abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 12:17:12 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32339490
Tuurlijk is het slim van H'veen op dit moment, ze weten dat Ajax omhoog zit en waarschijnlijk toch wel dokt.

Maar dit is geval tig dat misgaat...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32339698
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Robar het volgende:
Het is en blijft een tactiek waar Ajax niet aan toe moet geven.
Meer dan 6 miljoen voor een speler uit de Nederlandse competitie met een contract van anderhalf jaar zou ik ook niet betalen. Heerenveen speelt gewoon hoog spel.
Riemer probeert AZ en Ajax tegen elkaar uit te spelen, volkomen terecht overigens. Ik sluit overigens niet uit dat een derde er met het been vandoor gaat...
pi_32339776
Wat zou Hveen doen als Huntelaar en Oosterveer bij een dreigend afketsen gaan dwarsliggen? Ik heb het idee dat Huntelaar zijn zinnen nu wel op een vertrek gezet heeft...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32340360
Pienaar in de winterstop naar Benfica?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32340362
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Riemer probeert AZ en Ajax tegen elkaar uit te spelen, volkomen terecht overigens. Ik sluit overigens niet uit dat een derde er met het been vandoor gaat...
Vraag maar eens aan Huntelaar of hij het terecht vindt.
Het gaat natuurlijk niet alleen om wat de club wilt.
  donderdag 17 november 2005 @ 12:54:57 #281
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32340597
Heerenveen heeft op zich elk recht om de onderhandeling zo te voeren. Dat hadden we bij Ajax misschien ook iets vaker moeten doen. Toch blijf ik overtuigd dat Huntelaar op dit moment de beste aanwinst voorin is die Ajax redelijkerwijs kan maken.

Heb hem gister in Heerenveen ook weer zien spelen en zijn kracht en doelgerichtheid is iets wat we op dit moment ontzettend missen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:06:16 #282
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32340881
quote:
Benfica in de race voor Pienaar
17 november 2005, 11:50
Door: Maico Silva
Vanochtend was in O Jogo te lezen dat Benfica een grote kans maakt om Pienaar aan te trekken. Het contract van de Zuid-Afrikaan loopt aan het einde van het seizoen af bij Ajax. Benfica hoopt de speler echter al in de winterstop aan te trekken.
Ajax zou Pienaar het liefst nog in de winterstop verkopen om aan hem nog een transfersom over te houden. De Amsterdammers lopen anders het risico dat de Zuid-Afrikaan in de zomer transerfvrij vertrekt. Pienaar stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van Benfica.

Volgens zijn manager Rob Moore zouden clubs uit Italië, Spanje, Duitsland en Engeland al hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Pienaar. Rob Moore geeft verder aan dat de speler er meer voor voelt om weer met Ronald Koeman en Tonnie Bruins-Slot te werken.

"Er zijn veel verschillende clubs die zich hebben gemeld, maar de speler geeft de voorkeur aan een team waar hij één van de belangrijkste speler is en waar hij kan spelen op zijn zijn favoriete plek namelijk het middenveld", aldus de manager.
Ik hoop voor hem dat hij succes zal hebben daar. Is op zich geen slechte speler, heeft het goed gedaan bij Ajax. Hij z'n positie, Ajax de centen. Iedereen blij
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32340935
Speelde Pienaar onder Koeman wel op de 10 dan?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32341324
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef Robar het volgende:

[..]

Vraag maar eens aan Huntelaar of hij het terecht vindt.
Het gaat natuurlijk niet alleen om wat de club wilt.
Dan had Huntelaar geen contract tot 2007 moeten tekenen toch? Taferelen zoals met de Gebroeders de Boer moeten voorkomen worden, maar dat zie ik met Huntelaar niet gebeuren.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:25:56 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32341403
Nee, maar Koeman had van der Vaart. Bovendien speelde hij eigenlijk amper met een 10, want wanneer je met de punt naar achteren speelt kan je eigenlijk nauwelijks meer over een 10 spreken.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:27:52 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32341459
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan had Huntelaar geen contract tot 2007 moeten tekenen toch? Taferelen zoals met de Gebroeders de Boer moeten voorkomen worden, maar dat zie ik met Huntelaar niet gebeuren.
Ach, 6 miljoen is een prima bedrag. Wanneer Heerenveen er zo nog 5 ton bij weet te onderhandelen is dat natuurlijk goed van ze, maar op een gegeven moment zullen ze in 't Noorden wel door hebben dat ze er niet zo bar veel meer voor zullen gaan vangen en kiezen ze eieren voor hun geld. Samaras is er nog en voor 6 miljoen kan je aardig wat spelers kopen/huren. Sibon van PSV bijvoorbeeld, zal een fractie ervan zijn en dan hou je toch je selectie redelijk op peil.
pi_32341650
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Nee, maar Koeman had van der Vaart. Bovendien speelde hij eigenlijk amper met een 10, want wanneer je met de punt naar achteren speelt kan je eigenlijk nauwelijks meer over een 10 spreken.
Andere vraag: speelt koeman nu wle met een tien dan, want daar wil pienaar spelen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32341729
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ach langdurige contracten zijn er alleen maar om eventueel transfergeld op te kunnen strijken.
Hoe vaak komt het voor dat een speler zijn contract uitdient?
pi_32342137
Benni terughalen zou echt fantastisch zijn, maar dat is slechts een utopie

Ik ga er nog steeds vanuit dan Huntelaar komt, en dat is prima
Houd van een lijntje.
pi_32342187
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
meestal maken zij het meeste geluid
Weet niet hoe vaak jij in de arena komt maar sinds dit seizoen niet meer hoor

[ Bericht 3% gewijzigd door devv05 op 17-11-2005 14:00:04 ]
pi_32343415
quote:
Klaas-Jan Huntelaar wil het liefst naar Ajax
Donderdag 17 november, door SV, Amsterdam, 13.20u GMT+01.00, RTVNH

Het medium RTVNH meldt dat Klaas-Jan Huntelaar het liefst een transfer maakt naar Ajax. Buitenlandse clubs behoren niet tot de opties, omdat hij nog graag in Nederland wil blijven.

Volgens RTVNH heeft Ajax de meeste interesse, maar zou SC Heerenveen veel geld vragen voor de aanvaller. Gisteren bij Jong Oranje zaten er veel clubs voor Huntelaar op de tribune, die overigens weer twee keer scoorde.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32343527
Ja maar dat zeiden ze ook over kluivert....
Houd van een lijntje.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:39:50 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32343598
Dag Steven
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 november 2005 @ 14:43:09 #294
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_32343706
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, 6 miljoen is een prima bedrag. Wanneer Heerenveen er zo nog 5 ton bij weet te onderhandelen is dat natuurlijk goed van ze, maar op een gegeven moment zullen ze in 't Noorden wel door hebben dat ze er niet zo bar veel meer voor zullen gaan vangen en kiezen ze eieren voor hun geld. Samaras is er nog en voor 6 miljoen kan je aardig wat spelers kopen/huren. Sibon van PSV bijvoorbeeld, zal een fractie ervan zijn en dan hou je toch je selectie redelijk op peil.
Ik denk alleen dat Heereveen ook denkt aan de extra inkomsten die ze met hem kunnen bereiken. Europees voetbal en eventueel een goede notering in de competitie gaan ook geld opleveren en kunnen op de langere termijn misschien meer uitmaken dan die 6 miljoen.
Al is 6 miljoen eigenlijk behoorlijk wat...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:43:20 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32343710
Huntelaar zal best willen denk ik.. En Ajax wil ook wel, maar wel weer voor een koopje als het kan. En tja, na de dure gefaalde aankopen is het niet zo gek...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32343844
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat Heereveen ook denkt aan de extra inkomsten die ze met hem kunnen bereiken. Europees voetbal en eventueel een goede notering in de competitie gaan ook geld opleveren en kunnen op de langere termijn misschien meer uitmaken dan die 6 miljoen.
Al is 6 miljoen eigenlijk behoorlijk wat...
6 miljoen verdien je niet met een jaartje extra Huntelaar. Tenzij je degradeert zonder hem, maar dat lijkt me ook niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32343998
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weet niet hoe vaak jij in de arena komt maar sinds dit seizoen niet meer hoor
bij Malmo absoluut niet.
de andere wedstrijden was het ook aardig stil, het is maar 1 klein groepje dat geluid maakt. die hele f-side houdt ook de hele tijd z'n bek.
pi_32344002
Nee die 6 miljoen zal je niet terugwinnen, maar wel de 3 a 4 die je eraan overhoudt nadat je een gedeelte hebt moeten overmaken aan PSV.
pi_32344050
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bij Malmo absoluut niet.
de andere wedstrijden was het ook aardig stil, het is maar 1 klein groepje dat geluid maakt. die hele f-side houdt ook de hele tijd z'n bek.

Malmo
Klein groepje

Ik betwijfel inderdaad of je wel eens bent geweest ja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32344104
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Malmo
Klein groepje

Ik betwijfel inderdaad of je wel eens bent geweest ja...
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.
ik betwijfel of jij wel eens bent geweest.
en een klein groepje ja, 410 en consorten. voor de rest niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')