Wel duidelijk blijven heh.. je gaat het of nooit Meer doen.. of je gaat het Weer doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Please...... Ik meld het gewoon even. Zal het nooit weer doen.
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
leuk.. omgedraaide groene streams...
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wel duidelijk blijven heh.. je gaat het of nooit Meer doen.. of je gaat het Weer doen![]()
Scan is wel een gemakkelijke prooi, he?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha... Ik was je maar aan het plagen Scan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.
Dubbel negatief word altijd weer positief hequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit niet meer weer doen.
Meteen even slijmen bij de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:52 schreef demins het volgende:
Scan is wel een gemakkelijke prooi, he?![]()
Pffffffffff ze is zoooooo doorzichtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, ze waarschuwt hem!!!
Hahaha you go girl !quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dubbel negatief word altijd weer positief he![]()
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkelquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, ze waarschuwt hem!!!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dubbel negatief word altijd weer positief he![]()
ach nee, nu gaan we dát gezeik krijgen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen even slijmen bij de nieuwe mod?
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hadden ze dan eerder moeten doen toen ze nog geen mod wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkel![]()
Was maar een geintje lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
ach nee, nu gaan we dát gezeik krijgen...![]()
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is Lieske bang voor ruzie. Vorige keer, toen Queen Dido door haar genoemd werd , brak meteen de tering uit.. Majesteitsschennis.... in de woorden van de Queen zelf: "ik ben van mijn voetstuk gedonderd" en het was volgens hare majesteit "een bullshit-reden" van lieske. En dat was de keer dat Lieske haar gevoel volgde en zei wat haar niet beviel
Ik vind het niet zo vreemd dat Lieske nu aarzelt over het nomineren. Ik vind het wel vreemd dat Dido nu net doet alsof dat allemaal niet is voorgevallen en Lieske "goed" advies wil geven
Maar goed.. ik zal wel een vreemd beeld hebben.....;)
Weet ik toch schat... (zie ook de PI bij m'n vorige postquote:
En dat deed je op je eigen gewéldige wijzequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??![]()
ja ze kon er al niet tegen als Lieske een shaggie voor hem draaidequote:
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bekritiseer haar toch, op mijn eigen milde wijze, dat ze het op de zwakkeren gemunt heeft..??![]()
Zet die PI's dan gewoon achter de zin, in plaats van boven een message. Ik let nou eenmaal NOOIT op PI's BOVEN een bericht. Dat moet je nu toch zo langzamerhand wel weten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet ik toch schat... (zie ook de PI bij m'n vorige post)
Ik welquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.
Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil.
Dido zegt dat zo tegen Lieske omdat Lieske zelf aangeeft dat ze Roel graag mag.
Dat is idd wel zo... Okay, ik zal ze voortaan ÍN de post zetten voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet die PI's dan gewoon achter de zin, in plaats van boven een message. Ik let nou eenmaal NOOIT op PI's BOVEN een bericht. Dat moet je nu toch zo langzamerhand wel weten.
Als Joost ooit eruit gaat, dan is Lieske volgens mij ook de volgende op het lijstje van Roel om te nomineren. Zou ik wel knap laag vinden trouwens. Dan heeft hij haar in het begin van deze BB dus inderdaad wat mij betreft gewoon gebruikt. Ik vind het ook al knap waardeloos dat hij nog nauwelijks naar haar omkijkt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... komop lieske.. volg je gevoel en nomineer die sukkel![]()
Dan ben ik ook naief denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
He lijkt me geweldig om in jouw wereld te leven.. heerlijk naief
Ik word misselijk van dat stelletjes gedrag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze kon er al niet tegen als Lieske een shaggie voor hem draaide
maar Roel is al net zo jaloers dus ik denk dat hij het nog normaal vindt ook
hoewel, dat zijn dan weer mannenregels......
Ze probeert gewoon haar ( soms wel, soms niet) vriendje te beschermen tegen nominaties.. domme muts..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
He lijkt me geweldig om in jouw wereld te leven.. heerlijk naief
Lief hoor naief mannetjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook naief denk ik(open deur, ik weet het)
Ik denk ook dat het zo is zoals riri schreef.
Scan.. ben je nu serieus??quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook naief denk ik(open deur, ik weet het)
Ik denk ook dat het zo is zoals riri schreef.
Ik kan, in alle oprechtheid, je verzekeren dat ik wel degelijk een ziek mensch ben!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik meen toch opgemerkt te hebben dat uwes ziek was ? Plotseling herstel ingezet ?? Of was u niet ziekkkk.![]()
Ja, dat denk ik dus ook.. maar als ik riri moet geloven is dat dus niet zo en geeft ze lieske oprecht goed advies...quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:05 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon haar ( soms wel, soms niet) vriendje te beschermen tegen nominaties.. domme muts..![]()
Nee joh.. hij maakt een geintje.. en anders moet hij eens naar een dokter toe..quote:
En je hebt helemaal gelijk en ik sta, in principe ook achter Dido's woorden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Dido doet niet net alsof het niet is voorgevallen,ze zegt tegen Lieske, dat wanneer je iemand graag mag en je bij het nomineren allerlei redenen noemt die je niet aan die persoon hebt proberen duidelijk te maken voor het nomineren dat ze daar haar vraagtekens bij zet.
Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil.
Dido zegt dat zo tegen Lieske omdat Lieske zelf aangeeft dat ze Roel graag mag.
Vrouwen zijn nooit oprecht hahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook.. maar als ik riri moet geloven is dat dus niet zo en geeft ze lieske oprecht goed advies...
maarja.. riri vindt rob ook aardig...
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stellingquote:
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stelling
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stelling
quote:
Verbaast me niks.. da's het Tanja virus dat nog in het huis hangtquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Rob eens een keer niet gekookt maar de anderen en dan zegt hij: "Ik eet niet mee".
Hij wil de overgebleven kip van gisteren eten.
als ik de keuze had tussen een kaasfondue of kliekjes, nam ik ook de kliekjes hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Rob eens een keer niet gekookt maar de anderen en dan zegt hij: "Ik eet niet mee".
Hij wil de overgebleven kip van gisteren eten.
Raar wat sommige mensen raar vindenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:15 schreef teamlead het volgende:
beetje raar dat Rob wel die zalf krijgt en Lieske niet....
Riri schreef: "Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil."quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Raar wat sommige mensen raar vinden![]()
welke zalf?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:15 schreef teamlead het volgende:
beetje raar dat Rob wel die zalf krijgt en Lieske niet....
Ik heb meteen een afspraak gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Nee joh.. hij maakt een geintje.. en anders moet hij eens naar een dokter toe..![]()
Gisteren was ik lief tegen je en dat heeft me niks opgeleverd, dus gooi het vandaag maar eens op een andere boeg..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo scoor je natuurlijk nooit pluspunten....![]()
ja.. en vervolgens rent ze naar Roel om hem in te lichten. Mijn stelling was nu juist dat Dido niet zo oprecht is als ze zich in dit advies voordeed.. want toen Dido genomineerd werd omdat Lieske haar gevoel volgde, brak de pleuris uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Riri schreef: "Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil."
Dat is ook wat ik heb gezien ja.
Grote jongen !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb meteen een afspraak gemaakt
Kijk, dat vind ik dan weer raar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo scoor je natuurlijk nooit pluspunten....![]()
één of ander spul dat Lieske gebruikt voor haar eczeem-plekjes in haar gezicht.. Die zalf was op, maar wordt maar niet geleverd... Rob heeft een pukkel op de rug en krijgt precies die zalf die Lieske ook nodig heeftquote:
Rob heeft een vreemde pukkel op zijn rug.. daar heeft hij zalf voor gekregen.. Dat is dezelfde zalf als Lieske normaal gebruikt voor haar eczeem.. alleen krijgt Lieske de zalf dus niet en manke Nelis wel..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Gisteren was ik lief tegen je en dat heeft me niks opgeleverd, dus gooi het vandaag maar eens op een andere boeg..![]()
Rob is een Hummie likkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
één of ander spul dat Lieske gebruikt voor haar eczeem-plekjes in haar gezicht.. Die zalf was op, maar wordt maar niet geleverd... Rob heeft een pukkel op de rug en krijgt precies die zalf die Lieske ook nodig heeft
Scheelt dat dat ook niet mijn bedoeling wasquote:
quote:
Lijkt maar zo.. dit is typisch mannengedrag..quote:
Zou het misschien kunnen zijn dat Lieske te makkelijk naar zalfjes en/of andere medicijnen grijpt? Dat BB (of een arts) bewust geen spullen aan Lieske levert daardoor? Het is natuurlijk geen nivea wat er in die tube zit...quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
één of ander spul dat Lieske gebruikt voor haar eczeem-plekjes in haar gezicht.. Die zalf was op, maar wordt maar niet geleverd... Rob heeft een pukkel op de rug en krijgt precies die zalf die Lieske ook nodig heeft
nee hoor.... Tamrah geeft mij vast geen minpunten.....quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen zijn dat Lieske te makkelijk naar zalfjes en/of andere medicijnen grijpt? Dat BB (of een arts) bewust geen spullen aan Lieske levert daardoor? Het is natuurlijk geen nivea wat er in die tube zit...
Oohh , hoe durf je zelfs maar zoiets te suggereren. Dat kind heeft echt pijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen zijn dat Lieske te makkelijk naar zalfjes en/of andere medicijnen grijpt? Dat BB (of een arts) bewust geen spullen aan Lieske levert daardoor? Het is natuurlijk geen nivea wat er in die tube zit...
Het vertellen aan Roel hoeft wat mij betreft niet automatisch te betekenen dat het dus niet oprecht was. Dat vind ik veel te simpel denken, net zoals jij het naief van mij zult vinden dat ik dat niet meteen 'door heb'. Ik denk zelf dat Dido's advies aan Lieske wél oprecht was (lijkt me ook logisch, aangezien haar twee weken geleden hetzelfde is overkomen) en ik vind het ook logisch dat ze het aan Roel meldt, omdat ze toch een zeer goede band met hem heeft. Dan zou ik hem ook gewaarschuwd hebben als er zoiets op punt stond te gebeuren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. en vervolgens rent ze naar Roel om hem in te lichten. Mijn stelling was nu juist dat Dido niet zo oprecht is als ze zich in dit advies voordeed.. want toen Dido genomineerd werd omdat Lieske haar gevoel volgde, brak de pleuris uit.
Je bedoelt " 3 keer vertellen".. eerder begrijpt ze het nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:24 schreef teamlead het volgende:
[..]dat kan zeer goed ja... maar misschien moeten ze haar dat dan ook eens vertellen....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:24 schreef Snaptnix het volgende:
Overbodige vraag, maaruh vast niets gemist de laatste uren?
Pathologische leugenaar óók nog eensquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Lieske is een wandelende medische encyclopedie...
Ze heeft echt vrijwel alles zélf al eens gehad/gebruikt. En dan durft ze nog te beweren dat ze bijna nooit bij de dokter komt
Jawel hoor, maar ze moeten het natuurlijk wel laten vertellen door iemand met wie ze ja god zeg maar kan levelen, anders wordt het natuurlijk gillend a-relaxtamundo en voelt ze zich in haar nek geschetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Je bedoelt " 3 keer vertellen".. eerder begrijpt ze het niet![]()
Ah... je mag Lieske niet... Daar komt de aap uit de mauw. Ik vroeg me al af waar die bekrompen opmerkingen vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Je bedoelt " 3 keer vertellen".. eerder begrijpt ze het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |