M'n nieuwe msn-naam:quote:
dat was zijn voornaam ;-/quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
M'n nieuwe msn-naam:
Edwin; Michael, Frank, Danny, Frank; Edgar, Clarence, Jari; GeorgeFinidi, Ronald, Marc
![]()
![]()
![]()
Maar AZ kan toch niet veel meer dan een fooi vragen omdat hij een jeugdcontract heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Brands:geen bod van Ajax ontvangen
AZ AZ heeft nog geen officieel bod van Ajax voor verdediger Ron Vlaar ontvangen. Technische directeur Marcel Brands van AZ noemde berichten over een bod van Ajax 'absolute onzin'.
Diverse media melden dat Ajax een bod op de 20-jarige Hensbroeker heeft gedaan. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer bevestigde dat.
Brands: "Ajax heeft vorige week geïnformeerd maar heeft nog geen bod gedaan. "Ook de berichten dat de Alkmaarders 1,5 miljoen euro voor Vlaar zouden vragen deed Brands af als belachelijk. "Daar is niets van waar, Ron Vlaar gaat niet voor een fooi weg. "
idd,volgens mij kunnen ze lang niet zoveel geld voor hem vragen omdat hij nog een jeugd contract heeft..quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:30 schreef Radegast het volgende:
Ik vind 1,5 veel geld voor Vlaar...
quote:Ibrahimovic Zweedse voetballer van het jaar
Zlatan Ibrahimovic van Juventus is maandag verkozen tot Zweedse voetballer van het jaar 2005. De voormalige aanvaller van Ajax maakte afgelopen seizoen 16 competitiedoelpunten voor Juventus, dat de Italiaanse titel veroverde. Ook in de WK-kwalificatie was Zlatan succesvol, hij hielp Zweden met acht doelpunten mede naar Duitsland 2006.
Henke Larsson van Barcelona werd gekozen tot beste voetballer ooit in Zweden. De oud-spits van Feyenoord bleef bij een verkiezing onder het Zweedse volk voormalige toppers als Gunnar Nordahl, Ralf Edström en Thomas Brolin voor.
Waarom was het ook alweer dat ronald de boer in de spits begon? Kanu of kluivert was toch de vaste spits?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
M'n nieuwe msn-naam:
Edwin; Michael, Frank, Danny, Frank; Edgar, Clarence, Jari; George, Ronald, Marc
![]()
![]()
![]()
valt mee. Hij is een paar jaar achter elkaar achteruit gegaan qua salaris bij Barca om bij die club te kunnen blijven. Dit, terwijl hij contractueel een verhoging hoorde te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Dat is echt de ultieme broodvoetballer, die geen sentimenten heeft qua clubs, maar altijd alleen maar gekozen heeft voor het geld.
grootheidswaanzin van een bepaalde voorzitter. Daarnaast hebben ze al een spits. Shotaquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze willen wel een spits, anders zouden ze ook niet achter KJH aanzitten...
Persoonlijk heb ik het liefste Huntelaar omdat hij meer kracht heeft in z'n spel. Ik denk dat hij de voorhoede dat stukje extra aggressie kan geven die het op dit moment mist. Maar het liefste heb ik beide, want wie wil nou niet Patje weer in het godenzonen shirt zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
1,5 miljoen is een schijntje natuurlijk. Conclusie is dan wel dat Vlaar wel zal komen.
En Kluivert heb ik liever dan Huntelaar, maar is denk ik onhaalbaar.
Denk niet dat Rosenberg daarop zit te wachten en die heeft ook gewoon inspraak.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
Van dat bericht van Kluivert krijg ik echt kriebels.
Charisteas aan Benfica verkopen en Rosenberg richting Heerenveen (ruil met geld voor Huntelaar).
quote:
Vind je het gek dat jullie topics zo snel vol zitten de eerste 3 pagina's zitten altijd vol TVP'squote:
Als je had gelezen dan had ik al eerder gepost in dit topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat jullie topics zo snel vol zitten de eerste 3 pagina's zitten altijd vol TVP's![]()
Tsjah, dat jij altijd hier reageert zegt genoeg over hoe boeiend het kakkerlakken topic wel is he.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat jullie topics zo snel vol zitten de eerste 3 pagina's zitten altijd vol TVP's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |