Een belkaartquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef Frasier het volgende:
Hier heb je een belkaart van 10 euro. En stop nou maar met janken, pubertje.
Meestal liggen ze in de weg...gelukkig zit ik niet vaak in bussen met honden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat is er mis met honden in de bus? Mijn hond stinkt een stuk minder dan de gemiddelde buspassagier en overlast bezorgt ie al helemaal niet met een te harde mp3speler, een dom telefoongesprek of gezeik tegen anderen....
precies, die van mij stinkt ook niet, komt altijd netjes bij me zitten. ik heb liever honden in de bus dan mensen die dit soort topics openenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat is er mis met honden in de bus? Mijn hond stinkt een stuk minder dan de gemiddelde buspassagier en overlast bezorgt ie al helemaal niet met een te harde mp3speler, een dom telefoongesprek of gezeik tegen anderen....
Precies, of wat dacht je van die saaie mensen waar de bus altijd voor 75 procent mee gevuld is..quote:Op woensdag 16 november 2005 09:12 schreef Prego het volgende:
[..]
precies, die van mij stinkt ook niet, komt altijd netjes bij me zitten. ik heb liever honden in de bus dan mensen die dit soort topics openen![]()
en jij bent niet saai?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef eBay het volgende:
[..]
Precies, of wat dacht je van die saaie mensen waar de bus altijd voor 75 procent mee gevuld is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |