dunno die van mij zit al op mn mobo en die is ubervetquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Welke geluidskaart raden jullie trouwens aan??? Welke hebben jullie?? Iemand nog tips voor ik inkopen ga doen bij Alternate
Anders vraag ik het daarzo wel...
Ja vertel mij wat !! Vooral op de zaterdagmiddag...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
dunno die van mij zit al op mn mobo en die is ubervet
vraag gewoon daar bij alternatedat is een prima zaak!
ik wilde daar een voeding halen en dat mocht niet van die meneer achter de kassa die had namelijk een betere gezien en die moest ik van hem nemen
veel plezier met het in de rij staandat is het enisgte nadeel van die winkel
![]()
Ik heb de Audigy 2 NX, een externe geluidskaart met alles erop aan wat je kan bedenkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef nlboy het volgende:
Ik heb de Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS.
Een fijne geluidskaart, omdat ie ook EAX ondersteunt en dus surround sound geeft bij de meeste games zoals Battlefield 2. Ik heb voor deze kaart gekozen, omdat ie niet al te duur is en hij heeft ondersteuning voor EAX, THX en 24bit. En mijn vorige geluidskaart had dat allemaal niet.
Trouwens Battlefield: Modern Combat voor PS2 is helemaal niks.![]()
en hoeveel gig zit je al?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
naja goed zal wel een miscommunicatie zijn
anyway Tweaknews is doing magic at the momentkan niet wachten op m'n snelheidsverhoging naar 6mbps
I don't wanna know maar ik gok op tegen de 10.quote:
ja. laadtijden veeeeel minder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
merk je veel verschil of je 1 gig of 2 gig geheugen hebt? Of is dit een domme vraag?
Waarschijnlijk: Masthuur City. Blackhawk whoring. Op enige andere map kan je er haast wel vanuit gaan dat het een statspadder is/was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:56 schreef JumperJack het volgende:
ben om eerlijk te zijn niet zon goede bf2 speler, [beste ronde maar 82] maar raak schieten lukt me wel! begrijp alleen echt niet [had laatst de stats van >broggi< [3e overall] opgevraagd] hij had beste ronde 247. wonder, crap da kan ik echt niet hoor. maarja, 6 en een half uur per dag spelen... wat een zombie.![]()
werkt ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
eh er zit een funtie op dat als je scroll lock +X doet je een schermpje krijgt in je bf2 (bij mij is dat trouwens ctrl + x
ja die heb ik ook, wil nooit meer een anderequote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef nlboy het volgende:
Ik heb de Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS.
Een fijne geluidskaart, omdat ie ook EAX ondersteunt en dus surround sound geeft bij de meeste games zoals Battlefield 2. Ik heb voor deze kaart gekozen, omdat ie niet al te duur is en hij heeft ondersteuning voor EAX, THX en 24bit. En mijn vorige geluidskaart had dat allemaal niet.
Trouwens Battlefield: Modern Combat voor PS2 is helemaal niks.![]()
Tools>Opties>Chatten>Activate In-Game Chat Key Binding.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Fillipe het volgende:
Kan je die toetsen configuratie niet handmatig aanpassen bij xfire?
Relax, chill. I3d is erg aan het kutten geweest met de server waardoor deze niet echt meer goed werkt. Irritant dat ie t nu weer doet maar goed daar kunnen we ook niets aan doen. Ik speel t morgen wel even door naar I3d.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef Drumpie het volgende:
Wat voor gekut is dit nou kom ik op BoF! server en Kaart rondes 99x Tering das toch niks meer aan vooral dat het nu bezig is met Oman
Ah okequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
Tools>Opties>Chatten>Activate In-Game Chat Key Binding.
Ik heb zelf - + =
De wijze uit het Noorden is gewoon een synoniem voor mijquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Help ik ook nog even fillipe.
Inderdaad mooi plaatje.
Is het trouwens nog geluk met de hulp van die o zo wijzen uit het noorden, voor jedi is bijna alles het noorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |