Bedankt voor alle reacties, ik dacht er ook zo over als de meesten hier..
Nou ff een update: Gister in de pauze naar HR gestapt om te vragen wat ik kan doen en wat blijkt, mijn baas had daar ook al geinformeerd of ze 'technisch' gezien mij kon weigeren. Ik hoorde later ook dat er was aangekaart dat er 4 zieken zouden zijn. Dat is BS...
Ik heb toen het scenario geschetst van 'ziek' zijn die dag en vandaag en natuurlijk donderdag, maar dat zou hetzelfde zijn als niet ziekmelden omdat het dan duidelijk is dat ik niet ECHT ziek ben. Zoiets verstoord de arbeidsrelatie enkel maar.
Nu heb ik dus aangeboden om vandaag te komen werken (werk 32 u/w en heb ALTIJD woensdag vrij) en wat blijkt: INEENS kan ik dan donderdag wel vrij krijgen! Maw: Mij werd per email medegedeeld dat het ONMOGELIJK was donderdag en nu door mijn 'schikking' voor woensdag, kan donderdag ineens wel.
Met nog andere woorden: Krijg het idee dat ik gewoon ge-chanteerd ben om dan maar woensdag te komen werken. Ik heb dus geen vrij gekregen, want werk nog steeds mijn 32 uur deze week.
Wat betreft het voor/na de begrafenis gaan werken: De begrafenis is 4 1/2 ENKELE reis hier vandaan... Ben dus heel de dag aan het reizen dus dat gaat niet.
Het mooie is nu dat ik er vandaag ben, op mijn vrije dag, en dat er nu iemand anders vrij heeft gekregen.
GELUKKIG ziet het ernaar uit dat ik eindelijk promotie ga krijgen en op een ander project kom te zitten binnen dit bedrijf, dus ik heb me maar ingehouden terwijl ik TIEREND van woede was van binnen gister.