ik heb m anders gewoon als tv-film gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:17 schreef Patch het volgende:
En dat ie ziet dat Gulliver's Travels een mini-serie is en geen film zoals ie vroeg...![]()
ach kom !quote:
tuurlijk is het punt voor dolle_hond, maar elke website, waaronder ook IMDB, zegt dat het een miniserie isquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is volgens IMDB een film, dat hij als mini serie is uitgezonden is jammer.
Going Southquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
tuurlijk is het punt voor dolle_hond, maar elke website, waaronder ook IMDB, zegt dat het een miniserie is
Dan is "Seinfeld" ook een film...quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Neemt niet weg dat het een film is.
1: dank je voor t puntquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
tuurlijk is het punt voor dolle_hond, maar elke website, waaronder ook IMDB, zegt dat het een miniserie is
We hebben het over Gulliver's Travels, dat van, meen ik, HBO afkomt, een hele serie verhalen als miniseries hebben ze uitgezonden waaronder Gulliver's Travels, Noah's Ark, Merlin, Alice in Wonderland, Jack & the Beanstalk et cetera. Originele & oorspronkelijke intentie is dat het een mini-serie is. Dat het later natuurlijk achter elkaar geplakt wordt en op video en /of dvd wordt uitgebracht is niet meer dan logisch. Blijft een feit dat het een miniserie is, en geen film.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Going South
ik zie nergens dat het een miniserie is...
waar staat dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2: tis vast ook een miniserie, maar ook een tv-film iig volgens IMDB ook
En wat is Colombo?quote:
geit of een schaap?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
iets heel anders dan:
welk dier komt om door de bliksem in Tierra?
ok, laten we het er dan maar op houden dat ik het allemaal anders aanschouwquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is Colombo?
Of die Engelse krimi's?
Allemaal series...maar toch ook films. Ik beschouw GT toch echt als 1 lange film.
dan bedoel je t anders dan ik begreep:quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
We hebben het over Gulliver's Travels, dat van, meen ik, HBO afkomt, een hele serie verhalen als miniseries hebben ze uitgezonden waaronder Gulliver's Travels, Noah's Ark, Merlin, Alice in Wonderland, Jack & the Beanstalk et cetera. Originele & oorspronkelijke intentie is dat het een mini-serie is. Dat het later natuurlijk achter elkaar geplakt wordt en op video en /of dvd wordt uitgebracht is niet meer dan logisch. Blijft een feit dat het een miniserie is, en geen film.
Zullen we verder ontopic gaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan bedoel je t anders dan ik begreep:
GT is dan onderdeel van een mini-serie.
ik dacht dat je bedoelde dat GT zelf een miniserie is.
dan komt t meer in de buurt van de Tatort-afleveringen, waarvan er een groot deel ook als tv-film te boek staan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |