quote:Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax
Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.
Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar nog tot medio 2007 loopt.
quote:'Morgen beslissing over plaatsing Eindhoven - Ajax naar Philips Stadion'
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er morgen een beslissing genomen zal worden waar het bekerduel FC Eindhoven - Ajax afgewerkt zal worden. SBS6 heeft volgens de krant een verzoek gedaan om de wedstrijd te verplaatsen naar het Philips Stadion om een live-uitzending mogelijk te maken. Dat zou in het stadion van FC Eindhoven niet mogelijk zijn.
quote:Kluivert bevestigt contact met Ajax
Tegenover De Telegraaf bevestigde Patrick Kluivert dat hij inmiddels contact heeft gehad met Ajax. Gerard van der Lem heeft hem gebeld. "Met Gerard heb ik al jaren een bijzondere band. Ik was verrast dat hij belde, maar vooral vereerd."
quote:AZ vraagt 1,5 miljoen voor Vlaar
Volgens het eredivisiejournaal van Talpa vraagt AZ een transfersom van minimaal 1,5 miljoen euro voor Ron Vlaar. De international staat in de belangstelling van Ajax. Deze week zouden ze al een bod gaan uitbrengen op de verdediger.
dat ie bij Newcastle is weggestuurd en bij Valencia aan het banken is betekent niets?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat baseer ik op mijn geloof in hem.
Ik geloof in een oud-speler van Ajax die een fantastische periode bij Ajax en grotendeels bij Barcelona heeft meegemaakt.
Tuurlijk zal dat wel iets betekenen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
nog uit het vorige topic:
[..]
dat ie bij Newcastle is weggestuurd en bij Valencia aan het banken is betekent niets?
dat kan ja, maar ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd. maarja anderen weer wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Tuurlijk zal dat wel iets betekenen.
Maar misschien werkt een terugkeer van Patje wel tweedelig...
1) Patje voelt zich op zijn gemak en krijgt vertrouwen -> hij kan weer vlammen.
2) Ajax vaart er wel bij en het is een leuke samenwerking met KJH...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
nog uit het vorige topic:
[..]
dat ie bij Newcastle is weggestuurd en bij Valencia aan het banken is betekent niets?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:16 schreef Robar het volgende:
Ik geloof in hem, accepteer het maar gewoon.
Diezelfde vragen heb ik ook gesteld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan ja, maar ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd. maarja anderen weer wel.
van mij mogen ze hem wel halen maar hij zal wel een hoog salaris vragen, dan heb ik liever een ervaren verdediger of middenvelder.
wonderlijk niet nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat zo een wonderlijke uitspraak?
Patrick == Ajaxquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wonderlijk niet nee.
maar laten we het maar over ajax hebben.
Vriend, je mist het punt... Wat ik zei is dat ik Kluivert eerder naar AZ zou zien gaan dan naar ajax, om de redenen die ik noemde. (Van Gaal, geld etc.) Dat AZ geen interesse heeft maakt niet uit, want daar had ik het niet over. Het was hypothetisch, zoals zoveel in deze topics. Maar ja, dat krijg je als je je halverwege met een discusie wilt bemoeien, dan lees je de rest niet en dan staar je je blind op wat je wilt zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
AZ Kluivert willen? Kerel waar HEB je t over? Het gaat er hier over dat AZ Huntelaar wil. Ajax heeft Kluivert als 2e keus op het oog. je zit in t verkeerde forum, als je aan de drugs enzo bent moet je niet hier zijn
Welke speler van AZ heeft een hoger loon dan de grootste verdiener bij Ajax?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vriend, je mist het punt... Wat ik zei is dat ik Kluivert eerder naar AZ zou zien gaan dan naar ajax, om de redenen die ik noemde. (Van Gaal, geld etc.) Dat AZ geen interesse heeft maakt niet uit, want daar had ik het niet over. Het was hypothetisch, zoals zoveel in deze topics. Maar ja, dat krijg je als je je halverwege met een discusie wilt bemoeien, dan lees je de rest niet en dan staar je je blind op wat je wilt zeggen.
En dat over drugs raakt natuurlijk kant nog wal, als er iemand wel tegen drugs is...
Dat zijn zelfs geen dingen waar je grappen over moet maken.
Waarschijnlijk geen. Dat komt omdat AZ een team in aanbouw is. Om mee te blijven draaien met de top zullen ze meer geld moeten investeren in Salarissen. AZ heeft nog bij lange na niet de status in de wereld die ajax wel heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Welke speler van AZ heeft een hoger loon dan de grootste verdiener bij Ajax?
Het zou leuk zijn als we eindelijk eens in het Philips-stadion winnenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:
Laten we hopen dat Eindhoven - ajax niet naar het Philipsstadion verplaatst wordt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |