Ja, maar helemaal vrij geven hoeft in zo'n geval dus niet, en ik kan me voorstellen dat een baas daar ook niet aan kan beginnen (omdat er zat mensen een begrafenis zullen faken om een dagje vrij te krijgen, en de baas kan dat allemaal niet controleren), ik vond het meer raar dat je in zo'n geval geen snipperdag kunt krijgen en in die zin had ik je 'vrij' ook geinterpreteerd. Dus dit lijkt mij ook een heel keurige oplossing hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef r3dbaron.com het volgende:
Met nog andere woorden: Krijg het idee dat ik gewoon ge-chanteerd ben om dan maar woensdag te komen werken. Ik heb dus geen vrij gekregen, want werk nog steeds mijn 32 uur deze week.
stage is ff wat anders dan werkquote:Op woensdag 16 november 2005 13:39 schreef Dementor het volgende:
Ik heb twee sterfgevallen meegemaakt en voor beiden kreeg ik een week vrij tijdens mijn stage.
vreemd voor oma krijg je dus wel gewoon bijzonder verlofquote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef Pool het volgende:
Op een andere dag van de week werken vind ik een redelijke regeling. Toen laatst mijn oma werd begraven, heb ik ook geen verlof genomen en ben ik zelf op een andere dag gaan werken. Dat vind ik wel vrij normaal.
man zeik nietquote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik vind dat ts zich makkelijk heeft laten afschepen.
Blijkbaar zijn er mensen die altijd het onderste uit de kan moeten hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik vind dat ts zich makkelijk heeft laten afschepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |