Riemer probeert AZ en Ajax tegen elkaar uit te spelen, volkomen terecht overigens. Ik sluit overigens niet uit dat een derde er met het been vandoor gaat...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Robar het volgende:
Het is en blijft een tactiek waar Ajax niet aan toe moet geven.
Meer dan 6 miljoen voor een speler uit de Nederlandse competitie met een contract van anderhalf jaar zou ik ook niet betalen. Heerenveen speelt gewoon hoog spel.
Vraag maar eens aan Huntelaar of hij het terecht vindt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Riemer probeert AZ en Ajax tegen elkaar uit te spelen, volkomen terecht overigens. Ik sluit overigens niet uit dat een derde er met het been vandoor gaat...
Ik hoop voor hem dat hij succes zal hebben daar. Is op zich geen slechte speler, heeft het goed gedaan bij Ajax. Hij z'n positie, Ajax de centen. Iedereen blijquote:Benfica in de race voor Pienaar
17 november 2005, 11:50
Door: Maico Silva
Vanochtend was in O Jogo te lezen dat Benfica een grote kans maakt om Pienaar aan te trekken. Het contract van de Zuid-Afrikaan loopt aan het einde van het seizoen af bij Ajax. Benfica hoopt de speler echter al in de winterstop aan te trekken.
Ajax zou Pienaar het liefst nog in de winterstop verkopen om aan hem nog een transfersom over te houden. De Amsterdammers lopen anders het risico dat de Zuid-Afrikaan in de zomer transerfvrij vertrekt. Pienaar stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van Benfica.
Volgens zijn manager Rob Moore zouden clubs uit Italië, Spanje, Duitsland en Engeland al hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Pienaar. Rob Moore geeft verder aan dat de speler er meer voor voelt om weer met Ronald Koeman en Tonnie Bruins-Slot te werken.
"Er zijn veel verschillende clubs die zich hebben gemeld, maar de speler geeft de voorkeur aan een team waar hij één van de belangrijkste speler is en waar hij kan spelen op zijn zijn favoriete plek namelijk het middenveld", aldus de manager.
Dan had Huntelaar geen contract tot 2007 moeten tekenen toch? Taferelen zoals met de Gebroeders de Boer moeten voorkomen worden, maar dat zie ik met Huntelaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Huntelaar of hij het terecht vindt.
Het gaat natuurlijk niet alleen om wat de club wilt.
Ach, 6 miljoen is een prima bedrag. Wanneer Heerenveen er zo nog 5 ton bij weet te onderhandelen is dat natuurlijk goed van ze, maar op een gegeven moment zullen ze in 't Noorden wel door hebben dat ze er niet zo bar veel meer voor zullen gaan vangen en kiezen ze eieren voor hun geld. Samaras is er nog en voor 6 miljoen kan je aardig wat spelers kopen/huren. Sibon van PSV bijvoorbeeld, zal een fractie ervan zijn en dan hou je toch je selectie redelijk op peil.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan had Huntelaar geen contract tot 2007 moeten tekenen toch? Taferelen zoals met de Gebroeders de Boer moeten voorkomen worden, maar dat zie ik met Huntelaar niet gebeuren.
Andere vraag: speelt koeman nu wle met een tien dan, want daar wil pienaar spelen...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Nee, maar Koeman had van der Vaart. Bovendien speelde hij eigenlijk amper met een 10, want wanneer je met de punt naar achteren speelt kan je eigenlijk nauwelijks meer over een 10 spreken.
Ach langdurige contracten zijn er alleen maar om eventueel transfergeld op te kunnen strijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan had Huntelaar geen contract tot 2007 moeten tekenen toch? Taferelen zoals met de Gebroeders de Boer moeten voorkomen worden, maar dat zie ik met Huntelaar niet gebeuren.
Weet niet hoe vaak jij in de arena komt maar sinds dit seizoen niet meer hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
meestal maken zij het meeste geluid
quote:Klaas-Jan Huntelaar wil het liefst naar Ajax
Donderdag 17 november, door SV, Amsterdam, 13.20u GMT+01.00, RTVNH
Het medium RTVNH meldt dat Klaas-Jan Huntelaar het liefst een transfer maakt naar Ajax. Buitenlandse clubs behoren niet tot de opties, omdat hij nog graag in Nederland wil blijven.
Volgens RTVNH heeft Ajax de meeste interesse, maar zou SC Heerenveen veel geld vragen voor de aanvaller. Gisteren bij Jong Oranje zaten er veel clubs voor Huntelaar op de tribune, die overigens weer twee keer scoorde.
Ik denk alleen dat Heereveen ook denkt aan de extra inkomsten die ze met hem kunnen bereiken. Europees voetbal en eventueel een goede notering in de competitie gaan ook geld opleveren en kunnen op de langere termijn misschien meer uitmaken dan die 6 miljoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, 6 miljoen is een prima bedrag. Wanneer Heerenveen er zo nog 5 ton bij weet te onderhandelen is dat natuurlijk goed van ze, maar op een gegeven moment zullen ze in 't Noorden wel door hebben dat ze er niet zo bar veel meer voor zullen gaan vangen en kiezen ze eieren voor hun geld. Samaras is er nog en voor 6 miljoen kan je aardig wat spelers kopen/huren. Sibon van PSV bijvoorbeeld, zal een fractie ervan zijn en dan hou je toch je selectie redelijk op peil.
6 miljoen verdien je niet met een jaartje extra Huntelaar. Tenzij je degradeert zonder hem, maar dat lijkt me ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Heereveen ook denkt aan de extra inkomsten die ze met hem kunnen bereiken. Europees voetbal en eventueel een goede notering in de competitie gaan ook geld opleveren en kunnen op de langere termijn misschien meer uitmaken dan die 6 miljoen.
Al is 6 miljoen eigenlijk behoorlijk wat...
bij Malmo absoluut niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet hoe vaak jij in de arena komt maar sinds dit seizoen niet meer hoor
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij Malmo absoluut niet.
de andere wedstrijden was het ook aardig stil, het is maar 1 klein groepje dat geluid maakt. die hele f-side houdt ook de hele tijd z'n bek.
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Malmo
Klein groepje
Ik betwijfel inderdaad of je wel eens bent geweest ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |