dan bedoel je t anders dan ik begreep:quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
We hebben het over Gulliver's Travels, dat van, meen ik, HBO afkomt, een hele serie verhalen als miniseries hebben ze uitgezonden waaronder Gulliver's Travels, Noah's Ark, Merlin, Alice in Wonderland, Jack & the Beanstalk et cetera. Originele & oorspronkelijke intentie is dat het een mini-serie is. Dat het later natuurlijk achter elkaar geplakt wordt en op video en /of dvd wordt uitgebracht is niet meer dan logisch. Blijft een feit dat het een miniserie is, en geen film.
Zullen we verder ontopic gaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan bedoel je t anders dan ik begreep:
GT is dan onderdeel van een mini-serie.
ik dacht dat je bedoelde dat GT zelf een miniserie is.
dan komt t meer in de buurt van de Tatort-afleveringen, waarvan er een groot deel ook als tv-film te boek staan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schaap
"hij" heeft in minimaal 2 films met hem gespeelt (3e hint)quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
robin williams?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
robin williams?
Maar dat is hem niet... Divine en al die dingen zijn wel gelinkt aan "hem" maar dat is zijn echte naam niet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
divine staat gewoon als divine bij john waters op de aftitelingen hoor
Correct! In de foto is hij Mrs. Claus op de 2003 New York City Thanksgiving Day Parade. Deze acteur is al vanaf zijn 15e part-time travestiet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:24 schreef Patch het volgende:
Dan gok ik dat het Harvey Fierstein is
je moet het niet te moelijk maken hequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef Patch het volgende:
had hem niet herkent
leuke acteur
de hint van Williams & natuurlijk tekenfilmstem deed het hem...
hij groeit op in de tekenfilm...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen, Bambi was toch het kind?
twentemeisje + 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |