elke 3 maanden wordt er een nieuwe bodypump release gedaan. Dan krijg je dus andere muziek en oefeningenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:25 schreef Nugget het volgende:
Ja, hoe zit dat eigenlijk met releases en BP nummertjes zoveel? Ik heb het topic even doorgelezen en werd er als absolute beginner niet veel wijzer van![]()
Aah, kijk! En ze zijn dan ook overal precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
elke 3 maanden wordt er een nieuwe bodypump release gedaan. Dan krijg je dus andere muziek en oefeningenInmiddels zitten we op BP58 geloof ik, dus 58 keer 3 maanden en je ziet hoelang bodypump al bestaat
Ja, de instructeurs die bodypump geven die krijgen dus elke 3 maanden een speciale training voor de nieuwe release, dan kunnen ze daarna nog even een tijdje thuis oefenen en daarna dan is de nieuwe release er en die is dus in het hele land hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
Aah, kijk! En ze zijn dan ook overal precies hetzelfde?
Oké! Wat leuk, ik heb er erg veel zin in.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, de instructeurs die bodypump geven die krijgen dus elke 3 maanden een speciale training voor de nieuwe release, dan kunnen ze daarna nog even een tijdje thuis oefenen en daarna dan is de nieuwe release er en die is dus in het hele land hetzelfdeMaar soms doen instructeurs wel wat eigen dingen of oudere releases tussendoor, omdat 3 maanden lang hetzelfde doen wel een beetje begint te vervelen op het eind
Dat is Mac raisequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Ripley het volgende:
Zondag de nieuwe gehad - was weer even zwaarWel leuk dat ze love shack erin hadden verwerkt: een van mijn favoriete nummers en lekker energiek!
Mijn instructrice was niet blij met een deel van de, naar ik meen, schouderoefeningen dat volgens mij de Mac race heet. Ik moet zeggen dat die ook redelijk heavy was.Gelukkig geen triceps push ups deze keer!
Bij welke vestiging zit je? Hoe zijn de prijzen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:00 schreef Videopac het volgende:
Ik sport bij Club Sportive en dat bevalt mij goed. De sfeer is er goed, goede begeleiding, goede apparatuur. Het is redelijk luxe, maar men komt er wel om te sporten. Sommige zeer luxe sportscholen lijken wel ontspanningscentra waar toevallig in een hoekje een crosstrainer ligt te verstoffen.
In het algemeen zijn m.i. 2 dingen van belang bij het kiezen van een sportschool:
- klikt het, qua sfeer, uitstraling etc.
- ligt het in de buurt (anders ga je niet zo snel)
Nou dat zijn goede berichten!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef Ripley het volgende:
Ik zit ook bij clubsportive en ben er erg blij mee idd
Prijs is volgens mij 60 euro per maand of o.
Ik zit zelf bij de weteringsdwarsstraat - lekker klein en knus.
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:37 schreef Maeghan het volgende:
Moet je gewoon vaker sporten. Ik begon met Body Balance en had zoveel spierpijn dat ik de dag erna maar naar Body Combat geweest ben om überhaupt weer los te komen, want ik kwam gewoon helemaal krom uit bed en zo. Ik heb vanaf toen vier keer per week gesport en na anderhalve week of zo geen spierpijn meer gehad eigenlijk.
tja, alleen met dit weer heb ik echt weinig zin om te sportenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:24 schreef kluivie het volgende:
Tja veel sporten dan is je spierpijn zo weer over.......hoe meer hoe beter
Nu is het weer lekker afgekoeld maar moet zeggen ben zondag maandag en dinsdag toch weer al geweest hoor, gisteren voor het eerst is RPM gedaan, is wel leuk maar vind dan spinning iets heftiger en leuker, straks weer bodypump yessssssssssssssquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, alleen met dit weer heb ik echt weinig zin om te sporten
Ik heb om 19 uur weer les. Doe met je mee!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:58 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nu is het weer lekker afgekoeld maar moet zeggen ben zondag maandag en dinsdag toch weer al geweest hoor, gisteren voor het eerst is RPM gedaan, is wel leuk maar vind dan spinning iets heftiger en leuker, straks weer bodypump yessssssssssssss
Is inderdaad een leuke mix ..... ik had er wel wat andere in gedaan maar kan me zeker bij deze vinden hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:59 schreef PowerPoes het volgende:
Gister BP gedaan op het strand! Initiatief van mijn sportschool. Supergaaf om te sporten op 't strand!
Leuke mix ook:
01. Come To Me
02. Voodoo Child
03. Love Shack
04. Why
05. Let's Get Down
06. Gonna Make You Sweat
07. Surrender
08. Round & Round
09. Intuition
10. A Thousand Years
veel plezier en succes!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef korenwolfje het volgende:
Vanavond ga ik het dan eindelijk proberen!Jullie horen nog wat mijn bevindingen zijn
har har...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:15 schreef diep-in-de-war het volgende:
Is neuken ook bodypump?
01 Evergreen - Bella Lawrencequote:Op maandag 19 juni 2006 17:48 schreef PowerPoes het volgende:
@ Kluivie: wat voor mix zou jij maken?
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook veel last van mijn rug bij de squats, maar ik merk dat ik steeds sneller kan corrigeren. Ook in het dagelijks leven probeer ik hem nu goed recht te houden. Als je dat gewoon vaak oefent, voelt het ook niet gek meer denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef Maeghan het volgende:
Bij de squats heb ik trouwens het probleem dat mijn rug minder sterk is dan mijn benen. Op m'n benen kan ik het makkelijk hebben (ja, ik ben twaalf kilo afgevallen dus het zou wel raar zijn als ik nu opeens last had van 15 kilo in m'n nek), maar ik echt moeite doen om m'n rug recht te houden en m'n buik echt bewust goed aanspannen. Nou ja, ik denk dat het snel genoeg went. Ik las even m'n oude posts terug net en daar stond dat ik last had van m'n schouders bij BB, en nu heb ik dat al niet meer. Ik hoop dat het bij m'n rug net zo snel bijtrekt.
Bij pijn in de rug probeer dan toch iets lichter te gaan kan helpen of iets minder diep te gaan....let er ook op dat je niet te smal staat, en gooi het gewicht goed op de hielen haha lijk wel een instructeur hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:07 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook veel last van mijn rug bij de squats, maar ik merk dat ik steeds sneller kan corrigeren. Ook in het dagelijks leven probeer ik hem nu goed recht te houden. Als je dat gewoon vaak oefent, voelt het ook niet gek meer denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |