quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef GSMboy het volgende:
Volgens 3FM wordt Filemon zo gebeld... het schijnt dat Filemon diep in de shit zit...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef HPoi het volgende:
TIPS: Vermom je als Pizza koerier. De beveiligers schijnen s'avonds elke keer Pizza te bestellen.
Stratenmakers hebben toegezegd met trilplaten in de weer te gaan.
Een Heiboer is van plan met zijn machine ter plaatse te komen.
Domino's Pizza?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef HPoi het volgende:
TIPS: Vermom je als Pizza koerier. De beveiligers schijnen s'avonds elke keer Pizza te bestellen.
Die hebben we helaas niet in Leeuwarden.quote:
Tuurlijk het boeit me eigenlijk niets z'n musje, maar de rel die nu ontstaat is natuurlijk prachtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop echt dat het omgaat, het gaat me allang niet meer om de mus, maar gewoon voor de rel
Juf? waarom worden er mussen doodgeschoten omdat ze plastic omgooien?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:48 schreef Remzz het volgende:
Nu bij Jeugdjournaal.
Dan zit SBS heeel diep in schulden..... De rechten zijn al aan heel veel landen buiten Nederland verkocht....quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef GSMboy het volgende:
Ik denk dat SBS het niet gaat uitzenden vanwege al die commotie...
Toch maar dat rampje dicht doen hé?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zit SBS heeel diep in schulden..... De rechten zijn al aan heel veel landen buiten Nederland verkocht....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |