Een van de dames die ons lesgeeft doet 30kg en aan haar kun je prima zien dat ze spieren gekweekt heeft. En allemaal door pump en niet door de fitnesszaal. Dus het kan welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Scighera het volgende:
[..]
hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....
wil je resultaat bereiken bij BP; dan is het inderdaad noodzakelijk om een uitdagend gewicht te nemen, je moet het nl wel voelen en de spieren stimuleren; en dan doe je niet met een gewicht wat je niet halverwege goed gaat voelen
k ben ook meteen helemaal verslaafd eraan geraaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef PowerPoes het volgende:
Doet iemand hier ook nog aan Bodystep? Dat is echt mijn favo programma!
Van pump kan je inderdaad afvallen. Maar je gaat er vooral gedefinieerder uitzien, strakker in je vel.quote:ps ik wil afvallen,val van je body pump af?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef gexxz het volgende:
uhh, na 2 keer toch maar overgestapt op pilates...ik wil niet super gespierd worden
precies, met me biceps en triceps zit ik nu echt op me max, rest lukt nog wel met gewicht erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
je kunt ook moeilijk bij elke oefening elke week 1 kg erbij doen, sommige spiergroepen zijn vele malen sterker dan anderen.
terwijl die een minuut korter is dan de vorige? Ik kan nou juist een kilo meer doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef PowerPoes het volgende:
Wat ik dus echt heel schraal vind is dat bij de vorige release ik 3kg meer kon hebben voor me bicep dan de huidige. Komt door de singels die er nu inzitten, dat nekt me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |