abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:00:52 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32275196
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 14 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:15:18 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32275479
de meeste bewoners slapen!
Born this way
pi_32275765
Inmiddels is iedereen naar bed vertrokken. Dido ligt weer bij Roel
Chantal zit nog wat te kletsen met Ingrid. Over dat Dido zich niet prettig voelt en hoe ze Roel naar bed heeft "gestuurd".
Terwijl hij zich druk maakte over het feit dat Dido ineens verdwenen was, wist Chantal dat Dido bij hem in bed lag. "Roel maak je niet zo druk, ga nou maar naar bed"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32277148
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

alles in diepe rust zo te zien
  dinsdag 15 november 2005 @ 02:09:38 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_32277178
Dido had even een Dido momentje. Schijnt wel vaker te gebeuren.
Ze schrok opeens wakker en zat rechtop in bed.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Muerte.
pi_32277290
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

♀ sorry blauwe kader blijft nog ff Y maar geeft wel de rust in het huis weer
pi_32277656
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 17% gewijzigd door CartWOman op 15-11-2005 10:12:31 ]
pi_32277870
huis nog in diepe ruste
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:24:00 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32279815
10:24 Nog steeds geen actie waar te nemen, stelletje lapzwansen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:25:41 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32279846
10:25 INGRID EXIT!!!! de slaapkamer, waarschijnlijk om ff te pissen!
En daarmee maakt ze Dido & Chantal wakker!

10:26 De haan kraait.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32279850
Allesen iedereen nog steeds in diepe rust.
Ingrid heeft net haar bed verlaten, lijkt een sanitaire stop te zijn geweest.. Erachteraan DE HAAN!!!!
Opstaan mensen.!!
pi_32279908
Voorlopig lijken ze er helemaal geen zin in te hebben. Rob is de eerste dis dan toch maar overeind komt.
De haan laat nog maar eens iets van zich horen.

Joost velaat dan toch maar z'n bed, gevolgd door Rob.
Iemand (Ingrid?) klaagt erover dat het nog donker is buiten.

10:30
Rob loopt even een rondje door de tuin om naar de tijd te gaan kijken. Chantal en Dido zijn nu ook uit bed.
pi_32280083
Voor de overige bewoners, degenen die nu nog in rust liggen. Volgens mij alleen Ingrid nog, (heb Roel ook nog niet gesignaleerd overigens). Kraait de haan nogmaals.

Rob heeft overal pijn zo zegt ie. De rest is vooral nog moe.
Duurt ook nog wel een dag zegt Rob tegen de rest voor je volledig hersteld bent van die nacht doorgaan
Rob: "Ze hadden ons wakker moeten maken met ons laatste nummer" (Zou ie dat echt hebben gewild
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ook Lieske is nog moe

[ Bericht 31% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 11:02:10 ]
pi_32280236
Roel ligt inmiddels als enige nog steeds in bed.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

10:50
Ook Roel is weer wakker en komt de slaapkamer uit.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 41% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 11:01:26 ]
pi_32283289
Rob en Lieske zijn buiten aan het sporten, terwijl Roel en Dido in de jacuzzi zitten.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Joost is wat te eten aan het maken en voorziet ze buiten van thee.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Na het sporten heeft ook Lieske plaatsgenomen in de jacuzzi
En de rest van het span? Die liggen binnen compleet voor pampus. Saai dagje.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 25% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 12:59:28 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:50:12 #16
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32283335
roel en dido zitten als tortelduifjes in het bubbelbad, rob rent samen met lieske rondjes door de tuin

[ Bericht 0% gewijzigd door keizerpinguin op 15-11-2005 12:59:56 ]
Born this way
pi_32284186
Lieske is ook in het bubbelbad erbij gaan zitten en praat met dido en roel over dat ze helemaal niet het idee hebben dat ze in BB zitten.
Daarna gaat het over dat lieske haar oudersaltijd dingen mee laat nemen zoals lampjes etc terwijl ze aan de overkant van haar huis een groot winkelcentrum heeft.
Dido wil Roel z'n haar anders doen maar Roel heeft er geen zin in. Als dido haar plan verteld zegt Lieske dat ze het niks vind.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 13:24:09 #18
128220 Peter6000
pi_32284368
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32284386
Ook Rob zit inmiddels in de jacuzzi.
Gesprekken gaan nog steeds over koetjes en kalfjes. Het haar van Roel passeert oa. de revue. Dido vind het haar van Roel mooier op deze manier en wil niet dat hij de tondeuse eroverheen haalt.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

13:35
Lieske denkt dat de 1e BB inmiddels al 8 jaar geleden is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, omdat er 3 jaar geen BB is geweest en dit al nummer 5 is. Ja dat klopt zegt Chantal en volgens mij hebben we ook een nieuw huis.

[ Bericht 60% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 13:37:38 ]
pi_32284533
Dido: roel alsjeblieft wil je je haar zo laten? Ik vind het zo zo zo mooi zo.
Roel: sooo dit is chantage man
Dido: big brother, geef pleeeaasse die tondeuse niet!
Roel: big brother, geef m alsjeblieft wel!!!

(lieske verlaat het bad om binnen wat drinken te halen)

Dido: Zie je nou hoe leuk het is! Echt!Het is veel leuker dan dat korte haar. En dat heb ik al tegen je gezegd en toch ga je het er weer afhalen.
Roel: wat een gedoe, met gel in mijn handen. en nog geen twee weken later heb ik een bad hairday.
Dido: Maar het is echt echt echt heel leuk (en gooit zich in zijn armen) Wil je het er echt weer afhalen?
Roel: ja
Dido: Ik denk dat iedereen naar je zit te kijken denkt: mmmmmm! En dan dat witte hemd aan: mmmmmmm!

(dido zit bij Roel op schoot, Rob komt aanlopen)

Rob: kunnen jullie heel even van elkaar afblijven!
Dido: we hebben elkaar nog niet eens aangeraakt vandaag!

Dido: Rob, kijk eens naar zijn haar, dat is toch veel cooler, echt gaaf!
Rob: ik vind het nou net niet zo leuk, het moet er nog even doorheen, het zal wel weer leuk worden, maar het is nu allemaal evenlang
Dido: het is toch veel leuker dan het hele korte, dat is zo'n standaardkapsel
Rob: ik vond het juist mooi! Stond hem goed!
Dido: ik vind dit veel mooier, alle vrouwen vinden dat! Vraag het aan Nathalie, je zal het zien!
Roel: ok, maar dan vraag ik het op mijn manier!

Roel: ik heb mijn kast al opgeruimd, heb al gebreid, en born to be wild gezongen, moet ik nou ook nog een kuifje kweken?
Dido: nou zeg ik pas me toch ook aan!
Roel: Wat dan?
Dido: ik drink elke avond wijn!

Even later gaat het weer over Roel zijn haar. Hij heeft zondag al gevraagd aan big brother om de tondeuse, ze hadden gezegd dat het goed zou komen, het is nu al dinsdag. Rob denkt dat dit komt omdat Dido steeds zegt dat ze het mooi vond!

Rob: dido is het sapje van big brother
Dido: wat is dat?
Rob: het liefje van...
Roel: weet je wat er in het woordenboek bij sapje staat? Uitgeperst!
pi_32285043
rob, lieske, dido &roel hebben het over het nomineren.
ze hebben het over het nomineren.
er word gedacht dat nathalie de enige is dat ze niet op de bank terecht komt, voor de rest weten ze het niet.
Ze denken dat Roel, Dido & Joost sowieso op de bank zitten. Lieske zegt nog niet te weten op wie ze moet stemmen en er ook helemaal geen zin in heeft. Rob zegt dat ie het wel weet.
pi_32287553
Ingrid, Naat, Chantal en Joost zitten te kletsen in de slaapkamer. Voornamelijk over het avondeten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Joost gaat de voorraad drank trekken en er liggen nog 4 flessen rose
Dan hebben ze het nog even over de live uitzending van as donderdag
Ingrid denkt dat er donderdag geen openlijke nominaties komen, omdat het er dan te dik bovenop zou liggen. Ze denkt wel dat er iets heel leuks gaat gebeuren, zo'n gevoel heeft ze.
Ing: Of dat ze iets met de oud-bewoners gaan doen, dat die mogen bepalen wie er weg moet of nomineren ofzo.
Chantal begint over de Engelse BB, daar was het mogelijk dat een oud bewoner ten alle tijde terug kon komen. Dat zou wat zijn zeg. Diegene heeft dan alle beelden gezien. Wat denk je van Menno zegt ze, die komt dan echt wel z'n wraak halen.
Stel je voor zeg dat Menno terug zou komen, die koppen dan. Dan kan je mij wegdragen zegt Chantal. Rob is tenslotte ook teruggekomen. Dus zeg nooit, nooit. En dat ie er dan een weg moet sturen Gnagnagna. Oe, zegt Naat dan weet ik wel wie.
Chantal hoopt wel dat er iets leuks gaat gebeuren, want ze vind de donderdag echt een hel. Ze zijn het er wel over eens dat er iig iets verrassends gaat gebeuren.

Dido, Rob en Roel zitten ondertussen nog steeds in de jacuzzi

[ Bericht 4% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 15:54:37 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:21:04 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32288943
Robbie is volgens Nathalie naar zijn meest favoriete plek in huis: de Dbk.

Lieske denkt dat voor zijn pukkel op zijn rug is.
Dit blijkt te kloppen, Rob komt de DBK uit met een tube zalf die Lieske meteen herkent.
Het is dezelfde zalf die zij altijd voor haar exzeem gebruikt.
Rob snapt er niets van want hij heeft geen exzeem maar een grote pukkel met bloed erin.
Joost wil dan die pukkel ook wel eens bewonderen en Rob doet zijn shirt waarna Joost vol afgrijzen de pukkel bekijkt.

Lieske en Nathalie liggen op hun bed te trictraccen.
Joost ligt bij hen op bed iets te lezen.
Dido en Roel liggen in de jacuzzi.
Ook Ingrid ligt op bed.
Chantal nog niet getraceerd.
eurobilltracker.com
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:27:02 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32289104
Chantal gevonden. Zij was in de woonkamer en zij wordt door Ingrid verrast met panty's.
Chantalis er reuze blij mee. Zij had vanmorgen aan BB om panty's gevraagd en nu dus al gekregen.

Samen gaan ze buiten zitten kletsen.
Chantal vraagt aan Ingrid of zij Menno mist.
"Dat valt wel mee"zegt Ingrid.
Zij praten over de fotoboeken. Ingrid blijkt niet in het fotoboek te staan van Dido.
Ingrid gaat het wel erg spannend vinden, het nomineren.
Ingrid:'Aaan de andere kant denk ik ook schijt. Ik moet schijt aan alles hebben"
Chantal heeft dat gevoel ook.

Streams klappen eruit!
eurobilltracker.com
pi_32289121
Dido en Roel liggen nog steeds samen in de jacuzzi. Hebben een tijdlang behoorlijk close gekregen. Maar Roel kreeg het er warm van. Dido "Kan je daar niet tegen dan dat ik zo bij je kom liggen"
Roel "Nou dat gaat me niet in m'n koue kleren zitten nee" Dido: "O leuk"
Roel vind dat Dido hem gek maakt, Dido is zich van geen kwaad bewust.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ingrid roept Chantal naar buiten toe...
Ze verrast Chantal met panties waar ze die ochtend om heeft gevraagd. Chantal is er dolblij mee
C" Mis je Menno
I: "Nee, valt wel mee"
C: "Menno gaf je wel een speciaal gevoel. Meld het dat je er goed uitziet, dat ga je wel missen denk ik"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 6% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 16:35:50 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:30:23 #26
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32290730
chantal, nathalie, roel en ingrid zitten in de tuin te praten over vreemd gaan en over betrapt worden op vreemd gaan en dat de partner denkt dat je vreemd gaat terwijl er niks aan de hand is!
zo is nathalie verdacht toen ze haar msn aan iemand had gegeven om iets uit te wisselen... en die sprak haar aan toen haar vriend achter de pc zat! Ze mocht niet meer msn'en, dat acceteerde ze maar voor the time being.

Dido en lieske zitten in de slaapkamer bespreken de nominaties!
Lieske weet niet wie ze moet nomineren omdat ze iedereen aardig vind
Born this way
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:38:19 #27
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32290906
rob en joost spelen een spelletje aan de eet tafel

iedereen is weer binnen gekomen, het was toch iets te koud aan het worden.
Dido en roel zitten weer samen op de bank
Born this way
pi_32292301
Er word vanavond gekaasfounduud...iets wat nathalie al een paar weken wilde.
iedereen vind het gezellig en heeft er zin in.
pi_32292512
nietecht super gesprekken. gaat vooral over dat het zo knus/gezellig/leuk en lekker is.
verder hebben de bewoners het nog over skieën. Joost heeft het nog nooit gedaan en zegt dat brenda het wel heel leuk vind maaar vraagt zich af of het wat voor hem is. Roel zegt van niet, dat het te laat is om het nu te leren
pi_32293401
De bewoners zijn nog steeds gezellig aan het kaasfonduen en kletsen
De gesprekken gaan oa over de reacties die ze kregen toen ze vertelden dat ze aan BB mee zouden gaan doen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32295977
Rob is naar de DBK geroepen. Als hij er uit komt heeft hij een enveloppe bij zich. Hij roept de bewoners bij elkaar. Hij gaat aan de mensen van de jacuzzi vragen of ze er bij komen, anders komt hij het straks bij de jacuzzi nog wel even voorlezen zegt hij.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32296027
Dit apparaatje kan gedachten lezen. Dit gaat simpel. Iemand van jullie neemt een woord in gedachte. Met een pinnetje zet je hem op reset. Het apparaatje geeft vragen en je kan daarop met ja, nee, misschien of onbekend antwoorden. Na ongeveer 20 vragen weet het apparaatje welk woord je in gedachte genomen hebt. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om foute antwoorden te geven om van het apparaatje te winnen. Jullie krijgen een uur om met het apparaatje te spelen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 15-11-2005 20:48:32 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:45:08 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_32296075
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

trevanian
pi_32296263
Rob neemt als eerste een woord in zijn gedachte. Lieske moet de vragen oplezen die op het apparaat komen en het antwoord dat Rob opgeeft in toetsen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32296327
Het apparaat bracht iedereen in verwarring van ongeloof toen het apparaat vroeg of het een zielsverwant is. "Dat klopt", zegt Rob. Nu dus nog het juiste woord van het apparaat. Is het een dier. Nee dus, want rob had "kinderen" in zijn gedachte. Het apparaat was in ieder geval wel heeel dicht in de buurt, vonden de bewoners
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32296474
Nu heeft Lieske een woord in gedachte genomen en hanteert Joost het apparaat. Het apparaat komt na 20 vragen tot de conclusie dat het woord Gameboy moet zijn. Lieske zegt: "Neee ". Maar ze geven het apparaat een extra kans. Volgende poging van apparaat is dartpijltje.... Nee zegt Lieske het is een condoom
pi_32296614
Nu heeft Nathalie een woord en doet Roel de controle van het apparaatje. Rob gokt dat het een tampon is. Het apparaat gaat nog even door en vraagt of het een trouwjurk is. "Nou jaaaaa.... trouwjurk....... dat had ik in gedachte" zegt Nathalie.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 15-11-2005 21:10:55 ]
pi_32296660
Volgende koppel is Roel die het woord heeft en Chantal die controleert op het apparaat.
Roel heeft voor ze begonnen het princiepe van het apparaat uit proberen te leggen. Dus nu maar afwachten of hij het apparaat voldoende voor de gek kan houden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32296769
Rob probeert weer net zo slim of slimmer te zijn als het apparaat en reageert "het is een aansteker". Het apparaat geeft een camper als antwoord. Fout dus. Roel verklapt alvast aan de groep dat hij Bubbelbad als woord heeft. Nu gaan ze verder met het apparaat om te kijken of die het nu wel kan raden. Het apparaat denkt dat het een pretpark is... Nee dus, Roel heeft het apparaatje verslagen.
pi_32296892
Nu is Joost aan de beurt en bedient Dido het apparaatje. Joost heeft waarschijnlijk het idee dat hij ver van het apparaatje moet blijven om niet zijn gedachtenstralen over te brengen. Hij ligt aan de andere kant van de woonkamer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Volgens het apparaatje denkt Joost aan nagellak. Maar Joost dacht dus aan massage olie. Dido gaat toch nog even door met het laten stellen van vragen om te kijken of het apparaatje het in de herkansing wel weet te raden.

Joost heeft een paar keer verkeerd antwoord gegeven. Het apparaatje geeft zich gewonnen, maar eigenlijk......
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32297067
Nu stelt Rob namens het apparaatje de vragen aan Dido. Rob heeft zijn bril er bij opgezet om alles goed te kunnen lezen. Soms hebben Rob en Dido een klein verschil van mening over het te geven antwoord. Ze heeft dus kameleon in gedachte. Het apparaat komt op hagedis. "Oke, dat is goed, een kameleon is een hagedis", zegt Rob.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32297210
Nu vraagt Nathalie aan Chantal om er achter te komen wat voor woord zij in gedachte heeft.
Joost: "heb je het op je nachtkastje staan Sjan". "Nee gelukkig niet", zegt ze. Het apparaatje vraagt of je het kunt buigen of niet. "Nou liever niet", zegt Chantal.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het apparaatje denkt dat het snor is. "Ja gnagnagnagna..... dat geloof je niet... dat is echt niet normaal" brult Chantal uit.
pi_32297381
Ingrid heeft nu een woord in haar hoofd zitten en probeert dit goed te onthouden. Lieske stelt de vragen. "Kun je het buigen zonder te breken".. Ja "gebruik je het op school" Ja "Maak je het regelmatig schoon"... Ja "Is het klein"... Ja "Is het synthetisch materiaal" Nee "Is het meestal warm" Nee "Is het van metaal" misschien. "Is het een huishoudelijk voorwerp"Ja... toch???? "Is het plat" ja "Is het iets wat je meeneemt" ja "Is het brandbaar" nee "Gebruik je het bij je werk" ja "Is het recht" ja "Is het wit" nee
"Is het buigbaar" ja. Zijn het sleutels???? Nee." Is het hard" Ja "Gebruik je het op reis" Ja Is het een harde buitenkant Nee. Glimt het, nee. Staat er iets op geschreven, Nee. Is het een rits???? Neee, het is een kam of een borstel.
pi_32297601
Lieske heeft het woord in gedachte genomen, Ingrid bedient nu het apparaat. Joost doet tussendoor een schot voor de boeg. "De gekleurde dildo van Lieske", "Het is De Lul van Groningen". Volgens het apparaat denkt Lieske aan een spier. "Nee ik denk aan een piemel" zegt ze, maar keurt een spier niet goed en wil door gaan. Het apparaat komt nu met de vraag: "Is het een urinekanaal". "Ja zit er dus wel dichtbij, maar er zullen wel geen vieze woorden in zitten", is de conclusie.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32297771
Volgende ronde.... Nathalie stelt de vragen aan Dido. Bij de vraag of het zacht is moet Dido hard nadenken..... "pffrrrrrr.......het is geen ja en het is geen nee....... onbekend". Dido maakt het in ieder geval wel regelmatig schoon antwoord ze. "Wordt het bij gebruik nat". Gniffelend wordt er JA geantwoord. Het is recht. Rarara....... volgens het apparaat denkt Dido aan een tandenborstel......

"Jaaaa...... wat goed hé, goed man".
pi_32297864
En toen was de tijd al weer om. Ze hadden een uurtje gekregen van BB. Nog maar 30 dagen dan is de tijd voorbij, zegt Roel. Ze discusieren nu weer even over de einddatum, de bewoners gaan uit van 15 december.
pi_32297980
Dido gaat naar buiten toe en probeert de filter van de jacuzzi te reinigen. Ze vindt het aan de geluiden te horen een smerig werkje, maar doet het wel.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als de filter er weer in zit test ze de jacuzzi even en gaat naar binnen met de mededeling dat hij het weer doet.
pi_32298443
Chantal en Ingrid zijn naar bed. Rob gaat ook naar de meidenkamer. Joost stormt hem achteraan, maar Rob zet hem buiten de deur. Grote hilariteit. Roel gaat er ook naar toe. Samen met Joost gaat hij naar binnen. Rob en Joost storten zich bij Chantal op het bed. Daarna blijft Roel alleen bij de meiden op de kamer en zegt: "Er is wat aan de hand hè". "Hoezo", vraagt Chantal. "Nee laat maar, ik weet dat er wat is, maar het is er de tijd nog niet voor". En Roel verlaat de meidenkamer weer. (Waarschijnlijk verwacht hij dat er weer complot was in verband met zijn verdwenen geld)'
pi_32298716
Chantal is weer bezig met haar nominatiepraatjes tegen Ingrid. Ik was even weg, maar ze zegt in ieder geval dat tactisch stemmen nu niet meer aan de orde is. "Als je op Roel stemt en Joost komt op de bank..... als Joost er dan uit knalt, dan weet je wat jou de volgende ronde te wachten staat".
"Ja alleen als het een open nominatie is natuurlijk", zegt Ingrid. "Het wordt toch bekend wie wat gestemd heeft Ingrid, er zijn er zeker 4 die na die tijd hun mond voorbij praten. Dan is de optelsom van de andere stemmen gauw gemaakt". En zo gaat het gesprek nog even verder. Ik waag me er niet meer aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32298829
Dido heeft Roel zijn haren even onder handen genomen voor een nieuwe "look". Nathalie heeft hem gezegd dat ze het zo veel leuker vind staan en gaat nu naar de meidenkamer om ook hun advies te vragen. Chantal vind dat hij als hij uit het huis komt zijn haar weer kort moet maken. Dit is geen "Roel-kapsel", daar voelt hij zich niet prettig bij, zegt Chantal. Roel gaat weer terug naar de huiskamer.
pi_32298865
Rob gaat ondertussen met zijn zalfpakketje naar de meidenkamer en vraagt Chantal of die even zijn pukkeltje wil insmeren. Hij trekt zijn truitje uit en Chantal smeert hem heel voorzichtig in.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32299282
In de huiskamer....
Nathalie wil even knuffelen met Dido.
Joost kwam met een deken aanrennen om ze lekker onder te stoppen.
Roel: "Nee joh.... niet doen... dit is goed voor de kijkcijfers en ik vind het ook leuk om naar te kijken.
Lieske komt aan lopen en wil ook wel een knuffel, die gaat ze dan maar even bij Roel halen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32299597
De fotoboeken van de genomineerden van vorige week komen in de huiskamer weer te voorschijn en ze zitten de boeken weer eens door te bladeren. Ze zijn heel blij met hun boeken. Was een goede zet van BB.
pi_32300035
Roel heeft niet zoveel foto's van Dido, hij wil wel een poster van een badfoto van haar.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_32300203
Dido, Nathalie en Roel zijn nog samen in de huiskamer. Nu anderen er niet bij zijn hebben ze het nog even over het gesprek dat Dido vanmiddag met Lieske had. Waarbij Dido de indruk kreeg dat Lieske op het punt stond om Roel te nomineren.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32300432
Om het roddelen helemaal compleet te maken......... op de meidenkamer gaat het gesprek tussen Lieske, Ingrid en Chantal dus over............ Juist ja, Roel!!
Lieske hoor ik tussendoor zeggen: "Deze keer ga ik dus echt iemand voor zijn schenen schoppen, echt waar". Dus door het woordje zijn laat ze in ieder geval doorschemeren dat het 1 van de 3 heren zal zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32300488
Ondertussen zitten Joost en Rob in de keuken een spelletje te spelen. Dat doen ze natuurlijk al de hele tijd dat ze in het BB-huis zitten, maar deze keer dus een ECHT spelletje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32300611
Chantal, Lieske en Ingrid liggen op bed nog te praten.
Het spel gaat niet over wie het meest verliefd is, aldus Chantal. Het is een groepsspel. Dat is ook een beetje het probleem als je hier verliefd wordt, je wilt bij elkaar zijn en plaatst je zo toch buiten de groep. Alles gaat om die ene persoon draaien.

Lieske: "ik heb 't er gewoon heel moeilijk mee, voor mijn gevoel gaik iemand z'n kop eraf hakken. Iemand keihard voor z'n schenen trappen"
Erger als vorige keer kan het nooit meer worden zegt Chantal. Dit had ik nog nooit gezien en heb toch 4 BB' gekeken. Ze was ook echt verbaasd over de reactie van Dido.
Lieske was ook onwijs shocked van het hele gebeuren vorige week. Ze konden er geen pap van maken.
pi_32300905
Lieske: Je voelt de druk gewoon heel erg. ja, zegt Chantal, de spanning is te snijden. Dat valt dan wel weer mee volgens Lies. Iedereen doet krampachtig en lief. Erg krampachtig sfeertje. Iedereen schijt in z'n broek volgens Chantal. We maken nog net geen buiging voor elkaar.
Ingrid denkt ook wel eens "schijt" Straks na het huis hoef ik ze niet perse meer te zien, maak toch zelf wel uit wat ik doe. Maar dan loop je de deur door en dan loop ik weer met trillende benen.
pi_32301101
De spreekuren lijken weer voorbij. Iedereen zit nu weer bij elkaar in de huiskamer.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32301788
Dido en Nathalie gaan naar bed. Dido heeft besloten om vanavond weer op de meidenkamer te gaan slapen. Roel komt ze nog even achterna om een nachtzoentje.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Rob komt ook nog even een nachtzoentje geven en zegt tegen Dido dat ze vannacht gewoon in haar eigen bed moet blijven.
"Je moet slim zijn", zegt hij. Als Rob weg is, dan zeggen de meiden tegen elkaar dat Rob steeds meer met zijn spelletje bezig is.
pi_32301867
Dido en Nathalie zijn er van overtuigd dat Rob ook in het complot zit wat er in de slaapkamer is gebeurd (ze bedoelen de avond dat het geld van Roel weggehaald is). Ook Ingrid weet er meer van, daar ben ik van overtuigd zegt Dido. En Chantal verdenkt ze er ook van.
Dido denkt dat Rob wel eens op Ingrid kan gaan stemmen met de nominatie.
Rob wil ons exact ZIJN manier laten volgen. Dat doe ik niet hoor, zegt Dido.
pi_32301910
Dido denkt wel dat Rob oprecht is. Volgens haar wil Rob ook graag met Roel, Dido en Nathalie overblijven. "Als ik wegval, dan zal Roel het heel moeilijk krijgen. Hij heeft dan Rob wel maar.....", zegt Dido. "En als Rob wegvalt zal hij het ook moeilijk mee hebben.
pi_32301966
"Dat Lieske tegen mij verteld over Roel, dan ben ik er van overtuigd dat die anderen het er met zijn drieën over gehad hebben", zegt Dido. "Ik weet zeker dat die samen over het nomineren gepraat hebben. Anders komt Lies er niet mee naar mij toe, dat weet ik zeker".
pi_32302090
Het blijft maar in hoog tempo doorpraten in de meidenkamer. Het lukt me even niet om het woordelijk weer te geven. Maar van slapen is in ieder geval nog geen sprake. De aankomende nominatie zit de beide dames behoorlijk dwars.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:06:53 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32302658
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32302677
En wederom bedankt, lieve streamers!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop