- Iemand zijn sokken aanhoudt
- Iemand zogenaamd geil gaat praten (oh yeah, come on, fuck me, yeah)
- Halverwege stopt om het licht uit te doen
- Een condoom scheurt
- Iemand al na twee minuten klaarkomt
- Iemand kwijlt bij het pijpen.
NU JULLIE!
* Als de hond in de buurt ligt en zich slobberend gaat liggen wassen
* Als het antwoordaparraat wordt ingesproken
* Als iemand zegt: "gaan we nog wat doen" i.p.v. je te verleiden
En dat klaarkomen blijft een punt...
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
* om te zeggen dat de telefoon die al 5 minuten over ging, voor jou is...
* om een kopje suiker te lenen...
------------------
Veel is goed, meer is beter...!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Keglevich (Datum 04 Juli 2000).]
--Idd de telefoon.
--Als je nog thuis woont en je ouders of zus/broer kom(t)(en) binnen.
quote:
op 07-04-2000 om 03:18 PM schreef sly het volgende:
Als de kat mee wil doen
Is serieus bedoeld. Als de kat blijft kijken.
Ik heb werkelijk een kat gehad, die naast je hoofd kwam zitten en naar je ging zitten kijken. Reuze irri.
Verder als de kat (die ik nu heb),
bovenop je dekbed springt als je aan het mastuberen bent. (Het dekbed beweegt nl zo intrigerend). .............
En ja daar springt de kat inderdaad precies bovenop.
[Dit bericht is gewijzigd door Mouse (Datum 04 Juli 2000).]
De hond die mee gaat joelen als je iets teveel geluid maakt...
quote:
op 07-04-2000 om 03:26 PM schreef sly het volgende:
Pijnlijk! Ook irritant:De hond die mee gaat joelen als je iets teveel geluid maakt...
Maar is denk ik inderdaad niet bevordelijk voor je sex leven.
En o ja, er zit nog een dekbed tussen de kat en .....
- een stinkende piemel
- veel te lange schaamharen
- lange teennagels die langs je benen schuren
- meebewegen tijdens het pijpen
------------------
Work like you don't need the money. Dance like nobody's watching. Love like you've never been hurt.
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau (Datum 04 Juli 2000).]
quote:
op 07-04-2000 om 10:15 AM schreef Taz4fun het volgende:
* Als ze blijft praten over van alles en nog wat
Oeps...
quote:
op 07-04-2000 om 08:53 PM schreef Isabeau het volgende:
idd Babs!! De aller aller grootste afknapper is toch wel dat iemand niet schoon is
Ik ken iemand die voor het slapen gaan aan zijn vriendin vraagt: "moet ik mijn lul nog wassen?"
Echt walgelijk vind ik dat.. .......
quote:
idd Babs!! De aller aller grootste afknapper is toch wel dat iemand niet schoon is
Couldn't agree more! Maar dan bij de vrouwen.
Ook niet leuk: een meisje met (harde) snorharen. Je zag ze niet omdat ze blond waren, maar ze WAREN er wel!
...en dan had ikzelf nog wel zo mijn best gedaan om me glad te scheren...
quote:
op 07-04-2000 om 02:33 PM schreef Isabeau het volgende:
* de vraag "was het lekker?" als je zichtbaar ligt na te genieten.
- Ik moet naar huis want de oppas moet weg.
- Een of meerdere jengelende kinderen de ochtend erop om acht uur aan haar bed omdat de videoband van de ducktales is vastgelopen.
quote:
op 07-05-2000 om 03:55 PM schreef Bertje het volgende:
Oke, ik val waarsch. niet helemaal in de leeftijds doelgroep van deze site, maar op mijn leeftijd (29, bijna 30)
Dat klopt helemaal. Dit forum is bedoeld voor mannen en vrouwen van ca. 10 tot ca. 100, m.u.v 29 jarigen
Onzin joh, je bent niet eens 1 van de oudsten hier.
* Isabeau gaat nu geen leeftijden verraden.
Enne...als je ouder bent heb je meer ervaring en kan je meer vertellen
Super handig dus!
Verder kan ik (nog) niet over dit onderwerp meepraten...
Het valt me op dat snel klaarkomen als een probleem wordt geschoud... in een ander topic maakte het juist niet zoveel uit...
Zelf kom ik bestwel snel... maar daar staat gelukkig tegenover dat ik niet zomaar ophoud.
is dan nog jou fout ook
afgedankt dus
quote:
op 07-06-2000 om 01:54 AM schreef moon child het volgende:
afgedankt dus
Dat is misschien wel de grootste afknapper: afgedankt worden omdat je zogenaamd niet goed bent in bed.
En lichaamsgassen als je net daar in de buurt bezig bent!
quote:
op 07-05-2000 om 12:22 AM schreef Djeez het volgende:
Als de zakdoek doorlekt
*LOL*
Als je moeder opbelt
(mijn moeder heeft daar een zeer fijne neus voor)
quote:
op 07-07-2000 om 12:57 AM schreef TheMarco het volgende:
Als je moeder opbelt![]()
![]()
(mijn moeder heeft daar een zeer fijne neus voor)
Misschien wil Mamma TheMarco niet dat haar kleine lieve snoezige zoontje zich met dat soort fratsen bezighoudt.
Of misschien een stille hint van 'als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om je was voortaan zelf te doen'
quote:
op 07-07-2000 om 11:00 AM schreef Herald het volgende:
Misschien wil Mamma TheMarco niet dat haar kleine lieve snoezige zoontje zich met dat soort fratsen bezighoudt.
Of misschien een stille hint van 'als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om je was voortaan zelf te doen'
Erm... Herald... ik doe mijn was al 10 jaar zelf...
quote:
op 07-06-2000 om 12:09 PM schreef sly het volgende:
Dat is misschien wel de grootste afknapper: afgedankt worden omdat je zogenaamd niet goed bent in bed.
lag allemaal iets complexer hoor maar daar zouden we een topic mee kunnen vullen. Het kwam er in het kort op neer dat hij vond dat ik niet goed in bed was en dat hij alles aan mij moest leren en het was mijn eigen schuld dat ik niet klaar kwam.
Dat is dus dan de dubbele afknapper: afgedankt worden omdat jij niet goed in bed bent terwijl het aan de ander ligt
(Dit moet ingewikkelder kunnen)
quote:
op 07-11-2000 om 02:51 PM schreef sataN het volgende:
Deze staat er volgens mij nog niet eens tussen!!!! :
-Als je ander in slaap valt....
Dat zegt meer over jou dan over hem
quote:
op 07-04-2000 om 07:15 PM schreef Babs het volgende:- een stinkende piemel
JUK!!!!!!!!
totally agree!
quote:
op 07-10-2000 om 11:50 AM schreef sataN het volgende:-Als je halverwege niet meer zeker weet of je de pil niet bent vergeten
Oja, héééle leuke dingen zijn dat NOT
Maar nog een graadje erger: als je halverwege ZEKER weet dat je de pil bent vergeten, en natuurlijk geen condooms in huis hebt.
Iemand die uit z'n mond ruikt of... eh!
Iemand die niet energiek tussen de lakens is, of nergens de tijd voor neemt.
Iemand die na 1x in slaap valt (pfff slaap vooral lekker verder)
Iemand die z'n mond houdt en niet speels is en plotseling verandert in een fronsende serieuze vent die bezig is alsof z'n leven er van afhangt om als een dovende kaars in de nacht tot zijn hoogtepunt te komen.
Iemand die teveel in z'n eentje bezig is omdat ie anders uit z'n concentratie raakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 17-07-2000 12:53]
quote:hoezo niet weten waar het zit. Hij frummelt er toch al aan?
Op 17 juli 2000 12:46 schreef Manono het volgende:
Eenzijdig repertoire: gefrummel aan tieten gefrummel aan kut gefrummel aan tieten gefrummel aan
kut - en nog niet doorhebben waar 'het' zit.
Ik heb geen echte afknappers eigenlijk. Humor staat bij mij hoog in het vaandel! Als het te serieus is, daar knap ik op af.
quote:
Op 17 juli 2000 14:55 schreef SunChaser het volgende:
Humor staat bij mij hoog in het vaandel!
Ze moeten jouw gebrek eraan compenseren hè?
quote:
Humor staat bij mij hoog in het vaandel!
gelukkig heb jij een lachwekkend figuur.
quote:
hoezo niet weten waar het zit. Hij frummelt er toch al aan?
Tuurlijk. Ach jou valt ook niets te verwijten
- prikkende bikini-lijn
- prikkende benen
(zowieso alle plaatsen waar haar zit en het niet hoort)
quote:
Op 09 juli 2000 17:29 schreef Ulx het volgende:
als ze een man blijkt te zijn
- Als je de verkeerde naam kreunt
- Als je moeder binnen komt lopen met een kopje soep
- Als je schoonmoeder in de kamer ernaast luid kuchend gaat staan strijken
- Als je buurmeisje naar kinderen voor kinderen gaat luisteren met het volume op stand stokdoof
- Iemand die aan de deur van je hotelkamer rammelt omdat-ie denkt dat dat zijn kamer is
- Een heel grote spin op het plafond
- Kramp in je heupen
quote:
Op 17 juli 2000 12:46 schreef Manono het volgende:
Iemand die z'n mond houdt en niet speels is en plotseling verandert in een fronsende serieuze vent die bezig is alsof z'n leven er van afhangt...
Hahaha en daar heb ik nou ook een hekel aan! Hahaha, alsof zijn leven er van afhangt. k Zie dat soort types (helaas) al helemaal voor me. Hihihi.
*veegt traantje uit ooghoek weg*
Sorry hoor, k ben een beetje labiel vandaag lijkt wel, hier moest ik toch echt even heel erg om lachen.
quote:
Op 04 juli 2000 14:33 schreef Isabeau het volgende:
* de vraag "was het lekker?" als je zichtbaar ligt na te genieten.<P>
ok, ik hoor hier dan eigenlijk wel niet thuis, want ik ben nog kei maagd, maar voor de rest: na een steving potje heerlijk zoenen/strelen/bevredigen, of hoe je dat zegt, is het inderdaag heel irri als ie tot 3 keer toe vraagt of het lekker is ja.
uhmm, telt spierpijn de volgende dag, en de dag erop, en uhm 4 dagen later , ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Tha Poeroet op 25-07-2000 18:58]
quote:ik vertrouw die smiley niet helemaal........
Op 21 juli 2000 21:56 schreef Fury het volgende:
-- Als je buurmeisje naar kinderen voor kinderen gaat luisteren met het volume op stand stokdoof
quote:
Op 25 juli 2000 18:54 schreef Tha Poeroet het volgende:uhmm, telt spierpijn de volgende dag, en de dag erop, en uhm 4 dagen later , ook?
Getuigd in ieder geval wel van een goede work-out of dat nou echt een afknapper is, tsja, ieder voor zich denk ik. Ik kan er altijd wel om lachen
de jongen stinkt
de lul stinkt
de muziek is afgelopen
hij snel komt
er geen voorspel word gedaan
het huis van de buren in de brand staan en hij meent ehbo te moeten verlenen (ervaring)
hij niet komt
hij niet omhoog wil komen
scheten laten tijdens goede sex
hmmm....beetje veel he...mja
quote:
Op 25 juli 2000 21:24 schreef UNDERTAKER het volgende:
Kramp in je kont!!!
een meisje die ongesteld is zonder dat ze het zegt!!@!@@!@#$$%%^^%$^TRAUMA'S!!!!!
Wat een ranzigheid in deze post!
Nog iets lulligs: Piemel tussen de rits na het rukken, of zo geil zijn, dat je vergeet je rits open te maken! *KNAP!* Tandjes breken van de rits, weg broek! En het lijkt me lullig om je moeder uit te leggen hoe de rits van je nieuwe broek kapot is gegaan
Zowieso al niet zo fijn maar dit gebeurde dus ook afgelopen vakantie IN DE TENT.
De buren waren nog wakker Dus of de ze hebben gedacht dat we Chili gegeten hebben, of het was allemaal nog erger en wisten ze wat we aan het doen waren. Ik moest wel effe slikken toen ik de volgende ochtend de tent uit moest.
oeps, wat een frustraties...
quote:hmzzzzz, wel eens goeie sex gehad???
Op 24 februari 2001 19:38 schreef GelaarsdeKat het volgende:
- als hij naar zweet stinkt
- als zijn kruis stinkt
- als hij ervan uitgaat dat het gebeurt
- als hij verbaasd is als hij er achteraf achterkomt dat ik niet ben klaargekomen
- als hij snel afgeleid is
- als hij niks zegt tijdens de sex
- als hij het gat niet kan vinden
- als hij bijna meteen klaarkomt
- als hij halverwege slap wordt
- als hij zegt dat dat door het condoom komt
- als hij me aanmoedigt om klaar te komen
- als hij als een dolle hond begint te beffen zodat het bijna pijn doet, en dan verbaasd kijkt als ik dat niet fijn vind
- als hij is klaargekomen zonder het te laten merken en dan gewoon maar doorgaat omdat hij ervan uitgaat dat ik dan nog door wil gaan
- te lange schaamharen
- als hij voorspel wil terwijl dat niet hoeft
- als hij opeens moet plassen
- als hij zijn orgasme perse wil uitstellen omdat hij nog een half uur door wil gaanoeps, wat een frustraties...
Ik bijt altijd m'n nagels, en gebruikt toen van dat ongeloofeljk gore spul dat dat tegen zou moeten gaan. Toen was ik bij haar op visite en toen gingen we op een gegeven moment 'aan de slag' Maar door het vingeren en zo was de smaak van dat spul overal op de geslachtsdelen, en ik denk dat sommige mensen wel weten hoe gooooor dat spul kan smaken...
...echt gebeur(d/t)...
de 8) doet ut niet!!!
quote:LOL
Op 27 februari 2001 01:02 schreef katjaschuurman het volgende:
..je tussen je vriendin en je toekomstige ex-schoonzus inligt en na een tijdje vergeten bent wie waar ligt......echt gebeur(d/t)...
de 8) doet ut niet!!!
quote:hoezo op plaatsen waar het niet hoort???
Op 19 juli 2000 01:07 schreef dwe het volgende:
Afknappers zijn behalve een aantal punten die boven al genoemd zijn:- prikkende bikini-lijn
- prikkende benen(zowieso alle plaatsen waar haar zit en het niet hoort)
->Kraakend bed
-> geen voorspel, zo van, hurry up love.... k moet de trein nog halen
->gehorig huis
quote:Shit, mijn ex tegengekomen
Op 24 februari 2001 19:38 schreef GelaarsdeKat het volgende:
- als hij naar zweet stinkt
- als zijn kruis stinkt
- als hij ervan uitgaat dat het gebeurt
- als hij verbaasd is als hij er achteraf achterkomt dat ik niet ben klaargekomen
- als hij snel afgeleid is
- als hij niks zegt tijdens de sex
- als hij het gat niet kan vinden
- als hij bijna meteen klaarkomt
- als hij halverwege slap wordt
- als hij zegt dat dat door het condoom komt
- als hij me aanmoedigt om klaar te komen
- als hij als een dolle hond begint te beffen zodat het bijna pijn doet, en dan verbaasd kijkt als ik dat niet fijn vind
- als hij is klaargekomen zonder het te laten merken en dan gewoon maar doorgaat omdat hij ervan uitgaat dat ik dan nog door wil gaan
- te lange schaamharen
- als hij voorspel wil terwijl dat niet hoeft
- als hij opeens moet plassen
- als hij zijn orgasme perse wil uitstellen omdat hij nog een half uur door wil gaanoeps, wat een frustraties...
quote:Is het uit met golfer dan ?
Op 27 februari 2001 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Shit, mijn ex tegengekomen
Major afknap!
quote:LOL....
Op 25 juli 2000 21:00 schreef _bianca-18_ het volgende:
ik knap af als:de jongen stinkt
de lul stinkt
de muziek is afgelopen
hij snel komt
er geen voorspel word gedaan
het huis van de buren in de brand staan en hij meent ehbo te moeten verlenen (ervaring)
hij niet komt
hij niet omhoog wil komen
scheten laten tijdens goede sex
hmmm....beetje veel he...mja
zit daar nog n grappug verhaal 8er?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yes, size does matter
and No, it doesn't happen to all men
quote:is dan de vraag de afknapper, of zijn kleintje?
Op 01 maart 2001 00:48 schreef Kikker_Kloon het volgende:
Als hij vraagt of het niet uitmaakt dat hij zo'n kleintje heeft.
Verwijderd dus.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 09-03-2001 00:20]
quote:de vraag is hier de echte afknapper;
Op 01 maart 2001 03:10 schreef Herald het volgende:
is dan de vraag de afknapper, of zijn kleintje?
quote:moet ze weg lopen dan
Op 04 juli 2000 10:15 schreef Taz4fun het volgende:
* Als de telefoon gaat<BR>* Als ze stil blijft liggen<BR>* Als ze geen initiatief neemt<BR>* Als ze hoofdpijn heeft<BR>* Als ze alles langdurig uitstelt<BR>* Als ze blijft praten over van alles en nog wat<BR>* Als het licht uit moet<P>En dat klaarkomen blijft een punt...
quote:LOL!!!
Op 09 juli 2000 17:29 schreef Ulx het volgende:
als ze een man blijkt te zijn
quote:En wie ben jij nou weer
Op 27 februari 2001 00:52 schreef golfer het volgende:
Opeens visioenen tijdens de seks krijgen van ene Larissa
quote:
Op 12 juli 2000 12:43 schreef §erum het volgende:
Ehr, wat dacht je van een stinkende preut ... " Lig je s'avonds in je nest en is die geur nie van je dekbed af te krijgen !
Je wordt met je zatte kop klaargepijpt en op het moment dat je dénkt dat je klaarkomt pis je in haar bek... Zij drinkt dit dus niet op, wat weer als gevolg heeft dat je over jezelf heen pist, waardoor je met alleen je sokken [ja, ik was dronken] nog aan naar de badkamer rent...
Of als ze verzwijgen dat ze ongesteld zijn en dat je tijdens de seks ondekt dat je klauwen, je pik en het hele laken onder het bloed zitten...
quote:Gatverdamme ,wat een ranzig verhaal zeg!
Op 12 maart 2001 16:32 schreef onepunchmickey het volgende:
Iets wat ook wel lullig is [echt gebeurt!]:Je wordt met je zatte kop klaargepijpt en op het moment dat je dénkt dat je klaarkomt pis je in haar bek... Zij drinkt dit dus niet op, wat weer als gevolg heeft dat je over jezelf heen pist, waardoor je met alleen je sokken [ja, ik was dronken] nog aan naar de badkamer rent...
Of als ze verzwijgen dat ze ongesteld zijn en dat je tijdens de seks ondekt dat je klauwen, je pik en het hele laken onder het bloed zitten...
"Nou okee, maar alleen als jij bovenop gaat, ik heb geen zin om me in te spannen"
"Klaarkomen doe je zelf maar"
"Je komt toch niet tegen me aanliggen hè?"
quote:
Op 02 maart 2001 00:01 schreef zeus123 het volgende:
1. Als ze het raar vind dat je tussen haar borsten wil poepen.
2. Als je ineens een kittelaar van 18 cm. in je mond hebt.
3. Als ze ondertussen een boek leest.
Of als na de seks blijkt dat je haar 50 gulden moet geven...
[Niet echt gebeurt]
als hij zegt " schat, ik heb een stijve en dus zin" en vervolgens nietsdoend op zijn rug blijft liggen.
als hij je niet wilt kussen na het p**pen
als jij zegt "nounou, dat gaat heftig, zit het condoom er nog om ?" en hij "natuuuuurlijk", waarna blijkt dat het condoom niet alleen af is gegleden, maar zich ook waarschijnlijk zeer diep in je binnenste bevindt terwijl hij met zeer verbaasde blik tussen je benen ligt te staren "waar is dat ding nou toch gebleven ?"
als hij hard meestoot met het p**pen (au!)
als hij je na afloop een cijfer geeft, en dat dat lager uitvalt omdat je niet "geslikt" hebt.
als hij totaal geen liktalent heeft en toch graag wil weten welk cijfer je hem geeft voor de l*kbeurt (mmm...een 2 toch wel)
Als hij verwend doet omdat je hem niet afp*pt, maar ook zelf wilt n**k*n
(zeur, waarom maak je het nou niet af?!)
nou ja, en dan eentje waar ik mezelf schuldig aan heb gemaakt, direct weggaan nadat ik klaargekomen was en hij dus nog niet ...(slecht, he ?)
quote:Deze zijn wel heeeel erg !
Op 12 maart 2001 22:18 schreef kijknooit het volgende:
OK, nu weer een paar over de heren (allemaal echt gebeurd):als jij zegt "nounou, dat gaat heftig, zit het condoom er nog om ?" en hij "natuuuuurlijk", waarna blijkt dat het condoom niet alleen af is gegleden, maar zich ook waarschijnlijk zeer diep in je binnenste bevindt terwijl hij met zeer verbaasde blik tussen je benen ligt te staren "waar is dat ding nou toch gebleven ?"
als hij je na afloop een cijfer geeft, en dat dat lager uitvalt omdat je niet "geslikt" hebt.
Cijfers geven is echt het meest trieste wat je kunt doen, maar blijkbaar doe je daar zelf ook aan mee...
[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 12-03-2001 22:54]
Tziet er trouwes naar uit dat de meisjes meer over jongens hebben te zeiken dan jongens over meisjes. jongens zeiken meer gebeurtenissen af en meisjes de jongens! Ke als je vriend wat verkeerd doet kan jet toch ook wel gewoon zeggen sjees. T ligt toch meestal wel aan de jongen of je goeie sex hebt ofniet, ik zeg meestal he! Meisjes moeten ook maar meehelepen voor goeie sex als der alleen maar van uitgaan dat jongens dat moeten doen! Ke da ben ik ff kwijt.
Gelukkig hebben wij al deze shit niet wij hebben betere sex!
Soms denk ik dat ik maar beter van de vrouwen af moet maar dan komp mijn vriendinnetje weer binnen en vergeet ik dat weer
[offtopic]
Vrouwen hebben veel meer macht dan ze eigenlijk denken. Ook wel genaamd "pussy control".
De vrouw beslist uiteindelijk toch of ze met de man het bed in duikelt.
[/offtopic]
(denk dan; gaat ie in een potje ROEREN of zo?).
(heb mijn portie keihard lachen voor vandaag al weer gehad. Wat een schitterend topic!).
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 16-03-2001 12:38]
quote:
Op 16 maart 2001 12:36 schreef tiki het volgende:
Als ie zegt: 'ik heb een heel klein pikkie, maar ben wel heel goed in de heupen'.
(denk dan; gaat ie in een potje ROEREN of zo?).
Kan me vreselijk storen aan geuren , heb een keer meegemaakt, dat er een rote vislucht omheenhing....ijk heb me maar uit de voeten gemaakt...
ook lange schaamharen zijn echt disgusting...
ook irritant...
hij woont samen met twee vrienden in een huis, en die vrienden komen snacht's smorgens vroeg pas thuis, lopen door dat hele huis te klooten, en gooien steeds deuren open, waardoor jij de hele tijd met angst zit te wachten tot de deur van hem openvliegt en een van die huisgenoten daar leuk in de deuropening staat! lievurrrr niet!
Maarre, we waren allebei ziek en geil dus wat moet je?
MaJo
quote:Tjsa.. je moet wat he
Op 20 maart 2001 22:07 schreef MaJo het volgende:Maarre, we waren allebei ziek en geil dus wat moet je?
quote:Dat stelt al die andere 'slik topics' wel gelijk in een heel ander daglicht
Op 20 maart 2001 22:07 schreef MaJo het volgende:
Dat je net lekker bezig bent en er valt een klodder snot in je mond (van je partner dus!)En he is nog echt gebeurd ook...
quote:Volgens mijn wordt het tijd voor een andere vriendin
Op 04 juli 2000 10:15 schreef Taz4fun het volgende:
* Als de telefoon gaat<BR>* Als ze stil blijft liggen<BR>* Als ze geen initiatief neemt<BR>* Als ze hoofdpijn heeft<BR>* Als ze alles langdurig uitstelt<BR>* Als ze blijft praten over van alles en nog wat<BR>* Als het licht uit moet<P>En dat klaarkomen blijft een punt...
quote:met elkaar?
Op 30 maart 2001 12:59 schreef Jeromar het volgende:
Als ze opeens over hun problemen gaan praten...
quote:Tja...
Op 30 maart 2001 12:53 schreef fokje het volgende:
Ontzettende kutkramp krijgen.Is me gebeurt tijdens de allereerste keer. Daarna nog wel es.
een k*tje trekt meer dan 7 paarden
En das echt waar.
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 02-04-2001 15:23]
quote:Als jij bent wie ik denk dat je bent....Mag ik dan even heel hard lachen!!
Op 13 maart 2001 08:04 schreef Asmo het volgende:
Buurjongen van je vriendin die echte gewoon dag EN nacht fucking hardcoe muziek draait. Word je echt heeeeeelemaal lijp van.Tziet er trouwes naar uit dat de meisjes meer over jongens hebben te zeiken dan jongens over meisjes. jongens zeiken meer gebeurtenissen af en meisjes de jongens! Ke als je vriend wat verkeerd doet kan jet toch ook wel gewoon zeggen sjees. T ligt toch meestal wel aan de jongen of je goeie sex hebt ofniet, ik zeg meestal he! Meisjes moeten ook maar meehelepen voor goeie sex als der alleen maar van uitgaan dat jongens dat moeten doen! Ke da ben ik ff kwijt.
Gelukkig hebben wij al deze shit niet wij hebben betere sex!
![]()
![]()
![]()
- idd het schreeuwen van dieper, harder etc
- Dat ze je helemaal ligt op te geilen en dan zegt dat ze naar huis moet.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Sin op 30-03-2001 14:15]
quote:Meestal als ik echt RETE geil ben kan ik niet eens plassen.. het gevoel is er dan niet eens
Op 01 augustus 2000 00:59 schreef RemCow het volgende:
* als je zelf heeel nodig moet plassen
Of wanneer je met je vriend ligt te vozen en hij vraagt of zijn broer en beste vriend je ook een keer mogen neuken
(en nog waar gebeurd ook )
quote:zelf gedaan dan??? aangezien je zelf man bent. of ben je homo???
Op vrijdag 07 december 2001 14:23 schreef Ronboy30 het volgende:
irritant is ook wanneer hij in plaats van klaar te komen in je bek pist (op je nieuwe suede zitbankje) waardoor je het van lieverlee maar doorslikt en hij stopt niet met pissen hoe hard je hem ook slaatOf wanneer je met je vriend ligt te vozen en hij vraagt of zijn broer en beste vriend je ook een keer mogen neuken
(en nog waar gebeurd ook
)
quote:weet je wat erger is???
Op zaterdag 08 december 2001 09:28 schreef chello_rules_heftig het volgende:
* Als ze een handdoek eronder legt tegen het lekken
als vriendin dat zou neerleggen, dat weet je toch dat het er heerlijk aan toe kan gaan???
Is de geile bui ook meteen over..
quote:ja dat is heeeeeel erg, alleen roept m'n geen rebecca
Op maandag 10 december 2001 14:03 schreef sweetie het volgende:
Als je tijdens het voorspel bent klaargekomen, en je moeder gilt vanuit de andere kamer een paar seconden daarna: "Rebecca, kom je?"Is de geile bui ook meteen over..
Zit op zolder dat is 1 ten 2de Zit nog deur tussen die herrie maakt ten 3de Me ouders hebben een slechte conditie en voordat die boven zijn heb ik ze al horen Lopen..
wat ook wel eens irritant is als ze gaat lullen over dingen die me gelijk niet meer geil maken... of als ik net weg moet en dan gelijk een potje me geil lopen maken! ( Nou dan weet ze het wel...want was gelijk gebleven en heb haar eens 6 uur achter elkaar genomen )
maar Stilliggen, NIets zeggen, Geen lol ervan maken, als iemand een SMSje stuurt dat ze het MOET lezen, als ze teveel oplet wat er om d'r heen gebeurt en zich niet 100% bij de vrijpartij houd, ( daar bedoel ik dus mee dat ze ineens zegt dat ze nog lippenstift moet halen. Maar dat maakt niet zoveel uit omdat ik zeg dat ik ffies moet kijken op me beeldscherm omdat er een icqtje is )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |