Wel duidelijk blijven heh.. je gaat het of nooit Meer doen.. of je gaat het Weer doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Please...... Ik meld het gewoon even. Zal het nooit weer doen.
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
leuk.. omgedraaide groene streams...
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wel duidelijk blijven heh.. je gaat het of nooit Meer doen.. of je gaat het Weer doen![]()
Scan is wel een gemakkelijke prooi, he?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha... Ik was je maar aan het plagen Scan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.
Dubbel negatief word altijd weer positief hequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.
Meteen even slijmen bij de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:52 schreef demins het volgende:
Scan is wel een gemakkelijke prooi, he?![]()
Pffffffffff ze is zoooooo doorzichtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, ze waarschuwt hem!!!
Hahaha you go girl !quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dubbel negatief word altijd weer positief he![]()
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkelquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, ze waarschuwt hem!!!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dubbel negatief word altijd weer positief he![]()
ach nee, nu gaan we dát gezeik krijgen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen even slijmen bij de nieuwe mod?
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hadden ze dan eerder moeten doen toen ze nog geen mod wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkel![]()
Was maar een geintje lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
ach nee, nu gaan we dát gezeik krijgen...![]()
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is Lieske bang voor ruzie. Vorige keer, toen Queen Dido door haar genoemd werd , brak meteen de tering uit.. Majesteitsschennis.... in de woorden van de Queen zelf: "ik ben van mijn voetstuk gedonderd" en het was volgens hare majesteit "een bullshit-reden" van lieske. En dat was de keer dat Lieske haar gevoel volgde en zei wat haar niet beviel
Ik vind het niet zo vreemd dat Lieske nu aarzelt over het nomineren. Ik vind het wel vreemd dat Dido nu net doet alsof dat allemaal niet is voorgevallen en Lieske "goed" advies wil geven
Maar goed.. ik zal wel een vreemd beeld hebben.....;)
Weet ik toch schat... (zie ook de PI bij m'n vorige postquote:
En dat deed je op je eigen gewéldige wijzequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??![]()
ja ze kon er al niet tegen als Lieske een shaggie voor hem draaidequote:
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??![]()
Zet die PI's dan gewoon achter de zin, in plaats van boven een message. Ik let nou eenmaal NOOIT op PI's BOVEN een bericht. Dat moet je nu toch zo langzamerhand wel weten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet ik toch schat... (zie ook de PI bij m'n vorige post)
Ik welquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.
Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil.
Dido zegt dat zo tegen Lieske omdat Lieske zelf aangeeft dat ze Roel graag mag.
Dat is idd wel zo... Okay, ik zal ze voortaan ÍN de post zetten voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet die PI's dan gewoon achter de zin, in plaats van boven een message. Ik let nou eenmaal NOOIT op PI's BOVEN een bericht. Dat moet je nu toch zo langzamerhand wel weten.
Als Joost ooit eruit gaat, dan is Lieske volgens mij ook de volgende op het lijstje van Roel om te nomineren. Zou ik wel knap laag vinden trouwens. Dan heeft hij haar in het begin van deze BB dus inderdaad wat mij betreft gewoon gebruikt. Ik vind het ook al knap waardeloos dat hij nog nauwelijks naar haar omkijkt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkel![]()
Dan ben ik ook naief denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
He lijkt me geweldig om in jouw wereld te leven.. heerlijk naief
Ik word misselijk van dat stelletjes gedrag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze kon er al niet tegen als Lieske een shaggie voor hem draaide
maar Roel is al net zo jaloers dus ik denk dat hij het nog normaal vindt ook
hoewel, dat zijn dan weer mannenregels......
Ze probeert gewoon haar ( soms wel, soms niet) vriendje te beschermen tegen nominaties.. domme muts..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
He lijkt me geweldig om in jouw wereld te leven.. heerlijk naief
Lief hoor naief mannetjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook naief denk ik(open deur, ik weet het)
Ik denk ook dat het zo is zoals riri schreef.
Scan.. ben je nu serieus??quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook naief denk ik(open deur, ik weet het)
Ik denk ook dat het zo is zoals riri schreef.
Ik kan, in alle oprechtheid, je verzekeren dat ik wel degelijk een ziek mensch ben!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.![]()
Ja, dat denk ik dus ook.. maar als ik riri moet geloven is dat dus niet zo en geeft ze lieske oprecht goed advies...quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:05 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon haar ( soms wel, soms niet) vriendje te beschermen tegen nominaties.. domme muts..![]()
Nee joh.. hij maakt een geintje.. en anders moet hij eens naar een dokter toe..quote:
En je hebt helemaal gelijk en ik sta, in principe ook achter Dido's woorden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.
Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil.
Dido zegt dat zo tegen Lieske omdat Lieske zelf aangeeft dat ze Roel graag mag.
Vrouwen zijn nooit oprecht hahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook.. maar als ik riri moet geloven is dat dus niet zo en geeft ze lieske oprecht goed advies...
maarja.. riri vindt rob ook aardig...
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stellingquote:
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |