Zoietsquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid durven dat wel. Lieske weet ik niet. Die is nogal geschrokken van de reactie van Dido.
Plaatje ja, maar moet een puppie hebben, geen kuiken.. Vind er alleen geen
Hijs leuk hehquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:46 schreef melke het volgende:
Jaaa kijk eens! Mag ik hem gebruiken?
Ik ga hem proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:55 schreef Morwen het volgende:
Deze is beter, denk ik of alhoewel. Nouja, kijk zelf maar wat je doet.
[afbeelding]
Is het trouwens de moeite om de streams aan te doen?
Alstuquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen.
Edit: Hij is inderdaad beter. Dankjewel!
Weet niet of het de moeite waard is. Heb ze niet aanstaan
Ben ik ff blij dat ik niet slaap danquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:02 schreef melke het volgende:
Dat doet inderdaad iedere normale Nederlander nu he..
jajaquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
tja
Was zeker leuk, ik heb me prima vermaakt op wat irritaties over mensen die niet meededen dan naquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
Karaoke ja! Ik heb er wel mee moeten lachen. Zeker gistermorgen. 7 uur, het Pizza lied keihard door Ingrid en Joost
Heb ik weerquote:
Hoi broertjequote:Op dinsdag 15 november 2005 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik weer
Nou dan ga ik ook maar![]()
Als iedereen lurkt word het een dode bedoeningquote:
same here.... bah..quote:
Als je die al wel hebt dan moet je zorgen dat je hem binnen zetquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:04 schreef Sassefras het volgende:
[..]
same here.... bah..
maar ja je moet wel werken om goed te kunnen leven, of je moet een geldboom in de tuin hebben...
maar ja, die heb ik niet.
Morguh Isa,quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Diepe rust in BB.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Diepe rust in BB.
Hun stembandjes moeten wel even rusten hèquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef versabommie het volgende:
Morguh Isa,
Ja tis echt niet om aan te zien. Zit hier op m'n werk en dan zie je dat luie zootje liggen...pffff
Moet dat??? Ik vond Chantal gisteren wel op een aangename manier fluisteren. Kunnen we dat niet een weekje houden zo? aaah toe nou?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hun stembandjes moeten wel even rusten hè![]()
Volgende opdracht 24 uur deathmetal karaokenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet dat??? Ik vond Chantal gisteren wel op een aangename manier fluisteren. Kunnen we dat niet een weekje houden zo? aaah toe nou?
Mat Gruntles van die idols dudequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Volgende opdracht 24 uur deathmetal karaoken![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Toch snap ik dat niet van Chantal's stem. Normaal ratelt ze ook de hele dag door, en nu heeft ze een een tijdje moeten zingen en is haar stem gesloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |