen, terwijl hij WHC had moeten zijn.
ik zeg niet dat hij niet geschorst had moeten worden. als hij zich misdragen heeft, moet hij daar de consequenties van dragen. hij mag blij zijn dat hij niet een soort zelfde straf als shelton krijgt (big momma angle). maar hij is wel een van de namen die mensen naar smackdown lokt, ik ben benieuwd hoe ze hem story-wise smackdown uitschrijven tot het einde van z'n schorsing.
pi_36728182
ik vind die piraten gimmick wel geinig eigenlijk
zeker dat muziekje is erg geslaagd.
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:46:33 #228
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36728614
Mickie James

the Boogeyman, whehehe, geweldig.
A.M.A.B
pi_36740372
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:46 schreef Cart_man het volgende:
Mickie James

the Boogeyman, whehehe, geweldig.
tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.

micki james

vrijdag 7 april 2006 @ 15:30:24 #230
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36740455
boogeyman is met Eugene 1 van de beste gimmicks van de laatste jaren maar ik denk dat Nick Dinsmore de betere moves heeft van de twee
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:34:37 #231
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36740573
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:28 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.

micki james

[afbeelding]
Nice die micki james
Alleen die naam Micki
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:15:10 #232
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_36747260
Burchill zen gimmick, mja ik kan er eigenlijk wel om lachen en hij kan er veel bekendheid mee krijgen + dat zen moves erg goed zijn .

Boogeyman mjah, als ie nou nog kon worstelen gimmickwise mjeh niet echt onaardig , eugene kan ik al lang de lol niet meer van inzien, maar dat ligt wschlijk ook weer flink aan creative .

Om t is ff over iets anders te hebben wat denkt men hier van Shelley, Strong en Aries (TNA wrestling).
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:00:10 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36750154
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:15 schreef jozef444 het volgende:
Burchill zen gimmick, mja ik kan er eigenlijk wel om lachen en hij kan er veel bekendheid mee krijgen + dat zen moves erg goed zijn .

Boogeyman mjah, als ie nou nog kon worstelen gimmickwise mjeh niet echt onaardig , eugene kan ik al lang de lol niet meer van inzien, maar dat ligt wschlijk ook weer flink aan creative .

Om t is ff over iets anders te hebben wat denkt men hier van Shelley, Strong en Aries (TNA wrestling).
Burchill is wel een goede worstelaar, kan ook ver komen. Die gimmick is vooral gedaan om in te springen op de komende hype rondom de nieuwe Pirates-film.

Boogeyman. Gimmick vind ik zuigen, hij kan niet worstelen en dat met die wormen heb je 2x wel gezien. Het begint een herhaling van zetten te worden. Boogeyman is een 16x-speed vooruitspoelmoment voor mij.

TNA volg ik niet echt. Heb Aries wel een paar keer in actie gezien en was wel onder de indruk. Ik kijk tegenwoordig vaker naar UFC.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:49:51 #234
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36753549
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:

Zo jammer dat Cena nog steeds de belt draagt, ondanks dat hij me wel aanstaat.
waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?

De feud met The Big Show voor the US title vond ik erg leuk, de feud met JBL dat resulteerde in een I Quit Match was erg aangenaam. Helaas heeft hij maar een beperking in wrestlingmoves, en heeft hij een gigantisch idiote belt, maar dat wordt overduidelijk goedgemaakt door zijn werk aan de microfoon.

Ja hij heeft de title te lang, en anderen verdienen het veel meer...
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:28:38 #235
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36757135
Waar zijn The Rock en Stone cold gebleven eigenlijk
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:37:28 #236
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36757249
The Rock is naar Hollywood, Stone Cold mag/kan van de dokter niet meer full-time worstelen (iets met zn nek dacht ik) en dus komt ie af en toe nog langs om iemand een Stunner te geven en that's it ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:38:31 #237
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36757264
Jammer echt jammer vooral voor Stone Cold, kon altijd wel genieten van dat agressieve gedrag
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:48:54 #238
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36757397
Beer Bash, Beer Bash My Gaaaaaaaawd
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36812359
23 april SMackdown in Keulen

Legend Killer rules
pi_36812381

Zo zou het eigenlijk moeten zijn
  maandag 10 april 2006 @ 10:00:03 #241
43311 jozef444
pi_36814539
Mja, alleen zal Orton der wel niet bij zijn , moet nog zien of ie maar 60 dagen geschorst gaat worden ik gok op langer.
  maandag 10 april 2006 @ 10:02:19 #242
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_36814598
Wat heeft die penis nou eigenlijk gedaan? Ik las iets van dat hij Stephanie McMahon heeft proberen te versieren ofzo?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 10 april 2006 @ 10:05:10 #243
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36814672
Lees de nieuwsberichten maar, ik gok dat hij de diva's te veel lastig heeft gevallen en dat hij drugs heeft gebruikt
  maandag 10 april 2006 @ 10:06:29 #244
43311 jozef444
pi_36814703
Laatste berichten zijn dat het schijnbaar zo ernstig was dat als ie geen main eventer zou zijn geweest dat ie zou zijn ontslagen .
  maandag 10 april 2006 @ 11:03:18 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36815912
quote:
Main-event WWE SmackDown! wrestler Randy Orton was suspended indefinitely by WWE (with a sixty day minimum) this past week following a major incident that only worsened his already poor backstage reputation.

According to the Wrestling-Observer Newsletter, the final incident occurred at some point in Chicago?it is being called a "near disaster," and the feeling is that if Orton were not a top name, he would have been fired for his actions.

But by no means was this an isolated incident. It was Orton's behavior that initially prompted WWE management to give Kurt Angle the title vacated by Batista.

And, while Orton avoided a suspension due to being booked for the WrestleMania main-event, an incident after No Way Out forced WWE to nix giving him the title at the 'Mania pay-per-view.

These individual incidents only increased management's disapproval of Orton's behavior; he was specifically notorious for disrepecting female WWE workers.

Although the feeling is that by posting news of his suspension, WWE is practically confirming Randy Orton will come back, other insiders are not so sure that is the case and are even less sure that it will be in sixty days. There is already feeling within WWE that SmackDown! needs to create a new top heel; a returning Ken Kennedy could receive the chance to fill that slot.
Dan waren het toch geen pity-wins voor Mysterio . En dan hebben ze nog snel een story-line change doorgevoerd. King of the Ring tournament is dan ook een uitstekende manier om een nieuwe heel te pushen. Het blijft dom van Orton om zich zo te misdragen. Hopelijk ziet hij nu in dat hij echt te ver is gegaan en gaat hij zijn gedrag verbeteren en zijn moveset uitbreiden.

Ken Kennedy als top heel zou wel zijn, maar is dat niet een beetje vroeg?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 10 april 2006 @ 11:08:37 #246
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36816040
is mss wel vroeg ja maar ik denk dat hij het wel kan
  maandag 10 april 2006 @ 11:36:39 #247
43311 jozef444
pi_36816794
zou mooi zijn voor kennedy maar oppassen dat je daar dan ook niet zo'n orton id krijgt omdat ie snel gepusht gaat worden
pi_36818728
Kennedy is, nu hij geblesseerd is,zich tijdens backtage segments steeds meer gaan profileren als face.
de laatste keer dat ie echt heat krijg van het publiek was toen hij zijn kennedy shirts kwam promoten en vroeg: who wants a mr kennedy t-shirt? do you want one? well, if you want a authentic miisssterrrr Kennedy shirt, go to wwe.com and (mass booo) ...
heerlijk! ik hoop dat kennedy snel terug is.

net dit nog gelezen op het net:

An incident involving John Cena took place at the O'Hare Airport in Chicago, Illinois on Tuesday morning. The following information came from two sources from the O'Hare Airport. One source is a person's eye witness account of the incident. The other source is from written documentation of the incident. Here is an eyewitness report in regards to situation at hand...

"John Cena was at O'Hare Airport in Chicago on Tuesday morning to get a flight to Tampa. He arrived too late to check in his bag for the flight and was informed by the ticket agents that his bag wouldn't be able to make it. Cena started swearing at the agents and gave them the finger before leaving his bag and departing for the gate, despite knowing his bag wouldn't make the flight. The gate was called and told to not let him to board. Cena returned to the ticket desk and saying "f*** you" repeatedly to the agents present, and he was told to stop using profanity. A manager came to the desk and again told him to stop using profanity. He was rebooked on a later flight.

Apparently, this incident caused a big scene at the airport, and it could have much worse than it actually was. In situations such as this one, the customer is not allowed to the fly on his or her original flight. Customers that are abusive to airline staff usually have the police stationed at the airport, called in. A WWE representative personally called the O'Hare airline to apologize for Cena's disruptive behavior. Also, the source was told that if Cena ever misbehaves at the O'Hare airline ever again, he will be denied boarding on the flight and he will have to find another airline in which to fly on.

ben benieuwd hoe cena gestraft gaat worden door wwe

[ Bericht 65% gewijzigd door Big_Poppa op 10-04-2006 12:48:39 ]
pi_36820021
Jammer.. als Orton zich een beetje had gedragen dan was hij nu kampioen geweest.
  maandag 10 april 2006 @ 13:26:26 #250
43311 jozef444
pi_36820186
Mwéh laat m maar jobben tegen trips alles beter dan cena als champ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')