dat suxedquote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
Offtopic;
Net een goede domper gehad, de garage belde net en de totale kosten van het geintje zijn 240 euros.
Vanochtend was in 1 keer de koelvloeistof op. Helemaal leeg.
De garage gaat er zo een nieuwe waterpomp en nog wat andere delen inzetten.
Heb ik weer
Settings op high; AMD64 3000+, 1024Mb DDR, 128Mb 6600GT. Nvidia drivers uptodate.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je foto realisme verwacht wel
staan je settings wel goed?
en heb je een beetje een redelijke vid kaart?
dat zou kunnen bf2 is een geheugen slurperquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef ROG het volgende:
[..]
Settings op high; AMD64 3000+, 1024Mb DDR, 128Mb 6600GT. Nvidia drivers uptodate.
Misschien draait er teveel op de achtergrond, America's Army bijv. zag er altijd wel strak uit op minder krachtig systeem.
Had gister Alt+F4 gedaan. Loopt m'n PC net een beetje traag dus ik even kijken in de proccessen staat BF2.exe er nog in met een load van 600mb, ja dan is het logischquote:Op donderdag 17 november 2005 17:05 schreef Sickert het volgende:
vreemd dat fjd dat niet in de gaten had
die had namelijk bf2 nog aanstaan zonder dat ie t zelf wist
whehehequote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Had gister Alt+F4 gedaan. Loopt m'n PC net een beetje traag dus ik even kijken in de proccessen staat BF2.exe er nog in met een load van 600mb, ja dan is het logischEA
*pats hier met je CPU temp*quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef Sickert het volgende:
ik start het opnieuw op en hij is gewoon 28 graden![]()
noep!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*pats hier met je CPU temp*
26 graden met de fan op 70%![]()
Ja dat heb jij niet he![]()
He rog, oude AA'er!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef ROG het volgende:
[..]
Settings op high; AMD64 3000+, 1024Mb DDR, 128Mb 6600GT. Nvidia drivers uptodate.
Misschien draait er teveel op de achtergrond, America's Army bijv. zag er altijd wel strak uit op minder krachtig systeem.
Nou liever niet, zit vaak zat op de server dat er geen admins zijn maar wel klote basecampersquote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef Sickert het volgende:
dat bf2cc vind ik ook maar bagger hoor
het loopt constant vast en ik kan er niemand mee kicken..
je kan nog beter inloggen op i3d.nl om te kicken want dit is echt waardeloos
ik moet kotsen van eaen hun wan talenten, als ze nou eens een goede tool zouden maken die je zowel ingame als normaal kunt gebruiken! ingame kicken werkt via een klote console en anders moet je het met halve programma's doen :|
denk dat ik maar stop met admin zijn want dit is ook niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef nlboy het volgende:me 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden jullie er leuk aan?? Tis alleen maar lastig als je moet kicken terwijl je lekker aan het knallen bentquote:
Hmhm.. moederborddrivertjes zal ik eens een sleur geven, verder is een extra reep geheugen misschien wel een strak plan.. Screenshot komt eraan, alhoewel ik de demo ook wel een beetje van brakheid durf te beschuldigen. Nog even wachten tot m'n mannetje BF2 heeft (legaal!) want ik ga natuurlijk niet betalen voor spelletjes he.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
He rog, oude AA'er!
Euhm ja een cliche maar zorg ervoor dat echt alle drivers (geluid/moederbord etc) up to date zijn en maak anders eens een screenshot van hoe het er bij jou uitziet nu
Bij mij ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Heb alles op het allerhoogst staan met 4x AA op 1024x768. En draai het momenteel op een AMD64 3400+, 1024, 256Mb 6800GT. Bij jou moet het dus zeker net zo goed draaien op misschien iets lagere instellingen. Je hebt iig een prima gamesysteem.
Anyway post eens een screenshot![]()
Ja ik ga ook weer een headset aanschaffen! Gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef ROG het volgende:
Oh en ik ga een sjieke Sennheiser headsetje kopen, die oude brakke Trust tieft zowat uit elkaar na al dat geAA. Ben je op TS te vinden Flip? Mooie tijden vroeger, biertje erbij, beetje lullen..
hmm heb de sennheiser pc150 .. ook wel zeer over te sprekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:06 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser PC130 @ drie tientjes ongeveer
Btw over mijn prestatieproblemen, m'n Virtueel Geheugen stond vrij laag, beetje opgeschroefd, scheelde ietsjes!
systeemeigenschappen --> advanced --> performance --> settings --> tabblad advanced.. dan onderaan de knop change .. aan te raden is het overigens om:quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar schroef je dat op?
net hier een artikel gelezen in de PCM van november over headsets voor gamers.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:06 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser PC130 @ drie tientjes ongeveer
Btw over mijn prestatieproblemen, m'n Virtueel Geheugen stond vrij laag, beetje opgeschroefd, scheelde ietsjes!
Maar Rog, waar heb je dan concreet last van?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:06 schreef ROG het volgende:
Dat voten en punishen mag van mij uitstaan hoor, dat had ik laatst ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef DeathTrail het volgende:
Was weer lekker gamen in Karkand, 3rondes gespeeld, 2x goud. Opnieuw laden. dan gaat het weer lekker, sta ik bovenaan, zit AsHkArA voor mn hummer te springen, en te punishen. Daarna gooi ik een granaat, rent ie als een gek erachteraan. Gebanned, erg fijn, lol... Maar goed, ga wel ff wa anders doen. Iig ban die Ashkara maar ipv mij
Prcs. Ik had ook een eigen server en was daar ook admin en later bij een Battlefield 1942 clan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Incolumis het volgende:
gevoel van power over andere mensen, die angst in hun ogen met de onzekerheid of ze worden gekickt of niet.
haha nee geintje, kijk ik ben al jaren admin, en voor mij is het echt geen probleem om iemand te kicken. ik heb gewoon een teringhekel aan mensen die denken grappig te zijn door iemand's gameplezier te vergallen.
No offence verder hoor maar het lijkt nu of er niemand was en ik toevallig net online kwam. Ik was donderdag rond 14:00 thuis ben de hele middag en avond (tot dat jij vroeg of ik kon kicken, daarna ging ik naar m'n vriendinquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef nlboy het volgende:
Bijvoorbeeld gister was het irritant dat ik, Incolumis en King_of_Cubes aan het spelen waren een aantal personen aan het TK'en waren, maar gelukkig was net op dat moment FJD online.
Ben zelf toevallig laat thuis gekomen van mijn werk en zat na 21:00 onlinequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No offence verder hoor maar het lijkt nu of er niemand was en ik toevallig net online kwam. Ik was donderdag rond 14:00 thuis ben de hele middag en avond (tot dat jij vroeg of ik kon kicken, daarna ging ik naar m'n vriendin) aanwezig geweest en heb zo goed als de hele middag en avond met Sickert op MSN gezeten (niet fulltime natuurlijk want ik was aan het thuiswerken
) Dus voor zover ik t kon zien waren er twee admins online tot iig 21:00
naja goed zal wel een miscommunicatie zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben zelf toevallig laat thuis gekomen van mijn werk en zat na 21:00 online
zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan BF2 niet minimizen, want dan disconnect de server mij. daarom kan ik niet naar xfire om een admin te vragenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No offence verder hoor maar het lijkt nu of er niemand was en ik toevallig net online kwam. Ik was donderdag rond 14:00 thuis ben de hele middag en avond (tot dat jij vroeg of ik kon kicken, daarna ging ik naar m'n vriendin) aanwezig geweest en heb zo goed als de hele middag en avond met Sickert op MSN gezeten (niet fulltime natuurlijk want ik was aan het thuiswerken
) Dus voor zover ik t kon zien waren er twee admins online tot iig 21:00
eh er zit een funtie op dat als je scroll lock +X doet je een schermpje krijgt in je bf2 (bij mij is dat trouwens ctrl + xquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan BF2 niet minimizen, want dan disconnect de server mij. daarom kan ik niet naar xfire om een admin te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |