abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:02:11 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32282132
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32282146
Patrick come home!

AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:03:22 #3
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32282153
Komt nou teug of niet....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:04:11 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32282173
quote:
Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax

Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.

'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.

Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar nog tot medio 2007 loopt.
quote:
'Morgen beslissing over plaatsing Eindhoven - Ajax naar Philips Stadion'

Het Eindhovens Dagblad meldt dat er morgen een beslissing genomen zal worden waar het bekerduel FC Eindhoven - Ajax afgewerkt zal worden. SBS6 heeft volgens de krant een verzoek gedaan om de wedstrijd te verplaatsen naar het Philips Stadion om een live-uitzending mogelijk te maken. Dat zou in het stadion van FC Eindhoven niet mogelijk zijn.
quote:
Kluivert bevestigt contact met Ajax

Tegenover De Telegraaf bevestigde Patrick Kluivert dat hij inmiddels contact heeft gehad met Ajax. Gerard van der Lem heeft hem gebeld. "Met Gerard heb ik al jaren een bijzondere band. Ik was verrast dat hij belde, maar vooral vereerd."
quote:
AZ vraagt 1,5 miljoen voor Vlaar

Volgens het eredivisiejournaal van Talpa vraagt AZ een transfersom van minimaal 1,5 miljoen euro voor Ron Vlaar. De international staat in de belangstelling van Ajax. Deze week zouden ze al een bod gaan uitbrengen op de verdediger.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32282183
laat paddy nog maar even 2 seizoenen vlammen
pi_32282216
nog uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat baseer ik op mijn geloof in hem.
Ik geloof in een oud-speler van Ajax die een fantastische periode bij Ajax en grotendeels bij Barcelona heeft meegemaakt.
dat ie bij Newcastle is weggestuurd en bij Valencia aan het banken is betekent niets?
pi_32282221
Kluivert kom maar terug
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:12:16 #8
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32282367
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]

dat ie bij Newcastle is weggestuurd en bij Valencia aan het banken is betekent niets?
Tuurlijk zal dat wel iets betekenen.
Maar misschien werkt een terugkeer van Patje wel tweedelig...

1) Patje voelt zich op zijn gemak en krijgt vertrouwen -> hij kan weer vlammen.
2) Ajax vaart er wel bij en het is een leuke samenwerking met KJH...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32282386
Kluivert
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:15:26 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32282451
Patje mag wel komen hoor, al was het alleen maar om hem nog 1 keer in het Ajax shirt te zien .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32282456
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Tuurlijk zal dat wel iets betekenen.
Maar misschien werkt een terugkeer van Patje wel tweedelig...

1) Patje voelt zich op zijn gemak en krijgt vertrouwen -> hij kan weer vlammen.
2) Ajax vaart er wel bij en het is een leuke samenwerking met KJH...
dat kan ja, maar ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd. maarja anderen weer wel.
van mij mogen ze hem wel halen maar hij zal wel een hoog salaris vragen, dan heb ik liever een ervaren verdediger of middenvelder.
pi_32282464
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]

Verandering van spijs/lucht doet vaak wonderen!
En er zijn meer voorbeelden te noemen van mensen die na een slechte periode ergens anders weer opbloeien, gewoon omdat diegene daar wel vertrouwen krijgt. Hij heeft al voldoende bewezen en ik ben er van overtuigd dat hij het nog steeds in zijn mars heeft.

Ik geloof in hem, accepteer het maar gewoon.
pi_32282495
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:16 schreef Robar het volgende:
Ik geloof in hem, accepteer het maar gewoon.

pi_32282530
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat kan ja, maar ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd. maarja anderen weer wel.
van mij mogen ze hem wel halen maar hij zal wel een hoog salaris vragen, dan heb ik liever een ervaren verdediger of middenvelder.
Diezelfde vragen heb ik ook gesteld.
Dat ik in hem geloof als goede voetballer wil niet zeggen dat ik vind dat hij koste wat het kost moet komen. Ik geloof in zijn kwaliteiten, maar vraag me tegelijkertijd af of Patrick wel de persoon is die Ajax op sleeptouw kan nemen. En ik vraag me af of Ajax niet te diep in de buidel moet tasten.
pi_32282550
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Is dat zo een wonderlijke uitspraak?
pi_32282567
!
Patje is okay.
Ik hoop dat ie terugkomt .
-
pi_32282593
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Is dat zo een wonderlijke uitspraak?
wonderlijk niet nee.
maar laten we het maar over ajax hebben.
pi_32282612
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wonderlijk niet nee.
maar laten we het maar over ajax hebben.
Patrick == Ajax
pi_32282636
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

AZ Kluivert willen? Kerel waar HEB je t over? Het gaat er hier over dat AZ Huntelaar wil. Ajax heeft Kluivert als 2e keus op het oog. je zit in t verkeerde forum, als je aan de drugs enzo bent moet je niet hier zijn
Vriend, je mist het punt... Wat ik zei is dat ik Kluivert eerder naar AZ zou zien gaan dan naar ajax, om de redenen die ik noemde. (Van Gaal, geld etc.) Dat AZ geen interesse heeft maakt niet uit, want daar had ik het niet over. Het was hypothetisch, zoals zoveel in deze topics. Maar ja, dat krijg je als je je halverwege met een discusie wilt bemoeien, dan lees je de rest niet en dan staar je je blind op wat je wilt zeggen.

En dat over drugs raakt natuurlijk kant nog wal, als er iemand wel tegen drugs is...
Dat zijn zelfs geen dingen waar je grappen over moet maken.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32282711
OT: Vlaar en KJH zijn redelijk welkom. Rosenberg heb ik ook nog niet afgeschreven. Harry begon net weer te draaien (scoorde een paar keer). Babel is er ook nog, maar dat vind ik niet echt een spits en Ana mag wmb wel weg...
pi_32282732
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Vriend, je mist het punt... Wat ik zei is dat ik Kluivert eerder naar AZ zou zien gaan dan naar ajax, om de redenen die ik noemde. (Van Gaal, geld etc.) Dat AZ geen interesse heeft maakt niet uit, want daar had ik het niet over. Het was hypothetisch, zoals zoveel in deze topics. Maar ja, dat krijg je als je je halverwege met een discusie wilt bemoeien, dan lees je de rest niet en dan staar je je blind op wat je wilt zeggen.

En dat over drugs raakt natuurlijk kant nog wal, als er iemand wel tegen drugs is...
Dat zijn zelfs geen dingen waar je grappen over moet maken.
Welke speler van AZ heeft een hoger loon dan de grootste verdiener bij Ajax?

and drugs are good, mkay?
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:26:58 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32282738
Ik zie Ananas graag blijven hoor. Die gozer heeft WEL de mentaliteit die vele anderen missen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32282774
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Welke speler van AZ heeft een hoger loon dan de grootste verdiener bij Ajax?
Waarschijnlijk geen. Dat komt omdat AZ een team in aanbouw is. Om mee te blijven draaien met de top zullen ze meer geld moeten investeren in Salarissen. AZ heeft nog bij lange na niet de status in de wereld die ajax wel heeft.
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:28:37 #24
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32282791
Laten we hopen dat Eindhoven - ajax niet naar het Philipsstadion verplaatst wordt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32282811
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:
Laten we hopen dat Eindhoven - ajax niet naar het Philipsstadion verplaatst wordt.
Het zou leuk zijn als we eindelijk eens in het Philips-stadion winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')