abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32335563
Dat zie ik echt niet gebeuren.
Vlaar komt in de winterstop, mogelijk ook Klaas Jan.
Volgens mij is dat bericht van Heerenveen er alleen op gericht om de prijs op te drijven.
"We willen hem nog niet kwijt, omdat we hogerop willen komen"
Geloof mij maar, als KJ zijn contract niet verlengt, dan willen ze zo snel mogelijk van hem af, om tenminste nog iets voor hem te vangen. Ze laten hem echt niet voor nop weglopen bij Heerenveen . . .
pi_32335602
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Houniet het volgende:
Iemand gehoord wat van raaij net had gezegd bij Barend en van Dorp? Ging iets over de Ajax supporters..
Ging volgens mij over die kijkersvraag die ze hadden. Was iets van "hiddink is een betere coach dan van basten"
Vroegen ze Van Raay wat hij dacht wat de uitslag zou zijn, zei hij van:"De ajax supporters zullen zeker op van Basten stemmen en de rest van NL op Hiddink, dus ik denk dat de uitslag 70% voor Hiddink is en 30% voor Van Basten"
zoiets was het volgens mij...
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_32335614
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar weer op dreef vandaag

Echt een gevaarlijke speler
hij profileert zich werkelijk fanatastisch..
pi_32335668
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

Ging volgens mij over die kijkersvraag die ze hadden. Was iets van "hiddink is een betere coach dan van basten"
Vroegen ze Van Raay wat hij dacht wat de uitslag zou zijn, zei hij van:"De ajax supporters zullen zeker op van Basten stemmen en de rest van NL op Hiddink, dus ik denk dat de uitslag 70% voor Hiddink is en 30% voor Van Basten"
zoiets was het volgens mij...
Echt zo een Calimero-opmerking
Wat een kinderachtige opmerking zeg.
Deze opmerking zegt meer over de heer van Raay dan over de Ajax supporters.
Ik heb altijd een hoge dunk gehad van van Raay, maar dit slaat echt werkelijk nergens op!!!!

Maar goed, als je een beetje objectief oordeelt zal natuurlijk Guus Hiddink als beste uit de bus komen, daar kunnen ook Ajax supporters niet omheen. Maar de vergelijking is dan ook erg krom. Hiddink is al 25 jaar trainer ofzo. Van Basten begint net.
  donderdag 17 november 2005 @ 10:26:57 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32336768
quote:
'Man.City bereidt bod voor op Tomas Galasek'
Donderdag 17 november, door SV, Amsterdam, 09.05u GMT+01.00, Tribal Football

Volgens de Engelse geruchtenwebsite Tribal Football bereidt Premiership-club Manchester City een bod van rond de 3,1 miljoen euro voor op Ajax-middenvelder Tomas Galasek.

Aston Villa heeft ook nog interesse in Galasek. Aan het eind van het seizoen loopt het contract van de aanvoerder van Ajax af. De Tsjech moet nog om tafel met technisch directeur Martin van Geel.
Bron niet echt betrouwbaar, maar zou wel mooi zijn, 3,1 miljoen euro voor Tomás Galásek.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32336853
Ik zeg doen, zijn tikkies breed vind ik niks toevoegen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32337237
quote:
Kluivert ontkent interesse in transfer
Donderdag 17 november, door SV, Amsterdam, 08.56u GMT+01.00, AS

Patrick Kluivert heeft op zijn officiele website ontkent dat hij interesse heeft in een overgang naar Ajax in de winterstop. Hij zou zich juist gelukkig voelen bij zijn huidige werkgever Valencia CF.

Afgelopen maandag werd bekend dat Ajax belangstelling heeft in Kluivert, als de transfer van Klaas-Jan Huntelaar niet door gaat. Zowel Gerard Van der Lem als Danny Blind heeft met de spits gebeld. (foto: ANP)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32337345
Wat is zijn website?
  donderdag 17 november 2005 @ 10:57:24 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32337381
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 november 2005 @ 11:06:09 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32337608
Dus als puntje bij paaltje komt komen zowel Huntelaar als Kluivert niet..

Lekker daadkrachtig weer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 17 november 2005 @ 11:08:21 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32337676
Ajax heeft interesse in Benni McCarthy, Klaas Jan Huntelaar, Nando Rafael en Patrick Kluivert, maar aangezien ze niet echt op één paard durven te wedden, wordt het uiteindelijk geen van allen.
pi_32337752
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef HeatWave het volgende:

Hoezo? Moeten ze dan maar alles op 1 iemand zetten en als die niet komt dat wij weer kunnen zeiken dat ze geen back-up hebben (Kone vergeten? )
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 november 2005 @ 11:13:37 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32337838
Tja, en nu hebben we waarschijnlijk niets..
Get woke, go broke!
pi_32337883
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Tja, en nu hebben we waarschijnlijk niets..
Huntelaar komt wel hoor.

En waar maken we ons trouwens druk over, het is nog wel ff tot de transfermarkt open gaat.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32338035
Is Trabelsi alweer fit?
pi_32338071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft interesse in Benni McCarthy, Klaas Jan Huntelaar, Nando Rafael en Patrick Kluivert, maar aangezien ze niet echt op één paard durven te wedden, wordt het uiteindelijk geen van allen.
Hebben ze interesse in Benny? heb ik dan toch gelijk ???
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32338597
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Dus als puntje bij paaltje komt komen zowel Huntelaar als Kluivert niet..

Godsamme, doe eens een keer normaal. Je kan ook echt alles tot op het nulpunt afkraken he?

Wat kunnen ze nou meer doen dan geld bieden, interesse tonen en met de speler praten? Wanneer Kluivert geen interesse heeft, heeft ie geen interesse. Ja heel erg jammer, maar niets tegen te doen. Om nou met zakken geld te gaan smijten om ene HeatWave maar gelukkig te maken en "daadkrachtig" te zijn, is echt belachelijk. Zelfde met Heerenveen. Wanneer Heerenveen Huntelaar persee wil houden, dan houden ze hem gewoon aan z'n contract of gooien ze de prijs naar 20miljoen. Ja, heel erg kinderachtig en ook niet leuk voor Huntelaar, maar Ajax kan dan niet meer doen dan afwachten, want wat er verder gebeurt zal dan van Huntelaar afhangen en niet van Ajax.

Niet daadkrachtig zouden ze zijn wanneer Huntelaaar en Kluivert al aan de deur van de Arena staan met de pen in de hand en Ajax dan gaat zeggen: "Laten we nog even afwachten of we ze willen en we gaan pas volgende zomer praten." Ja, dan heb je een punt. Nu is Van Geel druk bezig met de selectie op niveau te krijgen, praten met spelers en clubs, maar je moet wel begrijpen dat Ajax niet de enige invloed is op een eventuele transfer.

Dat ze nu al bezig zijn, en niet pas na de Kerst, met het zoeken naar spelers, het praten met spelers dat is in ieder geval al iets. Wat er dan van terecht komt, zien we later wel in Januari. Want het heeft natuurlijk ook geen nut om nu al transfers naar buiten te brengen, wanneer ze pas in Januari officieel zijn.
pi_32338755
Nando Rafael heeft gescoord voor duitsland <21
  donderdag 17 november 2005 @ 11:49:13 #269
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32338799
word niets meer met die spitsen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 november 2005 @ 12:01:43 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32339085
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Godsamme, doe eens een keer normaal. Je kan ook echt alles tot op het nulpunt afkraken he?
ja, want het gaat namelijk op ALLE gebieden al jaren KUT!!!!!!!!
Get woke, go broke!
  donderdag 17 november 2005 @ 12:03:26 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32339127
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, want het gaat namelijk op ALLE gebieden al jaren KUT!!!!!!!!
helaas heb je gelijk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 november 2005 @ 12:09:36 #272
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32339276
quote:
Heerenveen verwerpt bod op Huntelaar
17 november 2005, 11:04
Door: Jelmer Geerds
Klaas Jan Huntelaar kan zich nog niet opmaken voor een overstap naar Ajax. De Amsterdammers brachten deze week een bod uit van zes miljoen euro. Heerenveen heeft dat bod volgens VI echter verworpen.
dat is opvallend te noemen, aangezien deze zomer de vraagprijs nog lag op zes miljoen euro. Daarop haakte AZ destijds af, tot woede van Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Enkele maanden later is de vraagprijs zelfs nog boven toe bijgesteld dankzij de sterke competitiestart van de jeugdinternational.

Naast AZ en Ajax zou ook Feyenoord weer in de race zijn voor Huntelaar. In het geruchtencircuit gaan verhalen dat Chelsea liefst achttien miljoen euro overheeft voor Dirk Kuijt, waardoor Feyenoord opeens weer voldoende financiële armslag heeft om mee te bieden met de Alkmaarse en Amsterdamse delegatie. Overigens is Heerenveen naar eigen zeggen niet van plan Huntelaar te laten gaan. In het AD lieten de Friezen al weten graag het contract van de Achterhoeker open te breken. Mocht dat niet mogelijk zijn dan overweegt de club om nog anderhalf jaar (de duur van Huntelaars contract, red) te profiteren van zijn sportieve meerwaarde.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32339323
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef D1 het volgende:

[..]

Bron: Voetbalprimeur.nl

best dom van ze, ik zou liever 6 miljoen hebben dan dat ie straks gratis wegloopt.
en echt dus niet dat ze meer geld aan hem verdienen door hem daar te houden.
aan de andere kant vind ik het toch wel mooi dat een club een speler niet laat gaan vanwege het sportieve aspect, kan Ajax nog wat van leren.
pi_32339334
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef D1 het volgende:

[..]
goede onderhandelingstactiek, eindelijk!
pi_32339447
Het is en blijft een tactiek waar Ajax niet aan toe moet geven.
Meer dan 6 miljoen voor een speler uit de Nederlandse competitie met een contract van anderhalf jaar zou ik ook niet betalen. Heerenveen speelt gewoon hoog spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')