abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32288636
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb dat domme offtopic gedoe tussen een paar heren even verwijderd. Graag ontopic houden!
FF een offtopic vraag: Als je posts verwijderd, verdwijnen ze dan ook uit je post aantal?

Ontopic: Zaakwaarnemer van Kluivert ontkend?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32288664
Die zaakwaarnemer geeft aan dat het onwaarschijnlijk is dat Valencia zal meewerken. Maar er staat nergens in vermeld dat Kluivert zelf geen oren heeft naar een transfer naar Ajax. Blijft een beetje vaag dus.
pi_32289072
Ik zie Kluivert super graag terug bij Ajax, ben alleen erg bang dat ie geen potten kan breken. Ik denk juist dat KJH dat wel lukt.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:32:05 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32289244
Kluivert wil toch in het Nederlands Elftal . Dan moet hij echt bij Ajax spelen hoor als hij naar duitsland wilt .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32289326
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:32 schreef Houniet het volgende:
Kluivert wil toch in het Nederlands Elftal . Dan moet hij echt bij Ajax spelen hoor als hij naar duitsland wilt .
Dat riep ik al 3 maanden geleden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:38:46 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32289392
quote:
Huntelaar is de geruchten over een mogelijke transfer zat

Klaas Jan Huntelaar is de geruchten over een mogelijk transfer van SC Heerenveen naar Ajax zat. Hij stoort zich steeds meer aan de geruchten. De spits van Heerenveen liet weten dat hij zich wil bezig houden met Heerenveen en dat er nog geen echte interesse is van een mogelijke nieuwe club.

De belangstelling is groot voor Huntelaar van Ajax, aldus de geruchten in verschillende media. Huntelaar heeft al eerder aangegeven dat hij een transfer ook wel zag zitten naar Ajax. 'Ik word moe van al die verhalen over Ajax', vertelde Huntelaar aan Omroep Friesland. 'Bij Heerenveen gaat het heel goed en we hebben een hele leuke groep. Ik heb het prima naar mijn zin. Als er iets komt, komt er iets en anders niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32289546
Ik eigenlijk ook wel

We zien wel in de winterstop
Houd van een lijntje.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:49:34 #83
82589 S-Two
barba macacu
pi_32289670
Dat filmpje uit het vorig topic

Jezus, wat hadden we toen een wereldelftal
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:52:54 #84
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32289763
Daar wordt je ff helemaal stil van...

Heerlijke herinneringen, fantastische beelden

AJAXXX
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32289813
Vienna
Ik kreeg het er warm van.
Kluivert mag van mij altijd komen, de beste spits voor dit Ajax. En geloof me, Rosenberg zal opbloeien met de aanwezigheid van Kluivert.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32289855
Prachtig filmpje inderdaad, made my day
Houd van een lijntje.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:03:04 #87
82589 S-Two
barba macacu
pi_32290000
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Vienna
Ik kreeg het er warm van.
Kluivert mag van mij altijd komen, de beste spits voor dit Ajax. En geloof me, Rosenberg zal opbloeien met de aanwezigheid van Kluivert.
Ik ben het er ook mee eens. Als ik dat filmpje ook weer zie, dan heb ik zoiets van Fuck alles, Kluivert moet gewoon terug .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:09:30 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32290192
Al die namen en geruchten.
Enige die waarschijnlijk zeker is dat ie naar Ajax komt is Vlaar en dat is nou niet de speler waar ik op zit te wachten qua routine, leiderschap of scorend vermogen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32290238
Kluivert:
routine --> check
leiderschap --> kan aan gewerkt worden
scorend vermogen --> check
In Southern Sun
pi_32291230
Waarom wil Ajax eigenlijk zo graag Vlaar, we hebben juist genoeg goede verdedigers. En wat kan Vlaar nou eigenlijk? Tot nu toe heeft hij een zeer matige, zwakke indruk op mij gemaakt.

Ik denk dat Vlaar de nieuwe Van Bommel wordt, gewoon een slechte spelers die voortdurend fouten maakt, maar door iedereen de hemel in geprezen wordt. Vlaar wordt net als Van Bommel 5 jaar geleden, gewoon tot talent 'gepraat.' Zolang de pers, de critici en de andere voetballers/trainers maar vaak genoeg zeggen dat hij een zeer groot talent is, dan gaat het volk het gewoon geloven. Echter, de critici, andere voetballers/trainers en pers kunnen er ook wel eens naast zitten, zo bleek/zal blijkern.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32291296
Vlaar de nieuwe Van Bommel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32291360
Ja, dat wil je die jongen ook niet aandoen nee
In Southern Sun
pi_32291407
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dat wil je die jongen ook niet aandoen nee
Stel je voor dat ie net zo'n sprankelende persoonlijkheid krijgt als Van Bommel.
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:14:41 #94
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_32291899
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:49 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wil Ajax eigenlijk zo graag Vlaar, we hebben juist genoeg goede verdedigers. En wat kan Vlaar nou eigenlijk? Tot nu toe heeft hij een zeer matige, zwakke indruk op mij gemaakt.

Ik denk dat Vlaar de nieuwe Van Bommel wordt, gewoon een slechte spelers die voortdurend fouten maakt, maar door iedereen de hemel in geprezen wordt. Vlaar wordt net als Van Bommel 5 jaar geleden, gewoon tot talent 'gepraat.' Zolang de pers, de critici en de andere voetballers/trainers maar vaak genoeg zeggen dat hij een zeer groot talent is, dan gaat het volk het gewoon geloven. Echter, de critici, andere voetballers/trainers en pers kunnen er ook wel eens naast zitten, zo bleek/zal blijkern.

nee van bommel is helemaal geen topper.
bij barca is ook aan het mislukken en bij psv werd ie ongesneeuwd door toppers als vogel
maar genoeg over die schele ex boer, want dat blijft ie

hoop dat kluivert komt.
man met respect van de jongeren en hij schopt er wel een paar binnen
kluivert blijft een topper
pi_32292020
quote:
RTVNH: Patrick Kluivert is juist enthousist
Dinsdag 15 november, door SV, Amsterdam, 17.00u GMT+01.00, RTVNH

In tegenstelling tot de berichtgeving van AT5 waarin de zaakwaarnemer van Patrick Kluivert het niet realistisch acht dat hij terug gaat naar Ajax, is de spits volgens RTVNH wel geinteresseerd.

Het provinciale medium meldt dat Kluivert twee weken geleden telefonisch is benaderd door zowel Gerard Van der Lem alas Danny Blind.

Hij zou toen enthousiast hebben gereageerd en gezegd hebben dat hij in de winterstop al wil verhuizen naar Ajax. Kluiver wil in beeld komen bij bondscoach Marco van Basten.
Houd van een lijntje.
pi_32292051
Godverdomme, als dit waar is ga ik echt flippen
Kluif. .
-
pi_32292246
Sinds dat ik het hier heb gelezen krijg ik het mn hoofd ook niet meer uit...

In Southern Sun
pi_32292277
In de winterstop? Wow.
Patje
pi_32292309
Filmpje nog maar een keer gekeken
In Southern Sun
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:31:40 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32292355
M'n hart begint sneller te kloppen bij 't lezen van dat laatste bericht. Ruilen we Charisteas en Rosenberg met Heerenveen voor Huntelaar (al dan niet letterlijk, gezien het vrij onrealistisch is), dan zitten we voorlopig goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')